Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:De bouwvakkers die mijn stank zouden komen oplossen zijn niet komen opdagen...
Edit: hij is er. Binnen 10 minuten het grootste probleem gevonden. Foto laden lukt niet, maar er zit een gigantisch gat.
Tot zover de woningbouw en de monteur van 2 weken terug die beweerden dat daar geen gaten kunnen zitten.
Hopelijk is het hiermee opgelost.
Marcella schreef:[***] schreef:De bouwvakkers die mijn stank zouden komen oplossen zijn niet komen opdagen...
Edit: hij is er. Binnen 10 minuten het grootste probleem gevonden. Foto laden lukt niet, maar er zit een gigantisch gat.
Tot zover de woningbouw en de monteur van 2 weken terug die beweerden dat daar geen gaten kunnen zitten.
Hopelijk is het hiermee opgelost.
En ze weten zeker dat er niet meer gaten zitten.
Roodvos schreef:[***] schreef:Nu nog een gat gevonden. Zo groot dat de monteur geen flauw idee heeft hoe hij het dicht moet maken
Is jouw woning dan nog wel veilig en gezond bewoonbaar op dit moment? Ik zou daar eens naar vragen bij de mensen die er nu zijn. Die zijn kennelijk kundiger dan de eerdere prutsers.
[***] schreef:xPabloBokt schreef:Lekker aan mijn pastasalade in de trein. Valt mijn vork op de grond. Nu kan ik niet meer eten.
Als je langs een Albert heijn to go komt, die hebben vorkjes.