Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Het ziet er (voor mij) uit alsof het skelet linksboven zit, met de voorkant van het dier aan de linkerkant, en dat dan de huid bij de staart er naar beneden af is gestroopt. Dat 'bekken' zou dan de staart van de zeehond kunnen zijn. Het vel rechtsonder is gewoon los vel en hoort dan niet bij de 'vorm'.
Independence schreef:Ik kreeg vorige week een brief dat ik belastingaangifte moet doen over 2019. Dat moet toch altijd al voor 1 mei? Wat betekent het dat ik nu deze brief krijg?
Trui schreef:is er een topic waar je vragen mbt setjes kan stellen?
hooi schreef:Ik heb ook een vraag voor jullie als alwetende mensen![]()
Wij krijgen morgen een nieuwe keuken, en dus ook een nieuwe combi-oven. Hoe hou ik die schoon? Ik kom op internet een hoop tips tegen, maar wat werkt er echt?
Wij krijgen morgen een nieuwe keuken, en dus ook een nieuwe combi-oven. Hoe hou ik die schoon? Ik kom op internet een hoop tips tegen, maar wat werkt er echt?
Knert schreef:Independence schreef:Ik kreeg vorige week een brief dat ik belastingaangifte moet doen over 2019. Dat moet toch altijd al voor 1 mei? Wat betekent het dat ik nu deze brief krijg?
Nee hoor ik heb ook onlangs pas belasting voor 2019 gedaan. Na mei kn het ook nog wel. Maar dan duurt het vaak wel langer.
Kan me niet heugen dat ik het wel voor mei had gedaan.
Maar heb je wel wat ingediend dan? Dan is het of zoek of niet ingediend.
Even opnieuw doen.
Had je niet wat verzonden dan is de belasting van mening dat het alsnog moet. Dus even erin duiken en indienen. Hoeft echt geen zware betekenis te hebben. Wellicht krijgt je zelfs leuk bedrag terug.
Pepperrr schreef:Ik lig wakker met de volgende vragen
- Waar haalt je lichaam het vocht vandaan als je moet huilen? Het is niet dat dat ineens 'op' is ofzo... Dus waar komt dat vandaan?
- Als je heel veel hebt gehuild, moet je dan ook extra drinken omdat je dan vocht kwijt bent?
En nu weer lekker slapen. Goeiemorgen
_Karlijn schreef:Pepperrr schreef:Ik lig wakker met de volgende vragen
- Waar haalt je lichaam het vocht vandaan als je moet huilen? Het is niet dat dat ineens 'op' is ofzo... Dus waar komt dat vandaan?
- Als je heel veel hebt gehuild, moet je dan ook extra drinken omdat je dan vocht kwijt bent?
En nu weer lekker slapen. Goeiemorgen
Ooooh dat vraag ik me ook al heel lang af! Kun je je tranenreservoirleeghuilen??