Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 16:25

Hier loopt het meestal ook zo. ;)

Nou, een drankje doen met mn collega wordt m ook niet. Ze heeft het buikvirus dat op haar groep de rondte gaat te pakken. Balen zeg.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 16:29

Balen djinnie!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 16:41

Toen dacht ik een filmpje te pakken, draait er als enige interessante film Unhinged, maar dan slaap ik niet meer, hahaha. _O- Dus die pas ik maar.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:36

Klinkt leuk Maanlicht! Ben benieuwd.

Nee ik ben er ook niet heel erg rouwig om. Hij was nogal “veel”, een beetje té zelfverzekerd terwijl ik liever eerst de kat uit de boom kijk. Verder wel een hele nette jongen, hij heeft alles betaald en gevraagd of ik wilde laten weten als ik thuis was etc. Het was een gezellige avond maar niet voor elkaar gemaakt en dat is ook oke! Nu op naar woensdagavond. Ben heel benieuwd. Mijn gesprekken met hem gaan een beetje op en neer, ene keer heb ik zin om met hem de praten en de andere keer vergeet ik het gewoon dat ik hem nog moet antwoorden.. Oeps. Ben benieuwd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:10

Ik had een leuke match, al paar dagen praten. Op foto's zag hij er prima uit (wel te knap voor mij :') ). Maar ook qua inhoud interessant (zit in de politiek).

Maar helaas... blijkbaar ben ik toch niet gezellig genoeg ofzo :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:17

Zertab schreef:
Ik had een leuke match, al paar dagen praten. Op foto's zag hij er prima uit (wel te knap voor mij :') ). Maar ook qua inhoud interessant (zit in de politiek).

Maar helaas... blijkbaar ben ik toch niet gezellig genoeg ofzo :')

Ach joh, Zertab, dat is wel een beetje tinder, denk ik. En waarom zou ie te knap voor je zijn? Tsss, jezelf niet neerhalen he! *steekt moederlijk vingertje op*

Ik ben ook sinds vrijdag weer met iemand aan het chatten. Echt zo'n man die ik stiekem best interessabt vind, maar nooit zou aanspreken. Geen idee waarom niet, hij is niet eng of zo, hahaha. Boel tatoeages, dat was voor mij wel 1 van de redenen om m te liken. Maar hij is in ieder geval ook gezellig op de chat. Gevalletje punk, hahaha, ik helemaal niet, maar we gaan morgenavond toch wat drinken samen. Tenminste, als het door gaat. Je weet maar nooit. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:26

Veel plezier djinnie! :D

Ik like altijd de verkeerde dan denk ik hahaha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:12

Je bent lekker op dreef djinnie. Hopelijk gaat deze gewoon door. Dat is dan de eerste date toch na je scheiding? Spannend!

Ik merk echt dat ik over een drempel moet. App nu een paar dagen met een man die serieus en oprecht over komt. We zouden gaan daten maar ik heb het afgezegd. Enerzijds had ik er zin in. Anderzijds ook weer niet en ik word er onrustig van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:13

capopjekop schreef:
Je bent lekker op dreef djinnie. Hopelijk gaat deze gewoon door. Dat is dan de eerste date toch na je scheiding? Spannend!

Ik merk echt dat ik over een drempel moet. App nu een paar dagen met een man die serieus en oprecht over komt. We zouden gaan daten maar ik heb het afgezegd. Enerzijds had ik er zin in. Anderzijds ook weer niet en ik word er onrustig van.

Heb je een idee hoe dat komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:15

Capopjekop, herkenbaar.. Ik heb dat ook al een tijdje en momenteel dus even helemaal offline qua datingapps en dat geeft me toch rust. Geen idee hoe het komt, misschien iets te vaak teleurgesteld.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:32

Capopjekop, dat zou de eerste date zijn na de scheiding ja. We gaan het zien, hahaha, na het chatten hiervoor en de radiostilte kijk ik nergens meer van op.
Als je er zo onrustig van word, dan is het misschien slim dat je hebt afgezegd. Het moet vooral oke voelen, toch? Enig idee waar die onrust vandaan komt?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:21

@Djinnie: Jammer dat je afspraakje met je collega niet doorging.
Heel veel plezier vanavond! :D Haha, ben heel benieuwd!

