maar ik vind het persoonlijk echt onzin dat je geen rust zou hebben met Tinder, of dat je je "echte" leven uitsluit..
Maar dat vind ik met alle social media.. mensen die zeggen "zo, ik heb mn social media uitgezet, eindelijk tijd voor mezelf".. dan kun je gewoon geen maat houden ...
Voor mensen die niet dagelijks in de kroeg hangen, naar een festival gaan etc. kan de online wereld echt wel een uitkomst zijn. Ook voor gewone sociale contacten (dus niet om te daten).
En qua daten.. ik ga niet zomaar een leuke man aanspreken bij de bakker.. van Tinder weet ik voor 90% dat ze single zijn (let op he, er staat 90%
) en dat ze aanspreekbaar zijn.. Van 3 seconden tegelijk een brood bestellen word ik niet wijzer.En als ik geen zin heb, log ik niet in.. hoe moeilijk kan het zijn... ?

Je kan prima een balans vinden en ik tinder(en andere datingsapps) soms meer dan anders. Zolang je er niet hoge verwachtingen bij hebt is het prima? 
Maar he, dit keer slaap ik tenminste wel.
Maar we hebben het echt heel erg leuk, weten beiden dat er op dit moment niet echt een relatie in zit maar vinden elkaar wel heel tof. En aantrekkelijk. Heel. Erg. Aantrekkelijk.
.