Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Iemand post een (positieve) meme over nonbinary mensen, gaan daaronder mensen reageren met: ja maar dat is niet alleen nonbinary mensen hoor, ik heb dat ook.
Vriendin. Laat mensen lekker. Het was nog in een groep waar veel nonbinary mensen zitten ook, dus eh. Doe maar gewoon niet
chanicha schreef:Of mensen die vinden dat zij voor anderen kunnen spreken en kunnen bepalen wat gepast is en wat niet.Nou, ik had daar dus nooit bij stilgestaan tot ik bij het KLPD op de 112 werkte!
Ik dacht echt huhh, meent hij dat nou toen een man belde dat hij geslagen werd door een vrouw![]()
Je hebt altijd mensen die alles op zichzelf betrekken, vreselijk!
LukieBradley schreef:Mijn haantje is na een kort ziekbed vanmorgen overleden. Hij werd maar 4 maanden oud maar wat was ik aan dat kleine bolletje gehecht![]()
Hij is achteraf zwaar onderontwikkeld geweest en had hem nooit kunnen reddenmaar ik ben er echt ziek van .
En dan die mensen, oh genoeg kippen hoor..ja daar gaat het mij niet om![]()
Mkango schreef:chanicha schreef:Of mensen die vinden dat zij voor anderen kunnen spreken en kunnen bepalen wat gepast is en wat niet.Nou, ik had daar dus nooit bij stilgestaan tot ik bij het KLPD op de 112 werkte!
Ik dacht echt huhh, meent hij dat nou toen een man belde dat hij geslagen werd door een vrouw![]()
Je hebt altijd mensen die alles op zichzelf betrekken, vreselijk!
Mijn opmerking was alleen ter aanvulling op de laatste zin in de post van chanicha, geen verwijt of sneer naar haar toe of zo. Verder met je eens dat ook (huiselijk) geweld tegen mannen meer onder de aandacht gebracht mag worden, want hoewel vrouwen soms al nauwelijks geloofd worden als ze hulp zoeken voor geweld, is dat bij mannen nog vele malen erger, ook door het stigmatiserende "je bent toch geen mietje, sla gewoon terug." Vanillia schreef:Wat sneu van je haantje LukieBradley
Haha oh ik herken dat zo MyWishMax! Zou op zich best wat willen delen om wat extra tips te krijgen, maar ik weet zelf ook wel dat het nog lang niet perfect is en heb geen zin om tot op de grond afgebrand te worden