Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Today
[ [url=m/bKnMKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De broek is een soort suède
[ [url=m/jexrcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flying_Angel schreef:Leuke blouse Esther! Succes op je laatste stagedag.
Dreamer: heel gaaf jasje!!
Dit ben ik vandaag met stuk van mijn haar af en nieuwe laarsjes.
[ [url=m/uWKuhH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jAFG5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N2i3XG.jpg]Afbeelding[/url] ]
marindexo schreef:Stille meelezer meldt zichIk heb helemaal in het begin volgens mij nog een paar outfits gepost, maar omdat ik het vrij druk had dit jaar, is het er een beetje bij ingeschoten. Maar ik lees nu al weer zo lang mee, dat het tijd is om zelf te gaan posten
Vind de sfeer in dit topic geweldig en ik vind iedereen zo mooi en jullie kleden je allemaal zo goed! Ik heb al veel inspiratie uit jullie outfits kunnen halen.
Ik zal mij ook meteen even voorstellen: ik ben Marinde en ik studeer SPH. Op stage maakt het niet uit wat ik draag, als het maar niet te bloot is (niet boven de knie, geen diepe decolleté, etc). Op m’n werk moet ik een blouse aan van Jumbo zelf, een dichte, lange broek die geen opvallende kleur is en dichte schoenen. Mijn eigen stijl is zwartIk denk ook wat alternatiever dan de meeste mensen, maar dat vind ik moeilijk te zeggen over mijzelf.
Ik merk dat ik, doordat ik het afgelopen jaar zo druk had, weinig tijd aan m’n outfits besteedde, ik ging gewoon voor makkelijk en comfortabel. Niets mis mee natuurlijk!Maar als ik dan gave outfits voorbij zag komen op straat of hier in het topic, baalde ik wel dat ik niet wat meer m’n best deed. Verder heb ik niet normaal veel kleding en schoenen maar grijp ik altijd naar dezelfde items, ik moet alles sowieso een keertje goed uitzoeken maar ik wil ook wat meer gaan spelen met de kleding die ik amper draag.
Maar goed, outfits![]()
[ [url=m/IreqjM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse van aliexpress, broek van h&m en schoenen zijn dr Martens.
[ [url=m/DUUfGv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt en broek h&m, sokken en schoenen van Nike.
[ [url=m/MyFeMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui en choker ketting aliexpress, broek h&m, schoenen Nike air max.
Mama3 schreef:Sinds mijn eerste post maak ik met regelmaat outfit foto's en zie daardoor dat ik in sommige kleding zwaarder oog dan ik ben en die post ik dan niet.
Behalve deze dan, superleuk jurkje, heb ik vaak aan , maar zie nu pas dat ie niks voor mij doet.
Straks met mijn zoontje naar de kapper, schoenen kopen en dan eens kijken of ik nog een leuk jurkje voor mezelf tegenkom!
[ [url=m/A8DTlE.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmmaK95 schreef:Omdat ik strakjes al lekker ga voorgenieten met vrienden, hier vast een outfit foto voor het gala dat ik vanavond heb![]()
Haar en make up moet ik nog doen overigens.
Ik ben niet zo’n jurken persoon en dit gala heeft ook niet een super chique dresscode, dus dit leek me wel geschikt
[ [url=m/szcvHt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sIyk0b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het jumpsuit heeft zakken, hoe praktisch is dat
marindexo schreef:Ik denk inderdaad ook dat de jurk leuker is zonder de legging eronderVind het wel een leuke jurk!
Ik vind de blousjes en blazers die voorbij komen erg mooi! Durf het zelf nog niet zo goed te dragen omdat het erg buiten m’n comfortzone is en ik niet zo goed weet hoe te combineren (al past in principe alles bij zwart)
Resistance wat een super leuk shirt!
En de jumpsuit vind ik ook erg mooi!
San, jouw stijl vind ik zo prachtig!