Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:33

Aan mijn gebrek aan sociale vaardigheden. Ik haat het dat ik eerst altijd zo de kat uit de boom moet kijken

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:51

Zwaar misselijk en hoofdpijn en dizzy. Dit is de heerlijke combinatie genaamd paniek en de maandelijkse periode die elk moment kan doorkomen.

Mijn vader is in contact geweest met iemand die vandaag positief getest is. Ik heb angst voor ziektes en helemaal omdat dit nog zo onbekend is.

Ik voel mij nu gewoon ziek van de spanning en de stress...

En mijn moeder die er nog aardig te nuchter op reageert. Ach je zusje kan wel thuis komen en we gaan gewoon winkelen zaterdag. Nee mam dat is nou juist niet de bedoeling. Ook al wordt mijn vader misschien wel helemaal niet ziek , dat kun je niet maken. En de inkopen zijn dan toch niet meer nodig als hij ziek wordt en wij niet zitten we toch minstens 25 dagen binnen. Dat wordt een regelrechte hel voor mij met veel paniek aanvallen en depri gevoelens.

Kan echt wel janken

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:59

Een onderdruk van 50...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 03:30

Wakker...

Eerst een nacht met doodzieke poes.
Daarna een nacht klapperend zeil omdat het dak gerenoveerd wordt.
Nu is er geen enkele reden om wakker te zijn. Ik ben moe en wil slapen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 04:51

Zwetend wakker worden door een nachtmerrie.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 06:05

Dat ik dacht "Waarom gaat mijn wekker in het weekend..?"
Dat viel even tegen...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 08:51

Iemand post een (positieve) meme over nonbinary mensen, gaan daaronder mensen reageren met: ja maar dat is niet alleen nonbinary mensen hoor, ik heb dat ook.

Vriendin. Laat mensen lekker. Het was nog in een groep waar veel nonbinary mensen zitten ook, dus eh. Doe maar gewoon niet :+

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 09:02

Foaly schreef:
Iemand post een (positieve) meme over nonbinary mensen, gaan daaronder mensen reageren met: ja maar dat is niet alleen nonbinary mensen hoor, ik heb dat ook.

Vriendin. Laat mensen lekker. Het was nog in een groep waar veel nonbinary mensen zitten ook, dus eh. Doe maar gewoon niet :+

Oooh zo vermoeiend is dat! Dat is zoals mannen die reageren op een post over geweld tegen vrouwen... dat mannen ook geslagen worden. Sure, en dat maakt deze post minder valide of belangrijk?

Het punt: . ----------------------- Jij

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 09:29

Nou, ik had daar dus nooit bij stilgestaan tot ik bij het KLPD op de 112 werkte!
Ik dacht echt huhh, meent hij dat nou toen een man belde dat hij geslagen werd door een vrouw 8)7

Je hebt altijd mensen die alles op zichzelf betrekken, vreselijk!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:19

LukieBradley sterkte met het verlies van je haantje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:39

chanicha schreef:
Nou, ik had daar dus nooit bij stilgestaan tot ik bij het KLPD op de 112 werkte!
Ik dacht echt huhh, meent hij dat nou toen een man belde dat hij geslagen werd door een vrouw 8)7

Of mensen die vinden dat zij voor anderen kunnen spreken en kunnen bepalen wat gepast is en wat niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:43

LukieBradley schreef:
Mijn haantje is na een kort ziekbed vanmorgen overleden. Hij werd maar 4 maanden oud maar wat was ik aan dat kleine bolletje gehecht -O-
Hij is achteraf zwaar onderontwikkeld geweest en had hem nooit kunnen redden -O- maar ik ben er echt ziek van .
En dan die mensen, oh genoeg kippen hoor..ja daar gaat het mij niet om _-:( _-:(

:(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:50

Dat ik leuke filmpjes heb en topic wilde openen, maar zelf al te veel fouten zie en dan alweer twijfel omdat ik weet wat er fout gaat en dat niet 100 keer hoef te horen. :')

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:53

Mkango schreef:
chanicha schreef:

Of mensen die vinden dat zij voor anderen kunnen spreken en kunnen bepalen wat gepast is en wat niet.

Nou dat dus... het is duidelijk nog een taboe...

Wilde enkel zeggen dat ze niet de aandacht van een andere issue moeten afleiden, niet dat er niet gesproken mag worden over geweld op mannen! Ze kunnen er beter zelf een platform over starten, want het mag weldegelijk onder de aandacht komen. Ik vind het oprecht jammer dat een hulpverlener zo staat tegenover deze problematiek.
Laatst bijgewerkt door SinneJ op 13-11-20 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:53

Wat sneu van je haantje LukieBradley :(:)

Haha oh ik herken dat zo MyWishMax! Zou op zich best wat willen delen om wat extra tips te krijgen, maar ik weet zelf ook wel dat het nog lang niet perfect is en heb geen zin om tot op de grond afgebrand te worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:57

SinneJ: Ik heb een vaag vermoeden dat er een beetje een miscommunicatie ontstaat nu. :) Mijn opmerking was alleen ter aanvulling op de laatste zin in de post van chanicha, geen verwijt of sneer naar haar toe of zo. Verder met je eens dat ook (huiselijk) geweld tegen mannen meer onder de aandacht gebracht mag worden, want hoewel vrouwen soms al nauwelijks geloofd worden als ze hulp zoeken voor geweld, is dat bij mannen nog vele malen erger, ook door het stigmatiserende "je bent toch geen mietje, sla gewoon terug."

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:00

Mijzelf.

Toch maar even werkgever gebeld die interesse had in mij, maar eigenlijk heb ik even er helemaal geen zin in. En wil ik even afstand nemen van werken wegens mijn gezondheid. Aan de andere kant zonder baan kan ik geen auto houden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:21

Vanillia schreef:
Wat sneu van je haantje LukieBradley :(:)

Haha oh ik herken dat zo MyWishMax! Zou op zich best wat willen delen om wat extra tips te krijgen, maar ik weet zelf ook wel dat het nog lang niet perfect is en heb geen zin om tot op de grond afgebrand te worden :=

Hier niet eens vanwege extra tips, maar omdat ik trots ben haha. Alleen als je iets uitlegt waarom iets zo gaat of juist nog niet dan zijn dat blijkbaar meteen smoesjes.

Ehm nee, er is niemand zo streng voor mij als dat ik zelf ben. Alleen blijf ik wel een mens dat op een paard zit en die beide gewoon niet perfect zijn

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:40

Mand schreef:
SGP die pleit voor abortusverbod :r

Dit maakt mij zo boos.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:54

Gisteravond een pizza besteld en vond hem al niet zo lekker. Best last van mijn buik die avond. Nu heb ik net een bord eten gekookt. Heb hem maar weggezet na de helft omdat mijn maag zei van "beter eet je dit niet op". Hoe kan een vegetarische pizza niet goed zijn jongens. :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:54

Mijn pakketje die nog steeds niet is binnen gemeld bij post NL. Hij is maandag al verzonden door de verzender....

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 12:13

De 4e dierenarts rekening in een maand. Een paard is leuk, een paard is leuk, een paard is leuk...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 12:35

Ze zijn nog niet klaar met mijn vrachtauto -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 12:51

De GGD die de test van mijn broer kwijt zijn geraakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 12:54

Ellllendige hoeveelheid studiewerk die ik vandaag en morgen moet gaan verzetten. Niet te doen dit.