@Zertab: Wat balen.. maar dat is Tinder inderdaad. Op naar de volgende toch?

@capopjekop & Relaxed: :knuffel: Wat vervelend, maar misschien dan toch even beter om pauze in te lassen inderdaad. Als je zo erg op kijkt tegen een date.. dan zit je daar misschien niet lekker..

Ik had zaterdagavond een 2e date. Knappe jongen, lang, leuke kledingstijl. We gingen buiten op een terrasje een drankje doen en ik kreeg het echt vreselijk koud. Ik trok mijn jasje steeds dichter om me heen, en dacht ''ik wacht wel tot hij zijn wijntje op heeft en dan vraag ik of we ergens binnen kunnen zitten'', maar ondertussen zat ik gewoon te rillen :') Het viel hem ook totaal niet op ofzo, tot ik op een gegeven moment maar aangaf dat ik het écht koud had, toen zei hij dat we wel even een stukje konden lopen en deed hij vervolgens nog een half uur over het opdrinken van zijn wijntje :')

We hebben een leuk gesprek gehad, maar je hoort de máár al komen.. :o Ik vond hem wat 'saai' over komen, klinkt misschien heel banketstaaf maar er zat echt geen spanning in. Zijn vader is leraar (mijn vraag: ''toevallig geschiedenis?'' en ja, klopte :9k ) en hij heeft precíes zo'n soort uitstraling.. Absoluut niks mis mee, maar ik kan daar niet echt warm van worden..
Ik twijfel enorm of het nog tot een 3e date moet komen. Maar aan de andere kant.. soms denk ik echt bij mezelf ''wat wil je nou? :roll: Kom je een kerel tegen die serieus is, je ziet zitten, knap is en waarmee je kunt praten, is het nóg niet goed #) ''

Daarbij komt nog dat ik toch nog wel veel denk aan de jongen waar ik 2 maanden mee heb gedate maar mee heb gebroken. Ook omdat hij me nog heel veel appt misschien..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:12

Misschien bij de eventuele 3e date wat actievers doen? Om te zien of er dan wat meer leven in komt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:36

Nah als de vonk er niet is, dan is 'ie er niet.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:05

@Zertab: Niet vervelend bedoeld, maar het klinkt alsof je niet helemaal lekker in je vel zit op liefdesgebied. Ben je op zoek naar iemand om je herinneringen te verzachten of sta je echt open voor iemand nieuws?

@capopjekop: Ach wat vervelend joh. Het is ook niet niks wat je overkomen is. Ik weet niet hoe lang het daten geleden is voor je, maar had je er destijds wel zin in? Of moest je jezelf dan ook een schop onder je kont geven om te gaan?

@Relaxed: Ik herken dat wel, dat Tinder onrustig maakt. Op een gegeven moment is het slippen ook zo overheersend dat de lopende gesprekken ineens ook minder boeien ofzo. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik kwam een keer een match tegen die vertelde altijd maar met één iemand tegelijk te praten. Kwam wel heel eerlijk en nobel over :j. Misschien is dat een goede aanpak? Offline zijn is sowieso heel rustig!

@djinnie: Ik hoop dat het doorgaat, kan natuurlijk enorm verrassen :). Op alleen een plaatje kun je niet matchen.

Edit:
@Martine_R: Biologisch/psychologisch wetenschappelijk gezien schijnen mensen het al binnen een uur te weten of ze nog op een volgende date willen. Misschien moet je niet tegen de wetenschap in gaan :+.
Maar wat wil je nog met die date van 2 maanden terug? En wat wil hij nog met jou?

Ik heb een vervelend weekend achter de rug. Mijn ex kan me niet laten en ik hem ook niet. Hij heeft het 4 weken geleden uitgemaakt maar hij kan me niet missen. Hij weet niet wat hij wil en zit met zichzelf in de knoop. Daar zou ik hem heel graag mee ondersteunen en omdat ik hem ook miste hebben we elkaar ook 2 keer gezien de afgelopen 2 weken, waaronder afgelopen vrijdag. Ik heb daar zaterdag een ontzettende knoop van in mijn maag gekregen toen hij me de hele avond niet appte. Niet dat dat nodig zou moeten zijn, maar geeft mij wel het gevoel dat ik op oproep beschikbaar ben voor hem.
Ik heb gisteren aangegeven dat ik wat meer afstand nodig heb, ik raak er gestrest van. Doet toch wel weer opnieuw pijn. :\

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:33

He, Sorriso dat klinkt pijnlijk. Soms is echt breken makkelijker dan dat half en half gedoe. Sterkte.

