Veel plezier met wandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Fotograferen met bloesem of tulpen is ook echt prachtig (wanneer het goed gedaan wordt natuurlijk), maar ik ga er ook niet actief naar op zoek. De enige bloesemfoto’s die ik heb is van een boom op Haarzuilens die tijdens Elfia in april eigenlijk altijd wel in bloei is![]()
Ik houd niet van hypes en idd mensen verpesten het gigantisch voor een ander en ik wil daar niet aan meewerken.
Tenzij iemand een privé bloesemboom heeft en daar wil shooten, dan doe ik wel mee
Mo_86 schreef:Aan het feit dat het 2 mei is en ik nog steeds in winterjas loop. Komende week opnieuw herfst. Mag het eindelijk eens lenteweer met 20 graden worden?
_San87_ schreef:Nee, het is precies wat Nayomie zegt.corinep schreef:Curlingouders!
Zijn dat de nieuwe hockey- en voetbalouders?
Mkango schreef:_San87_ schreef:Nee, het is precies wat Nayomie zegt.
Zijn dat de nieuwe hockey- en voetbalouders?Van die ouders die het hele levenspad van hun kinderen proberen glad te strijken zodat Stormpje of Vlindertje geen negatieve emoties hoeft te ervaren.
Ik wil meedoen aan de Bit coverwedstrijd, maar kan niet besluiten welk concept of medium...
_San87_ schreef:Het is geen groot werk, A4 formaat en ik heb er een dag of vijf flink aan gewerkt.
Nayomie schreef:Jij doet ook gewoon mee!Hahaha ik zei nog tegen Mkango, dat zij en San gewoon hun kunstwerk moesten insturen.
Mkango, ik zou verder gaan met het idee die je had die je naar mij stuurde!