Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:16

Ailill :')

En mooi dat dit geslaagd was @Raineri, lekker genoten :Y)

Zelf wilde ik juist geen relatie meer, was daar ook heel stellig in. Maar ontmoette echt een leuke jongen op een swingersdiscord die ik dus meegenomen heb naar een club: dat was zo leuk dat ik 3 weken later tóch naar hem ging, ondanks dat ie 200 km verderop woont. Ben daar meteen 10 dagen gebleven en toen bleek dat we toch wel meer waren geworden dan alleen sekspartners :):) :') Dus tja, das nu 9 maanden mijn vriend.

We zitten nog steeds op Tinder, dat wel. Maar via daar nog niet wat leuks tegen gekomen (zijn er ook niet mee bezig, dat maakt ook wel uit)

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:24

Jouw verhaal vind ik wel heel bijzonder Marocje en ook leuk. Ik kan daar wel van genieten.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:41

pien_2010 schreef:
Jouw verhaal vind ik wel heel bijzonder Marocje en ook leuk. Ik kan daar wel van genieten.

Ah lief <3
Ja ik blijf het zelf ook heel bijzonder vinden! Wij beiden eigelijk, want in zoveel dingen zouden wij geen match zijn en dan toch.. Hij is 16 jaar jonger dan ik: ik wilde sowieso niet iemand die jonger was :')
Hij woont 200km verderop: heb je ook niks aan :')
Ik wilde absoluut geen relatie, stond er ook echt niet voor open.. Tja..

En het stomme is: ik heb dit wel vaker meegemaakt. Iets zeggen en dan krijg ik ergens wel de deksel op de neus. Maar alsnog had ik dít echt niet verwacht..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:19

Hebben jullie dan een open relatie Marocje? Omdat jullie nog op Tinder zitten. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:42

Zertab schreef:
Hebben jullie dan een open relatie Marocje? Omdat jullie nog op Tinder zitten. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen :o

Ja en nee. Het is bespreekbaar, maar voor nu zijn we nog monogaam. Zelf heb ik altijd gezegd (na mijn lange relatie dan) dat ik geen relatie meer wilde en zéker niet monogaam. Geniet echt van die vrijheid. Maar wat ik nu ervaar ken ik helemaal niet..
Híj heeft hier dus wel ervaring mee: 9 jaar relatie waarvan 5 jaar getrouwd en open. Hij heeft mij dus eigelijk behoed om te snel te willen daten met anderen, want deze gevoelens kende ik helemaal niet. Achteraf gezien heel blij mee, want vermoed dat ik idd een soort spijt had gekregen als ik weer met oude sekspartners had afgesproken. En daarnaast: als hij dan verder zou daten, hoe zou ik me daarbij voelen? Dat laatste ken ik sowieso niet want ik had wel meerdere sekspartners maar zij dus niet..

Dus idd: nu nog monogaam en lekker met elkaar ontdekken. Er was wel een vrouw bijv die bij ons aansloot. Maar in de club hebben we alleen nog maar samen seks gehad. Maar ook daar zijn we niet vaak meer heen geweest.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:53

Jezus, suuuuperleuke vent op tinder, goeie kop, leuke babbel... is hij maar 1.80m ;(

Als hij nu 1.86m was schafte ik meteen nieuwe allstars aan. Die ene cm krimp ik wel. Maar 7 ga ik niet redden zonder rugklachten.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:19

Raineri schreef:
Ah gelukkig. Ik was bang dat ik uit de toon zou vallen anders :')

Afgelopen vrijdagnacht heb ik een Utrecht een match ontmoet en dat was erg gezellig geworden. Het was mijn laatste weekend als twintiger dus ik wilde het in stijl afsluiten. Dat is gelukt _O-

Haha ja hoor. Hier ook vooral gewoon gezelligheid alleen ik ben wel iemand die dan gewoon 1 persoon voor een lange tijd zoekr ipv elke week een ander. Deze week een leuke match en die ben ik van plan even te houden als het zo blijft. Andersom ook volgens mij :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:38

Janine1990 schreef:
Jezus, suuuuperleuke vent op tinder, goeie kop, leuke babbel... is hij maar 1.80m ;(

Als hij nu 1.86m was schafte ik meteen nieuwe allstars aan. Die ene cm krimp ik wel. Maar 7 ga ik niet redden zonder rugklachten.

Haha paas maar door. Ik ben 1.76.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 02:40

Janine1990 schreef:

Gewoon proberen, niks mis mee een beetje kleiner :D Mijn huisgenoot is bijna 10 cm kleiner dan z'n vriendin, maar ze zijn een super leuk koppel om te zien samen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 05:40

Ailill schreef:
Raineri schreef:
Ik zit sinds ook weer op tinder na een relatie van zes jaar.
Zoekt iedereen hier iets serieus of zijn er nog meer mensen die meer iets casual zoeken? :P
Join the club. Hier ook in die vijver aan het zwemmen, vroeg me al een tijdje af wat de term: het is gecompliceerd, betekende. Die snap ik nu :')

.
Haha, ja dat soort zaken heb ik echt geen trek in. Op zich is er voldoende aanbod voor plezier. Maar ik verwacht wel volwassen communicatie. Zeg wat je wilt, en wat je niet wilt. We hoeven niet te trouwen. Maar zeg het als het voor 1 keer is. We zijn beiden volwassenen dus dat moet kunnen.

