Lief dat je er naar vraagt Calipsolover, ik zal er later even een PB'tje over sturen

Goed iets wat je zoekt hoor Winged. Lijken me hele normale dingen. Maar goed, wat je ontvangt is een tweede.
De vraag van Suzanne F is niet heel gek, maar kan wel hard binnenkomen als je in zo'n situatie zit. Een paar weken geleden werd het mij ook gesteld en dat deed best pijn. Het klinkt namelijk alsof je alles je zelf aan doet en dat is ook zeker niet het geval. Je hebt een bepaald sprankje hoop en als er iedere keer een twinkeling wordt gegeven denk je dat die hoop wel gevuld wordt, tot het ineens voor je neus weer wordt weggerukt voor een ander. Dusja ik snap het wel.
Toch ben ik heel blij dat ik alle goedbedoelde adviezen niet volledig heb opgevolgd en mijn eigen gevoel bovenal heb laten spreken. Natuurlijk zit er ook wel een verschil in hoe je er zelf in staat en is het verschil tussen zoeken naar een invulling of aanvulling ook van belang. Maar gaandeweg leert iedereen dat op zijn eigen manier. Zelfliefde is heel belangrijk. Maar soms kan je je zelf daar inderdaad even in kwijt raken, mooi plekje hier om even je gevoel te uiten.