Nou, een drankje doen met mn collega wordt m ook niet. Ze heeft het buikvirus dat op haar groep de rondte gaat te pakken. Balen zeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus die pas ik maar.
). Maar ook qua inhoud interessant (zit in de politiek).
Zertab schreef:Ik had een leuke match, al paar dagen praten. Op foto's zag hij er prima uit (wel te knap voor mij). Maar ook qua inhoud interessant (zit in de politiek).
Maar helaas... blijkbaar ben ik toch niet gezellig genoeg ofzo

capopjekop schreef:Je bent lekker op dreef djinnie. Hopelijk gaat deze gewoon door. Dat is dan de eerste date toch na je scheiding? Spannend!
Ik merk echt dat ik over een drempel moet. App nu een paar dagen met een man die serieus en oprecht over komt. We zouden gaan daten maar ik heb het afgezegd. Enerzijds had ik er zin in. Anderzijds ook weer niet en ik word er onrustig van.
Haha, ben heel benieuwd!
Wat vervelend, maar misschien dan toch even beter om pauze in te lassen inderdaad. Als je zo erg op kijkt tegen een date.. dan zit je daar misschien niet lekker..
Het viel hem ook totaal niet op ofzo, tot ik op een gegeven moment maar aangaf dat ik het écht koud had, toen zei hij dat we wel even een stukje konden lopen en deed hij vervolgens nog een half uur over het opdrinken van zijn wijntje
Ik vond hem wat 'saai' over komen, klinkt misschien heel banketstaaf maar er zat echt geen spanning in. Zijn vader is leraar (mijn vraag: ''toevallig geschiedenis?'' en ja, klopte
) en hij heeft precíes zo'n soort uitstraling.. Absoluut niks mis mee, maar ik kan daar niet echt warm van worden..
Kom je een kerel tegen die serieus is, je ziet zitten, knap is en waarmee je kunt praten, is het nóg niet goed
''
. Misschien is dat een goede aanpak? Offline zijn is sowieso heel rustig!
. Op alleen een plaatje kun je niet matchen.
.
.