Verder zijn mijn eisen niet zo zwaar: zelfstandig ademen en zindelijk is een pre.

Ik heb morgenavond een date met iemand uit Rotterdam. Ik ben daar voor werk maar denk dat ik ga afzeggen. Hij zoekt denk ik wel iets serieus en dat vind ik niet zo eerlijk. Daarnaast ben ik echt te lui daar naar af te reizen steeds :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 06:11

Lynnepinny schreef:
Janine1990 schreef:

Gewoon proberen, niks mis mee een beetje kleiner :D Mijn huisgenoot is bijna 10 cm kleiner dan z'n vriendin, maar ze zijn een super leuk koppel om te zien samen.

Ik vind het oprecht heel knap dat er vrouwen zijn die dat kunnen.
Ik heb veel te veel issues met mijn lengte daarvoor...

Dit is voor mij dan ook niet een beetje kleiner...

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 06:17

Hij zou 1 cm groter zijn dan mij <<) Hoe oud Janine? Stuur maar door _O-

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 06:17

Ik ben zelf 1.85m en ik moet zeggen dat even lang of langer wel fijner is (want het geeft toch een veiliger geborgen gevoel), maar dat ik ook prima op date kan met kleinere mannen. Al vinden de mannen daar vaak zelf wat van (toch een ego dingetje) :D En tot een cm of tien kleiner is wel een beetje mijn gevoelsmatige grens, daaronder vind ik het ook ongemakkelijker worden.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 06:20

Raineri schreef:
Ik zit sinds ook weer op tinder na een relatie van zes jaar.
Zoekt iedereen hier iets serieus of zijn er nog meer mensen die meer iets casual zoeken? :P

Ja, hier ook casual aan het daten. Heerlijk genieten. Sowieso erg op ontdekkingstocht en nieuwe ervaringen opdoen. Ik ga binnenkort een workshop volgen bij The New Tantra. Iemand ervaring mee? ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:35

Muronia schreef:
Hij zou 1 cm groter zijn dan mij <<) Hoe oud Janine? Stuur maar door _O-

34

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:36

x_spekkie_x schreef:
Ik ben zelf 1.85m en ik moet zeggen dat even lang of langer wel fijner is (want het geeft toch een veiliger geborgen gevoel), maar dat ik ook prima op date kan met kleinere mannen. Al vinden de mannen daar vaak zelf wat van (toch een ego dingetje) :D En tot een cm of tien kleiner is wel een beetje mijn gevoelsmatige grens, daaronder vind ik het ook ongemakkelijker worden.

Deze zegt er niet mee te zitten... maar ik vraag me af of hij wel eens zo'n lange vrouw heeft gezien dan :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 08:01

Maar voor anderen ben je geen buitenaards wezen oid he. Voor jou is je lengte mss een issue maar voor veel andere mensen is het dat echt niet.

Er bestaan heus wel mannen die zelfverzekerd genoeg zijn dat ze het aan kunnen dat hun partner groter is.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 08:09

capopjekop schreef:
Maar voor anderen ben je geen buitenaards wezen oid he. Voor jou is je lengte mss een issue maar voor veel andere mensen is het dat echt niet.

Er bestaan heus wel mannen die zelfverzekerd genoeg zijn dat ze het aan kunnen dat hun partner groter is.

Dit, lees het eigenlijk ook wel met verbazing. Ben zelf dan niet zo lang maar heb wel door een aangeboren afwijking een ander lijf dan de meesten onder ons. Ik heb me daar altijd druk om gemaakt want wat als iemand er wat van vind. Maar ondertussen gewoon schijt aan en geniet van het leven. Als mensen er wat van vinden, tja hun probleem..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 08:35

capopjekop schreef:

Het punt is dat het een issue voor mij is. Het doet er toe hoe ik me er bij voel.

Ik begrijp ook wel dat het een belachelijk first world problem is voor anderen, maar dat interesseert mij vrij weinig.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 08:36

capopjekop schreef:

En de beste vent woont in Nederland neem ik aan, dan heeft die zeker wel ooit een hele lange vrouw gezien :P er lopen genoeg van rond

Ik zou gewoon gaan joh, het is toch ook maar een date - je hoeft geen handjes vast te houden op straat als het rete ongemakkelijk voelt en het is al zeker niet alsof je daarna meteen moet trouwen ofzo. Voor hetzelfde geld heb je wel een gezellige avond gehad.

