Pepperrr schreef:En een hele groep vrouwen van buitenlandse afkomst die met zijn 10en gezellig boodschappen gaan doen en hele gangpaden bezet houden
En dat moet specifiek vermeldt worden omdat...?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Dat ik helemaal niet handig ben, ik wil onwijs graag een kattenluikje maar krijg dit zelf niet voor elkaar en mijn vader durft het ook niet aan.
Ik wil een plankje aan de muur, maar ik denk dat ik niet eens een normaal gat kan boren. Meh.
hagelslag schreef:Koffieautomaat die sinds de coronacrisis "defekt" is want ja, de chauffeurs zijn altijd overal en nergens en die brengen corona mee van buitenaf.
De medewerkers van de fabriek hebben hun eigen koffiemachine gekregen. Maar voor de chauffeur word niks geregeld...
Terwijl bij 3 andere fabrieken van ons bedrijf koffie geregeld is voor de chauffeurs... Echt dikke onzin...
casperzazoe schreef:Pepperrr schreef:En een hele groep vrouwen van buitenlandse afkomst die met zijn 10en gezellig boodschappen gaan doen en hele gangpaden bezet houden
En dat moet specifiek vermeldt worden omdat...?
lenaa_tje schreef:Het zijn gewoon vrouwen die boodschappen doen. De opmerking suggereert dat zij specifiek dit altijd doen maar ook dat de buitenlandse komaf is wat telt. Als het 10 blonde Amsterdammers waren geweest had dat er ook niet gestaan. Waarom niet?
LadyMadonna schreef:Sodera schreef:Wij hebben gisteren seizoen 4 van the last Kingdom al gezien...
Dr zijn heel veel programma’s weg sinds ik hier woon, maar nu al seizoen 4 van the last Kingdom is een kléín voordeel
Heb je vikings al gezien? Ook een hele goede serie en speelt qua tijdlijn net voor the last kingdom