Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:45

Pepperrr schreef:
En een hele groep vrouwen van buitenlandse afkomst die met zijn 10en gezellig boodschappen gaan doen en hele gangpaden bezet houden :n

En dat moet specifiek vermeldt worden omdat...?

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 01:16

Fireheart schreef:
Dat ik helemaal niet handig ben, ik wil onwijs graag een kattenluikje maar krijg dit zelf niet voor elkaar en mijn vader durft het ook niet aan.
Ik wil een plankje aan de muur, maar ik denk dat ik niet eens een normaal gat kan boren. Meh.

Even kijken op werkspot.nl voor een klusjesman / vrouw?
Verzamel nog meer klusjes dan is dat in 1x gebeurd :)[/quote]

Is zoiets vertrouwbaar? Ik zag inderdaad Werkspot en Zoofy (die laatste had wel betere recensies), maar vraag me af of mensen er ervaring mee hebben? Mag via PB :))[/quote]

Waar woon je? Mocht je in de buurt wonen kunnen wij je wel helpen

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 01:25

hagelslag schreef:
Koffieautomaat die sinds de coronacrisis "defekt" is want ja, de chauffeurs zijn altijd overal en nergens en die brengen corona mee van buitenaf.

De medewerkers van de fabriek hebben hun eigen koffiemachine gekregen. Maar voor de chauffeur word niks geregeld...
Terwijl bij 3 andere fabrieken van ons bedrijf koffie geregeld is voor de chauffeurs... Echt dikke onzin...

Ja echt bizar. Partner zit ook op de vrachtwagen maar vaak op een klus. Kan nergens naar de wc of koffie krijgen. Stond vorige week in een woonwijkje, dat was helemaal drama. Naast de auto plassen kon daar amper en dan nog maar hopen dat ze niet bekeuren als ze hem betrappen....en dan 12 uur gemiddeld per dag van huis zijn. Helemaal niks geregeld qua voorzieningen of wat dan ook.

Barramundi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 02:54

Dat het momenteel zowat onmogelijk is om internationale post te versturen. Twee (rouw)kaarten kost $ 45 of het gaat met de boot en doet er 6-8 weken over...
Nu gaan we ze maar inscannen en dan mailen ofzo, maar toch, het voelt also het 'niet zo hoort'...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 06:41

Op tijd gaan slapen (23:00) zodat je lekker tot 8uur kunt slapen en dus even slaap inhaalt. Beetje jammer dat mijn lichaam na 7 uur slapen (dus 6uur in de ochtend) wakker wordt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:02

casperzazoe schreef:
Pepperrr schreef:
En een hele groep vrouwen van buitenlandse afkomst die met zijn 10en gezellig boodschappen gaan doen en hele gangpaden bezet houden :n

Wat moet erdan staan? Ze benoemt iets wat ze heeft gezien. En als dat toevallig buitenlandse vrouwen waren dan mag dat er gewoon neer gezet worden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:39

casperzazoe schreef:
Pepperrr schreef:

Daarom.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:40

Het zijn gewoon vrouwen die boodschappen doen. De opmerking suggereert dat zij specifiek dit altijd doen maar ook dat de buitenlandse komaf is wat telt. Als het 10 blonde Amsterdammers waren geweest had dat er ook niet gestaan. Waarom niet?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:42

lenaa_tje schreef:
Het zijn gewoon vrouwen die boodschappen doen. De opmerking suggereert dat zij specifiek dit altijd doen maar ook dat de buitenlandse komaf is wat telt. Als het 10 blonde Amsterdammers waren geweest had dat er ook niet gestaan. Waarom niet?

Als het tien kortpittige trutten waren geweest had dat er vast ook wel bij gestaan. Geen olifanten van muggen maken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:44

Sodera schreef:
Wij hebben gisteren seizoen 4 van the last Kingdom al gezien...
Dr zijn heel veel programma’s weg sinds ik hier woon, maar nu al seizoen 4 van the last Kingdom is een kléín voordeel *D

Heb je vikings al gezien? Ook een hele goede serie en speelt qua tijdlijn net voor the last kingdom

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:48

Vroeg opstaan :r

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:49

Om 8u afspraak met de psycholoog. Beetje vroeg hoor. :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:52

Dat gisteren tijdens Koningsdag opeens mijn 90 jarige opa en oma bij ons thuis langskwamen omdat ze zich zo verveelden na het binnen zitten.
Zitten wij potverdorie al weken thuis om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, gaan de zwakkeren er ineens zelf op uit. ;(

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:10

Dat de Poolse collega van mijn man na enkele weken in Polen geweest te zijn, toch maar naar Nederland is komen rijden en bij geen enkele grenspost gecontroleerd is. Hij kon overal zo doorrijden.
Dacht dat de grenzen dicht waren??

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:30

Dell die beloofde vrijdag te komen, niet gebeurt, beloofde nu vandaag te komen, monteur heeft nog steeds niet voor een afspraak gebeld dus ik ga er maar vanuit dat dat hem ook niet wordt. Geef me verdikke dan een nieuwe laptop, als ik toch een maand op reparatie moet wachten terwijl we betalen voor reparatie volgende dag.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:40

LadyMadonna schreef:
Sodera schreef:
Wij hebben gisteren seizoen 4 van the last Kingdom al gezien...
Dr zijn heel veel programma’s weg sinds ik hier woon, maar nu al seizoen 4 van the last Kingdom is een kléín voordeel *D

Heb je vikings al gezien? Ook een hele goede serie en speelt qua tijdlijn net voor the last kingdom

Dat is er dus eentje die ik niet meer van Netflix krijg; Vikings... Dus helaas niet...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:38

Dat mijn vriend zijn wekker vanochtend niet af ging en daardoor on half 6 collega aan de deur stond om te kijken of die wel thuis was en/of wakker.

Ik hierdoor ook klaar wakker was en niet echt meer heb kunnen slapen, nu te lui/moe om maar iets in huishouden te doen maar het moet toch echt gebeuren

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:43

Jongste die voor voetbal challenge met bal tegen het huis staat te schoppen. Ik haat dat gebonk.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:48

Dat k door mn zoontje sinds 4.15 al wakker was en sowieso maar 4 uur had geslapen :z gelukkig kon mn vriend wat later beginnen en heb ik nog even kunnen slapen net

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:06

Dat ik zo weer een gesprek heb met psycholoog en ik zo geen zin heb, want het werkt toch niet. :\

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:19

Wachten tot de da belt...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:26

Dat ik Achmea probeer te bellen maar er steeds aangegeven wordt dat het nummer buiten gebruik is :(.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:26

De servicelijn van Sony die ik moest bellen omdat mijn nieuwe telefoon stuk is..
Man aan de andere kant: "Heeft u al geprobeerd hem aan en uit te zetten? Is de batterij niet leeg?"

Wat dacht je zelf? :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:27

Miesemuisje schreef:
Dat k door mn zoontje sinds 4.15 al wakker was en sowieso maar 4 uur had geslapen :z gelukkig kon mn vriend wat later beginnen en heb ik nog even kunnen slapen net

Kan je vanmiddag als je zoon zijn middagslaapje heeft ook niet even gaan rusten?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:27

smit_ilse schreef:
Waar woon je? Mocht je in de buurt wonen kunnen wij je wel helpen

Super lief, ik heb je een pbtje gedaan :D