Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:@ketly: tijd voor daten met mensen tussen Rotterdam en Utrecht?
Wil zelfs nog Tinder installeren (en daarmee een ruzie riskeren) voor je om leuke profielen door te kunnen sturen naar je
Waarom woon jij ook alweer aan de verkeerde kant van NL?
Mri schreef:@ketly: tijd voor daten met mensen tussen Rotterdam en Utrecht?
Wil zelfs nog Tinder installeren (en daarmee een ruzie riskeren) voor je om leuke profielen door te kunnen sturen naar je
Waarom woon jij ook alweer aan de verkeerde kant van NL?
Thenexttry schreef:Ik lees nog steeds lekker bij hoor![]()
Ketly Wat ga je doen op je date?
Mri - Nou rotterdam kom je soms hele leuke tegen soms totaal niet. Al is het waarschijnlijk dat nu ik tinder niet meer heb er hele leuke op zitten![]()
Robijntjah - Je bent goed bezig! Mijn ex zei altijd op date 6 beslis je of het wat is of niet![]()
( het duurde bij mij 15 dates voordat ik het toen een naampje wilde geven )
Flessuh - Wordt koerier haha. Ik kreeg van de week een berichtje op fb van een koerier die wel eens op mijn werk komt, dat hij mij binnekort mee uit gaat vragen en dat ik mij vrij moet voelen om ja te zeggen![]()
Ik date even niet, al wil ik het ergens wel. De andere kant van mij wilt het totaal niet.
Drama met ex-date is nog niet helemaal voorbij. En na veel te veel geaccepteerd te hebben van hem en rekening met hem gehouden te hebben, ben ik nu in mijn bitch state of mind naar hem. Kan hij niet zo goed hebben.![]()
Andere geweldige mooie ex date die stuurt mij dagelijks berichtjes![]()
Hij wilt heel graag maar als het te dicht bij komt sluit hij zich af. Fijn zo'n spiegel.
En ondertussen krijg ik elke dag foto's berichtjes en de vraag wanneer hij mij ziet.
Heb gezegd dat ik wel eens kijk hoe of wat. Deed hij tenslotte ook 1,5 jaar![]()
edit:
Yvanka ik vind het echt super leuk voor je trouwens! Lekker van genieten