Er zou hier behoorlijk wat sneeuw moeten vallen volgens het weer bericht. Vraag mij alleen of dat mogelijk is met zo'n natte onder grond.
gohya
Geplaatst: 18-01-15 20:30
Ik geloof niet meer in sneeuw,ik geloof in een vroege LENTE. Hoe kan de sneeuw nou blijven liggen als het vannacht boven nul blijft. Plus de grond is zeiknat.
Pandora2
Geplaatst: 18-01-15 20:35
gohya schreef:
Ik geloof niet meer in sneeuw,ik geloof in een vroege LENTE.
Dan zijn wij nu beste vrienden !
gohya
Geplaatst: 18-01-15 20:36
Pandora2 schreef:
gohya schreef:
Ik geloof niet meer in sneeuw,ik geloof in een vroege LENTE.
Hier geven ze voor vannacht 0/-1 op. Wat in ieder geval betekent dat er vorst aan de grond is, en na al die regen mijn bak morgen wel spekglad zijn zijn.
Het sneeuwt hier best hard,blijft mooi nix liggen.
Petrichor
Geplaatst: 18-01-15 21:38
gohya schreef:
Hier gaat het ook sneeuwen. Ze verwachten ook heel wat maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Ten eerste vriest het niet en ten tweede is de grond nat.
Marcella
Geplaatst: 18-01-15 21:47
Ben benieuwd morgen ochtend aangezien ik vroege dienst heb hoop in ieder geval niet op vorst.
Hier (regio Baarn/Soest) wordt natte sneeuw verwacht volgens het KNMI.
SavannahNx
Geplaatst: 18-01-15 21:58
Petrichor schreef:
gohya schreef:
Hier gaat het ook sneeuwen. Ze verwachten ook heel wat maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Ten eerste vriest het niet en ten tweede is de grond nat.
Zo... hè hè! Eindelijk een beetje rust! Het hele weekend erg druk bezig geweest. Gisteren topweer gehad (dat had ik geloof ik ook geschreven hier, toch?) en vandaag weer flutweer. Toch ben ik met hond lekker een stuk gaan lopen en later met moeders en mijn twee kleine neefjes (bijna 2 en 4 jaar) en de honden naar de "tgein" gaan kijken in de regen... Drijfnat weer thuis, maar het was echt wel even lekker!
eventjes natte sneeuw zo rond een uur of 5 maar koud was het zeker vandaag en nat maar of dat nou kwam van de regen of van tot mijn middel in de sloot om de hond eruit te redden...