Martine_R, als de vonk er niet is, dan is ie er niet. Jammer maar helaas.

Nou, mijn date vanavond gaat niet door. Hij heeft migraine. Daar heeft ie chronisch last van en dat wist ik al. Maar jammer is het wel.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:45

Bedankt djinnie, zo'n berichtje is toch weer een kleine opsteker dus dank daarvoor. Rationeel gezien is dat zo klaar als een klontje inderdaad. Maar de gesprekken die we dagelijks nog hebben, helpen hier niet bij terwijl het veelal luchtige onderwerpen zijn, buiten de 100 verklaringen van 'ik wil je niet kwijt'. Ik heb gisteren aangegeven dat ik het niet meer wil op deze manier, zoveel appen en het lossige afspreken. Het vrijblijvende van hoe we elkaar nu zien en de onzekerheid van welke kant dit op gaat doet niks goeds voor mij. Ik vind het fijn op het moment dat ik hem zie en ik dacht me er zaterdag prima onder te voelen tot aan die radiostilte :n.

Vervelend van je date! Migraine is heel erg kl*te. Ligt hij er meteen een paar dagen plat van? Hij is wel voornemens om iets nieuws in te plannen?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:49

Misschien moet ik jullie raad gewoon opvolgen djinnie, MB en Sorriso. Dat ga ik ook maar doen denk ik, bedankt :)

@Sorriso: Niet een date van 2 maanden terug, maar iemand die ik meerdere keren heb gedate over een periode van 2 maanden. Maar ik ben dus bang voor eenzelfde situatie als bij jou en je ex. Ik mis hem, hij mist mij ook, maar ik ben bang dat als we weer afspreken, ik denk ''nee, dit is hem toch niet'' en ik hem wéér pijn moet doen.

Hoe lang hadden jij en je ex een relatie? Moeilijk hoor, als hij het uitgemaakt heeft...
Ik wens je sterkte maar beaam wel wat djinnie zegt, soms is het beter om gewoon afstand te nemen. En dan dus ook helemaal te stoppen met appen en afspreken.

@Djinnie: Je hebt wel pech de laatste tijd met dates!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:33

@Sorriso: hé wat een nare situatie... Ik ben inderdaad niet toe aan iemand nieuws. Ik wil wel, maar het gaat niet. Dus is het meer als afleiding bedoelt. Heb toch niet echt de hoop ooit meer iemand zoals hem tegen te komen, dus zal ik sowieso met minder genoegen moeten nemen.

@djinnie: dat is mooi balen zeg. Is er wel iets nieuws gepland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:56

Nou Zertab, dat is wel heel somber gedacht, je bent nog zo jong, er komt echt wel weer iemand op je pad die misschien wel veel leuker blijkt te zijn :j

Sorriso, wat lastig zeg! Zoals ik het lees kun je beter het hele contact (tijdelijk) verbreken, nu is het pappen en nathouden en dat helpt je niet verder denk ik :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:59

Zertab, misschien is hulp zoeken een optie? Ik denk dat je hier niet alleen uit gaat komen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:01

Heb ik al :)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:05

Ik kom even meelezen :')
Vind het idee van Tinder veeel te ongemakkelijk, maar toch ook wel interessant. En moet eerst nog maar eens over meneer ex heen komen voordat ik me überhaupt weer ergens aan waag, denk ik. Maar vind het wel interessante verhalen!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:16

Zertab schreef:
Heb ik al :)

Dat is fijn! En deze was uiteindelijk toch niet zo leuk/ fantastisch of geschikt en loopt er heus voor jou een leuk iemand rond die je alleen nog niet hebt mogen ontmoeten :knuffel:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:18

Nja doordat ik er niet meer in geloof, wordt het ook een beetje selffullfilling prophency. Ik doe geen moeite in gesprekken, of in ieder geval weinig, mannen haken af uiteraard. Ik denk: zie je wel er is niemand voor mij.