Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa HintsCitaat:@Bienotje, Met de 88 in de woonplaats zat je in de goede richting te denken!
Maar om het niet te makkelijk te maken staat deze uiteraard niet als woonplaats vermeld naast de berichten van jouw Santa.
1 van de geschreven hints is van toepassing op de deelnemerslijst op pagina 310
Tip: klik op alle links
Ami schreef:Het heeft geen haast. Ik heb nog 3 pakken broodmix liggenRoodvos, buurman is op dit moment echt heel druk met de feestdagen, dus het antwoord op de water-gist vraag laat nog even op zich wachten.
StonedRomy schreef:Vergeet iedereen die nu nog aan het puzzelen is niet om ook van kerst te genieten of te slapen?
Blinnii schreef:miccamaaike schreef:Ach wat balen Daan als je dan niks hoort. Super leuk pakket heb je gemaakt! Vervelend dat iemand dan niks laat horen.
Blinnii heb jij je pakket al gekregen?
Ik snap big brother ook niet als hint voor Donna., maar ben dus nog niet de enige.. Hopen dat de laatste pakketten dan maandag binnenkomen.
Donna heeft overigens een paar keer die opmerking geplaatst over 'Big Brotger is watching you', maar buiten dat kan ik die hint ook niet aan haar koppelen.
Bienotje schreef:Voor wie graag santa's wil puzzelen, hier mijn hints.
De eerdere 88 slaat niet op een gebruikersnaam en spreek je niet uit als achtentachtig.
Geel
Keep looping up that's the secret of life- snoopy
En ergens rond 2003 had deze bokker een rond achterwerk.
Ik kan er nog weinig van maken, maar ik ga nog een hint krijgen.![]()
Geel vermoedde ik gelijk cap op je kopje, maar die is al geradeneightyeight kan ik niet echt iets vinden. Snoopydogy is te voor de hand liggend en ook al geraden dacht ik.
En rond achterwerk spreekt een sterre letterlijk over in een post in 2003 over Braziliaanse dames. Maar er doet geen sterre mee volgens mij
idinn schreef:Dispar_Vulgo, ik kwam idd ook op Megane uit. Door de 88en.. volgens insta uit drachten, komt in de kringloopwinkel daar. Slim van 2003, dat kan bijna niet slaan op bokt en wel op een automodel idd. Wel benieuwd waar de andere hint dan op slaat.
Saul, valt gelukkig mee.. beetje warm, beetje verkouden. Stelt tot nu toe weinig voor gelukkig. Beetje jammer dat NYE nu ook verpest is
idinn schreef:Dispar_Vulgo, ik kwam idd ook op Megane uit. Door de 88en.. volgens insta uit drachten, komt in de kringloopwinkel daar. Slim van 2003, dat kan bijna niet slaan op bokt en wel op een automodel idd. Wel benieuwd waar de andere hint dan op slaat.
Saul, valt gelukkig mee.. beetje warm, beetje verkouden. Stelt tot nu toe weinig voor gelukkig. Beetje jammer dat NYE nu ook verpest is
LWDaisy schreef:idinn schreef:Dispar_Vulgo, ik kwam idd ook op Megane uit. Door de 88en.. volgens insta uit drachten, komt in de kringloopwinkel daar. Slim van 2003, dat kan bijna niet slaan op bokt en wel op een automodel idd. Wel benieuwd waar de andere hint dan op slaat.
Idinn, vriend begon hier net te tieren dat het huis haunted is en dat er ectoplasma uit het plafond komt (any excuse will do hahaha, hij woont hier niet graag). Er flikkerde iets aan het het plafond!
Bleek een verloren confetti-glitter te zijn in een ieniemieniestofnet naast de luster
Chantaliiejj schreef:Voor iedereen hele fijne feestdagenhet was weer geweldig om mee te doen, het was super leuk om alle foto’s van de pakketten voorbij te zien komen. Wil het beheer ook bedanken voor dit jaar, jullie regelen het toch maar elk jaar
Jodym schreef:Wat leuk om te horenIk heb gister een start gemaakt met m’n kleurboek! Even wat anders, superleuk!
De boekjes vallen goed in de smaak en ik ga vanavond eens lekker in bad
rockwitch, heb gister de cupcakes gemaakt en ze zijn heerlijk. De roze sokken zitten trouwens heerlijk warm.