Aan dat het s' ochtends nog zo lang donker blijft, ik raak hier veel vermoeider van.. net als s' avonds trouwens. Liefst ben ik alleen wakker tussen 8:00 en 19:00 momenteel en het word nog erger natuurlijk.
Mensen die in de bus tegen je aan komen zitten. Soms mannen die zo wijd zitten met hun benen dat je je afvraagt wat voor monster er (blijkbaar) in hun broek zit. Soms dikke mensen die perse op het klapstoeltje willen zitten (wat kleiner is dan een normale stoel) en dan gewoonweg niet passen. Rot voor je maar dan hoef je niet mijn stoel te claimen of op schoot te komen zitten.
Ga dan ergens zitten waar je op een normale stoel je kont kwijt kan...
Dat mensen je behandelen alsof ze het vak zelf gestudeerd hebben. Mij een beetje lopen vertellen hoe ik mijn handeling moet uitvoeren 'want ja dat heb ik zo gelezen!'
3 dagen aan het soebatten geweest met de helpdesk omdat een programma niet werkte, blijkt het uiteindelijk een gebruikersfout te zijn geweest en is er helemaal nooit een probleem geweest En natuurlijk gebeurt dat net daags nadat het systeem er 2 dagen uit heeft gelegen en zowel de gebruiker die die handeling dagelijks doet en de manager die alles weet er een week niet zijn. Want dan was dit nooit een probleem geweest en hadden we nu niet een week achter gelegen met bestanden importeren
Collega's die geen flauw benul hebben van waar ze mee bezig zijn en maar gewoon gaan verwijderen en aanpassen en opnieuw beginnen en er een nog grotere puinhoop van maken omdat ze niet inzien wat voor effect hun handelingen hebben.
Westerntrail
Geplaatst: 29-09-17 13:01
Dat ik sinds vandaag een ontiegelijke smerige auto heb, had hem net gewassen
Britta31
We hebben van de week een huis bezichtigt. Mijn vriend was er meteen helemaal weg van. Ik moest er even over nadenken. Gisteren gezegd doe maar een bod. Was ie al verkocht . Gigantische domper. ..