Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 15:44

Helemaal met je eens hoor! Zorg gewoon dag je iets netjes achterlaat en niks sloopt. Net als de heide straks weer. Prachtig hoor en daar wil ik ook graag foto's van, maar niet door het te slopen.

Veel plezier met wandelen ;)

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 15:46

Aan de epilepsie kliniek: kreeg een aanval in de badkamer donderdag ( zware, en was ko) hoofd- en spierpijn. Belt braaf op om t door te geven. Waarom niét eerder? Ik zeg dus dat t niet eerder kon ivm de pijn . Was ko en kapot. Kon maandag terug bellen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 15:46

Niobe schreef:
Fotograferen met bloesem of tulpen is ook echt prachtig (wanneer het goed gedaan wordt natuurlijk), maar ik ga er ook niet actief naar op zoek. De enige bloesemfoto’s die ik heb is van een boom op Haarzuilens die tijdens Elfia in april eigenlijk altijd wel in bloei is :=

Ik houd niet van hypes en idd mensen verpesten het gigantisch voor een ander en ik wil daar niet aan meewerken.
Tenzij iemand een privé bloesemboom heeft en daar wil shooten, dan doe ik wel mee

Ik was wel blij met mijn privé bloesemgaard tegenover de stal :=. Maar idd, jammer hoe dat sommige fotografen en modellen het weten te verpesten voor andere natuurliefhebbers. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn -O-

Ik erger me aan de lampen in mijn woonkamer, maar ik zou geen idee hebben wat ik er voor in de plaats zou moeten hangen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 16:50

Aan het feit dat het 2 mei is en ik nog steeds in winterjas loop. Komende week opnieuw herfst. Mag het eindelijk eens lenteweer met 20 graden worden?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 16:54

Mo_86 schreef:
Aan het feit dat het 2 mei is en ik nog steeds in winterjas loop. Komende week opnieuw herfst. Mag het eindelijk eens lenteweer met 20 graden worden?

Dit. De paarden zijn hier nog nooit zo laat het land op gegaan. Het gras groeit gewoon te langzaam, en wordt vervolgens alweer door die kl*te ganzen opgesnabbeld. _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:01

Ik voel mij ook totaal niet origineel met mijn tulpen foto's , ik heb eigenlijk een hekel om dingen te fotograferen wat heel standaard is :') Ik probeer altijd net op een andere manier er wat mee te doen maar vindt het nog wel lastig bij veel dingen hoor! Ik vindt vaak details fotograferen eigenlijk mooier dan het geheel. Zo zou ik eerder de hoeven fotograferen dan het gehele paard of bijvoorbeeld een oog.

Zo had ik voor een school examen ook ooit zelf bedacht in een dierentuin detail foto's nemen van een dier zoals een close-up van een neushoorn en dan specifiek van de huid. Eigenlijk best veel lol mee gehad en een keer wat anders.

De foto's van MKango kan ik overigens ook zeer waarderen heel unieke foto's en zeker niet iets wat iedereen doet :j

Maar uhm ik ken er genoeg die zichzelf professioneel fotograaf noemen maar geen opleiding hebben gevolgd of wel een mooi plaatsje schieten maar het zo verschrikkelijk na bewerken wat gewoon zonde is! En als je tips geeft wordt het zeg maar niet echt gewaardeerd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:24

Mo_86 schreef:

Eens!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:25

Mo_86 schreef:

Yes please!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:26

Ik ben er ook erg toe aan zomer! Ben dinsdag en woensdag vrij en het wordt echt *** weer. -O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:26

Mo_86 schreef:

Dit. Ik heb echt zon nodig..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:59

Mo_86 schreef:

Dit!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:05

Mo_86 schreef:

Eens! Mijn paarden staan nog onder hun 200 grams deken 8)7
Zo klaar mee...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:23

Curlingouders!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:25

corinep schreef:
Curlingouders!

Wat? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:28

Princess_ schreef:
corinep schreef:
Curlingouders!

Wat? :')

Ouders die alle problemen van hun kind uit de weg ruimen ofzo? Althans, dat is het eerste waar ik aan denk. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:28

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:29

corinep schreef:
Curlingouders!

Zijn dat de nieuwe hockey- en voetbalouders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:32

_San87_ schreef:
corinep schreef:
Curlingouders!

Nee, het is precies wat Nayomie zegt. :)) Van die ouders die het hele levenspad van hun kinderen proberen glad te strijken zodat Stormpje of Vlindertje geen negatieve emoties hoeft te ervaren.

Ik wil meedoen aan de Bit coverwedstrijd, maar kan niet besluiten welk concept of medium... -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:33

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Nee, het is precies wat Nayomie zegt. :)) Van die ouders die het hele levenspad van hun kinderen proberen glad te strijken zodat Stormpje of Vlindertje geen negatieve emoties hoeft te ervaren.

Ik wil meedoen aan de Bit coverwedstrijd, maar kan niet besluiten welk concept of medium... -O-

Ik las net de link, idd :)).

Ik heb mijn werk vandaag ingezonden *\o/*.

Zebrastreep

Appje van onbekend nummer waarin staat veel plezier op je vakantie en ik heb geen idee van wie het is :')

Kookaburra

Oeh ja, dat vind ik ook een pittig iets. Er zijn zoveel tegenslagen in het leven die je niet kunt voorkomen. En als je dan al niet hebt geleerd om met kleine tegenslagen om te gaan... Oef. Dat lijkt mij heel lastig voor die kinderen als ze volwassen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:34

_San87_ schreef:

Heb je snel gedaan! :wow:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:34

Hahaha ik zei nog tegen Mkango, dat zij en San gewoon hun kunstwerk moesten insturen. :))

Mkango, ik zou verder gaan met het idee die je had die je naar mij stuurde! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:35

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Heb je snel gedaan! :wow:

Het is geen groot werk, A4 formaat en ik heb er een dag of vijf flink aan gewerkt :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:39

_San87_ schreef:
Het is geen groot werk, A4 formaat en ik heb er een dag of vijf flink aan gewerkt :D.

Ah, ja, fair enough! :D Ik heb het ook vrij druk gehad afgelopen week, dus ook niet echt de rust gehad om überhaupt even te brainstormen. :o Ik wilde ook weer wat nieuws uitproberen, dus heb daar even op zitten broeden vandaag.

Nayomie schreef:
Hahaha ik zei nog tegen Mkango, dat zij en San gewoon hun kunstwerk moesten insturen. :))

Mkango, ik zou verder gaan met het idee die je had die je naar mij stuurde! :D
Jij doet ook gewoon mee! *\o/*