Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Het geld kan beter naar scholing oid dan naar fokpremie. Of alleen het 1e kind mag gebruik maken van toeslagen. Dan ontneem je geen kinderwens bij minder bedeelde. Maar komen er ook geen 5.
fleurtjeuh schreef:Inferno van Dan Brown gelezen?
Iemand?
Niet de film kijken, die is ruk.
Maar lees het boek
fleurtjeuh schreef:Inferno van Dan Brown gelezen?
Iemand?
Niet de film kijken, die is ruk.
Maar lees het boek
Sizzle schreef:MarcoBorsato schreef:Never forget dat ik eens een sigaretje stond te roken met mijn vriendje, uit een raam in Barcelona. Hij hoorde een geluid, zag een kip en schrok van het kip. De kip schrok ook van hem en viel uit het raam, beneden werd hij verscheurd door 2 honden.
.
Ehhhh Whut????![]()
![]()
Vreemde ervaring lijkt me een understatement
Femke_Tweety schreef:Waar komt toch dat idee vandaan dat kinderen nodig zijn voor de economie?
Ja kijk, helemaal geen kinderen zou uiteindelijk funest zijn.
Maar een lichte bevolkingsdaling valt volgens mij prima op te vangen economisch gezien, mits!!! er lang genoeg vooruit gedacht wordt in de politiek.
En dat is mijns inziens een beetje een probleem momenteel.
Sommige partijen gaan in hun partijprogramma niet verder dan een jaar of 4 vooruit.
Andere doen het iets beter, en kijken een jaar of 10 vooruit.
Er zijn er maar héél weinig die er ideeën in hebben staan waarbij ze nadenken over écht lange termijn. 50 jaar, of meer zelfs.
Ceffyl schreef:Cinnepin schreef:Gisteren zat ik bij de kapper. Komt er een vrouw binnen met een baby en een peuter...Ik dacht al OOHNEEE ik wil geen geschreeuw. Gelukkig hielden ze hun mond, ik denk dat ik anders serieus naar buiten was gelopen.....
Hebben jullie dat nooit? Ik ben hooggevoelig en dat geschreeuw van die jankerds gaat door merg een been
Ja in de appie ook telkens van die schreeuwerds. En op stepjes door de winkel![]()
Ik kan zonder noise cancelling koptelefoon er niet meer heen. Teveel irritaties.