friezenfan2 schreef:Blussem laten we meestal links liggen. Dat is het beste voor iedereen.
Dit idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Stel dat er een vaccinatiepaspoort komt. Krijg je dat dan al na 1 prik of pas na de 2de? (Janssen uitgezonderd). Want dan zal het pas na de zomer worden verwacht ik dat de meeste mensen een paspoort krijgen.
Echwel schreef:Drukte in Brussel na sluitingstijd terrassen - https://nos.nl/l/2379946#UPDATE-container-52978239
Het is toch bizar dat waar ook ter wereld de mensen in gedrag vervallen waarbij het individu belangrijker is dan de massa
Verbaas u niet, verwonder u slechts
friezenfan2 schreef:Vanmiddag bij een boederij winkel aardbeien gekocht, een klant die 2 tellen voor mij de winkel in liep had alleen een kapot mondkapje bij en vroeg of die ook zo naar binnen mocht zonder dus. De medewerker zei ja en deze man liep dus zonder door dat winkeltje. Bij nader in zicht had ik misschien gewoon weg moeten gaan en dan maar geen aardbeien. Ik hoop dat dit niet vaak voor komt want een kapot mondkapje( 1 touwtje was kapot dus hij kon niet om zijn oor) betekent denk ik dat hij hem al vaker heeft gebruikt en het Was een weg gooi ding. Ver weg gebleven van die man dus ik zal wel veilig zijn maar mensen zonder mondkapje kunnen toch thuis nieuwe halen en dan later terug komen. Die horen toch niet gewoon naar binnen te mogen. Ik zal wel weer raar denken. Voorlopig maar niet nog eens aardbeien kopen. Jammer want ze zijn wel lekker.
friezenfan2 schreef:Dank je wel vayo, daar heb ik iets aan. Normaal zou ik langer er over Door malen maar dar heb ik deze keer al minder. Dus wie weet heeft die eerste dosis me toch iets gerust gesteld.
Sizzle schreef:Als het mooie weer doorzet komt dat vast goed de komende 2 weken, overal (in Europa) is het aan het dalen, in de zuidelijke landen was het rond pasen al de goede richting aan het gaan.
Hier ook weer 20% lager tov vorige week.