Janine1990 schreef:
Ik vind het oprecht heel knap dat er vrouwen zijn die dat kunnen.
Ik heb veel te veel issues met mijn lengte daarvoor...

Maar zie je het dan niet als iets om aan te werken als het je zo tegenhoudt in je priveleven? En dan dus aanleiding om buiten je comfortzone te gaan kijken i.p.v. je er zo druk om te maken?

Bedoel ik helemaal niet als een sneer trouwens maar als lotgenoot zullen we maar zeggen (ben nog 2,5cm langer dan jij). Ik was ook gigantisch onzeker als tiener want jongens op de middelbare vonden mijn lengte maar niks :') maar het leven is zoveel makkelijker als je dat een beetje weet los te laten :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 08:41

Janine1990 schreef:
capopjekop schreef:

Het punt is dat het een issue voor mij is. Het doet er toe hoe ik me er bij voel.

Ik begrijp ook wel dat het een belachelijk first world problem is voor anderen, maar dat interesseert mij vrij weinig.

Het mag ook een issue zijn voor jou. Dat is m'n punt helemaal niet. Jij staat gelukkig helemaal vrij in wat je wel en niet zoekt in een man.

Maar je doet nu net of het voor die man waarschijnlijk wel een probleem is. Want heeft hij überhaupt wel eens zo'n lange vrouw gezien? Dan vul je dingen in voor een ander en ik vind dat je er zo'n man tekort mee doet. Zoals wij niet weten hoe het lang zijn voor jou een ding is kun jij niet weten hoe die man er van binnen over denkt.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:15

En ik vind je voor een Nederlandse vrouw ook helemaal niet extreem lang trouwens. Zal hij vast vaker gezien hebben.

Wil niet zeggen dat jij het geen issue mag vinden! Maar wat hierboven gezegd wordt sluit ik me bij aan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:36

Ik ben zeker niet extreem lang. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat het toch wat overwhelming is.

Wat ik meer denk ik, als ik dit een kans geef voor een date, dan is de kans ook behoorlijk aanwezig dat hij mij nog steeds heel leuk vindt, valse hoop krijgt en ik hem zie en er geen enkel vlammetje gaat branden. Dat is toch ook niet eerlijk?

De ervaring heeft me al jaren geleerd dat ik niet voor kleinere mannen val. Waarom zou dat nu anders zijn?

Is het een werkpuntje? Dat zeiden mensen ook van wat ik van mijn gebit vond voordat ik er wat aan deed. Ik moest maar naar een psycholoog gaan ipv de tandarts.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:49

Janine1990 schreef:
Wat ik meer denk ik, als ik dit een kans geef voor een date, dan is de kans ook behoorlijk aanwezig dat hij mij nog steeds heel leuk vindt, valse hoop krijgt en ik hem zie en er geen enkel vlammetje gaat branden. Dat is toch ook niet eerlijk?

De ervaring heeft me al jaren geleerd dat ik niet voor kleinere mannen val. Waarom zou dat nu anders zijn?

Is het een werkpuntje? Dat zeiden mensen ook van wat ik van mijn gebit vond voordat ik er wat aan deed. Ik moest maar naar een psycholoog gaan ipv de tandarts.

Die kans heb je bij elke man toch? Sowieso leveren de meeste dates niemand wat op, in de zin van verliefdheid, relatie oid

Heb het idee dat je die drempel nu onnodig hoog maakt voor jezelf door alleen de enige echte te willen daten ipv ook wat rond te kijken.

Het verschil met een gebit is dat het dus wel maakbaar is, in tegenstelling tot lengte. Maar ook met een waardeloos gebit (of overgewicht of noem maar op) is het leven IMO leuker als je wel open staat voor relaties i.p.v. alles uit te stellen totdat je uiterlijk goed genoeg is. Jouw recht om er heel anders in te staan ofc maar word je er oprecht gelukkig van dat je die lat zo hoog legt voor jezelf?

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:52

Er is wel een verschil tussen niet verder gaan omdat je denkt dat hij geen langere vrouw wil/aantrekkelijk vindt OF niet verder gaan omdat kleinere mannen jouw type niet zijn. Het eerste speelt waarschijnlijk op vanuit onzekerheid en kan je aan werken. Het is niet eerlijk om woorden in zijn mond te leggen. Het zou dan ook jammer zijn deze man niet op z'n minst 1 keer te zien. Zoals gezegd; de meeste dates worden niks. Om welke reden dan ook.
Het tweede kan je weinig aan veranderen, je type is je type, hoewel mannen buiten dat type je ook best kunnen verrassen.

Probeer de mannen meer vanuit je eigen perspectief te bekijken en niks voor hen in te vullen. Sowieso zijn vooroordelen voor niets goed. Laat je meenemen, laat teleurstellingen gebeuren en laat jezelf ook verrassen. Het leven is al veel te moeilijk zónder na te denken voor een ander; maak het jezelf een klein beetje gemakkelijker.