Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:03

Alja, hoe gaat het eigenlijk met jouw zoektocht/Tinder? Je hebt er al een tijdje niets meer over gezegd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:05

Met mij gaat het prima :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:07

Alja schreef:

Dat vraagt ze niet toch?

Prima dat je er niets over kwijt wil maar vraag dan ook niet zulke persoonlijke dingen aan een ander. ;)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:33

@ketly: tijd voor daten met mensen tussen Rotterdam en Utrecht?

Wil zelfs nog Tinder installeren (en daarmee een ruzie riskeren :') ) voor je om leuke profielen door te kunnen sturen naar je :P

Waarom woon jij ook alweer aan de verkeerde kant van NL?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:36

Mri schreef:

Wil zelfs nog Tinder installeren (en daarmee een ruzie riskeren :') ) voor je om leuke profielen door te kunnen sturen naar je :P

Hahaha jij woont aan de verkeerde kant! Maar ik kom snel met jou/jullie daten natuurlijk..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:45

Jildau schreef:
Alja schreef:

Dat vraagt ze niet toch?

Prima dat je er niets over kwijt wil maar vraag dan ook niet zulke persoonlijke dingen aan een ander. ;)

Precies dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:52

Hij blijft slapen en ik stel het gewoon zelf voor :op

Ooooh yvanka wat leuk voor je <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 00:07

_O- Geniet er van! Gezellig!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:25

Mri schreef:

Friesland is de goede kant van Nederland hoor :P

Gisteravond zelfs 2 matches.. uiteraard beide spam profielen ;(
Ik dacht al bijna dat Tinder daar een goede oplossing voor had omdat ik ze al tijden niet meer had gezien.

Nu eerst de rest van de dag nerveus zijn voor ander soort date; sollicitatie :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:49

Succes vandaag!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:33

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal van jullie berichten aangepast en enkele verwijderd om alle privéinformatie en reacties daarover weg te halen. Excuus voor het ongemak!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:05

Succes Fles!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:08

Ik lees nog steeds lekker bij hoor *\o/*

Ketly Wat ga je doen op je date?

Mri - Nou rotterdam kom je soms hele leuke tegen soms totaal niet. Al is het waarschijnlijk dat nu ik tinder niet meer heb er hele leuke op zitten :')

Robijntjah - Je bent goed bezig! Mijn ex zei altijd op date 6 beslis je of het wat is of niet :')
( het duurde bij mij 15 dates voordat ik het toen een naampje wilde geven )

Flessuh - Wordt koerier haha. Ik kreeg van de week een berichtje op fb van een koerier die wel eens op mijn werk komt, dat hij mij binnekort mee uit gaat vragen en dat ik mij vrij moet voelen om ja te zeggen _O-

Ik date even niet, al wil ik het ergens wel. De andere kant van mij wilt het totaal niet.
Drama met ex-date is nog niet helemaal voorbij. En na veel te veel geaccepteerd te hebben van hem en rekening met hem gehouden te hebben, ben ik nu in mijn bitch state of mind naar hem. Kan hij niet zo goed hebben. }:)

Andere geweldige mooie ex date die stuurt mij dagelijks berichtjes 8)7
Hij wilt heel graag maar als het te dicht bij komt sluit hij zich af. Fijn zo'n spiegel.

En ondertussen krijg ik elke dag foto's berichtjes en de vraag wanneer hij mij ziet.
Heb gezegd dat ik wel eens kijk hoe of wat. Deed hij tenslotte ook 1,5 jaar := :=

edit:

Yvanka ik vind het echt super leuk voor je trouwens! Lekker van genieten <3

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:11

Thenexttry schreef:
Ik lees nog steeds lekker bij hoor *\o/*

Ketly Wat ga je doen op je date?

Mri - Nou rotterdam kom je soms hele leuke tegen soms totaal niet. Al is het waarschijnlijk dat nu ik tinder niet meer heb er hele leuke op zitten :')

Robijntjah - Je bent goed bezig! Mijn ex zei altijd op date 6 beslis je of het wat is of niet :')
( het duurde bij mij 15 dates voordat ik het toen een naampje wilde geven )

Flessuh - Wordt koerier haha. Ik kreeg van de week een berichtje op fb van een koerier die wel eens op mijn werk komt, dat hij mij binnekort mee uit gaat vragen en dat ik mij vrij moet voelen om ja te zeggen _O-

Ik date even niet, al wil ik het ergens wel. De andere kant van mij wilt het totaal niet.
Drama met ex-date is nog niet helemaal voorbij. En na veel te veel geaccepteerd te hebben van hem en rekening met hem gehouden te hebben, ben ik nu in mijn bitch state of mind naar hem. Kan hij niet zo goed hebben. }:)

Andere geweldige mooie ex date die stuurt mij dagelijks berichtjes 8)7
Hij wilt heel graag maar als het te dicht bij komt sluit hij zich af. Fijn zo'n spiegel.

En ondertussen krijg ik elke dag foto's berichtjes en de vraag wanneer hij mij ziet.
Heb gezegd dat ik wel eens kijk hoe of wat. Deed hij tenslotte ook 1,5 jaar := :=

edit:

Yvanka ik vind het echt super leuk voor je trouwens! Lekker van genieten <3

Maar je wil iets met hem of niet... Je bent zo ook niet echt duidelijk he? Logisch dat de mannen een beetje om je heen blijven slingeren en toch wat proberen.
Als je niet wil, kap er gewoon mee en zeg van jongen, het wordt niks.. dus afspreken doen we niet meer. Óf spreek gewoon af en niet dwars doen als je hem wel echt leuk vind :Y)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:21

Ja sorry niet helemaal duidelijk .

Ik heb 1,5 jaar met hem gedate. Heb over veel issues van mezelf moeten heen stappen en mij soms ook best kwetsbaar opgesteld. En dat vond ik best lastig. Wel daar open over geweest naar hem toe dat ik daar moeite mee had.

Ook hij had een zoontje, waar we ook wel leuke dingen mee gingen doen ( efteling, zwemmen etc ) maar als het er op aan kwam dan kwam hij ook heel makkelijk zijn afspraken NIET na. Dingen die voor mij belangrijk waren deed hij dan gewoon niet want het kwam voor hem niet zo uit of hij vond dat moeilijk.

Telkens als ik er genoeg van had dan was het even een week stil en begon het weer opnieuw. Hij heeft een gigantische zwak voor mij en ik ook voor hem. maar beide die bindingsangst.
Ik heb er keihard aan gewerkt en voor hem is het moeilijker. Dus heb hem de vorige keer al heel duidelijk aangegeven dat er niets meer komt tussen ons.

Aan hem de keuze om het te respecteren of niet of zich er bij neer te leggen. Ben dus zeker wel duidelijk geweest maar kaats nu gewoon steeds de excuses van hemzelf terug. Heb ik hem toen ook gezegd dus ik neem aan dat het duidelijk is.

Afspreken doe ik expres niet omdat ik weet dat het heel snel weer goed kan komen dan en we dan weer van voor af aan beginnen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:28

Dan denk ik vooral niet zeggen; ik kijk wel even hoe of wat over afspreken..

Ook al heeft hij het ooit wel steeds zo gezegd, zelf niet gaan doen ;)
Voor sommige mensen is het dan echt niet duidelijk al doen ze dat zelf wel zo (maar hebben ze dat helemaal niet door bijvoorbeeld)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:33

TheNextTry is het dan niet slimmer om jezelf te beschermen en hem gewoon direct te zeggen dat je niet wil daten? Eens krijg je anders misschien een zwak moment...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:01

Als het toch niks zal worden, dan misschien het contact ook minderen? Dan blijft het duidelijk voor beide, en wat Colien zegt bescherm je jezelf voor een moment van zwakte.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:05

Ik zou gewoon t contact verbreken :)
Alles verwijderen is dan echt t beste.
Heb ook ooit iemand gehad waar ik helemaal in love was en die liet me ook meerdere malen zitten. Geen contact is toen echt t beste wat ik gedaan heb :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 14:30

Danielle - Hij heeft het zeker wel door hoor, maar zeg het ook gewoon. Meestal reageer ik niet eens op zijn berichten.

Colien - Zelf bescherming is er zeker en heb ook gezegd dat daten er niet meer in zit.

Yvanka - Het contact is al minimaal. Op die foto's van hem reageer ik niet eens.

Yonker - Heb ik inderdaad meerdere keren gedaan alles verwijdert haha, maar in een zwak moment als hij dan voorbij komt dan voeg ik hem maar weer toe.

Zolang dat zwakke moment alleen daar bij blijft is het goed. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 14:33

Die spelletjes en dat getouwtrek, ik teken er niet voor. Ik vind het zo onvolwassen.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 14:43

Van mijn kant worden er geen spelletjes gespeeld hoor _O-

Hij weet precies hoe ik erover denk en hoe ik er in sta. Dat ik dan zeg ik kijk wel eens hoe of wat geeft hem echt geen hoop of valse hoop of weet ik het

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 14:49

Ik heb het precies zo gehad met een vent. Heeft vijf jaar geduurd. Telkens weer contact verbreken, weer opnieuw beginnen, bindingsangst, bla bla. Het schiet gewoon niet op, alleen als je er niets van verwacht. Ik deed dat wel en dat zorgde ervoor dat ik telkens weer gekwetst werd. Hij zei altijd maar dat ie 'ergens niet zo snel instapt'. Inmiddels heeft hij een vriendin. Eentje die vreselijk onder de plak zit en nergens alleen naar toe mag zonder dat hij erbij is, dus achteraf gezien ben ik goed af.

Als ze willen, dan willen ze. Spelletjes zijn er alleen voor scharrels. Als je daar oké mee bent is het prima, maar ik hield mezelf ook voor dat ik er oké mee was maar eigenlijk was het gewoon poedersuiker.

Vanavond heb ik een date *\o/* Met iemand die ik vorig jaar al eens tijdens een interview heb gezien en ik wel van gezicht ken hier uit het dorp. Hij had me gesuperliked :') Schreef hier laatst nog dat ik dat kansloos vind haha. Maar ik had een goede bui en het klikt via de app dus wie weet. Hij past in ieder geval niet in mijn hele rits foute mannen die ik de afgelopen jaren versleten heb. Tenminste dat denk ik, misschien dat er dadelijk toch weer een adder onder het gras zit :Y)

Er mag best een adder zitten maar dan wel ergens anders :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:02

Zo, dat gesprek ging wel goed. En het was nog een leuke/aantrekkelijke jongedame ook dus dat maakt het al helemaal bijzonder dat het gesprek zo ging :+
En meer zeg ik er niet over want ik zag wat van paarden op haar facebook dus straks leest ze nog mee ook :') :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:23

_O- Ik duim voor je!!