Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 14:30

Ik ben trouws ook van plan ze voor het voorjaar te houden hoor :j maar vind ze zo leuk dat ik het toch niet kan laten ze een keertje te dragen. Heb ze aangehad naar Maastricht en het regende maar ze zijn toch nog heel mooi wit, maarja hoe lang dat gaat duren :') de New balance's zijn meer voor nu en mijn laarsjes met hak :j
Stom dat ik de winkel niet meer weet waar ik de witte Allstars gekocht :(

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 16:58

Soms zou ik echt wel mijn kleding, schoenen en tassen collectie in de fik willen steken. Gék word ik van al die keuze 8)7
Ik heb een vriendin die heeft 1 tas (echt waar.. 1) een zomerjas, een winterjas en 4 paar schoenen (waarvan 1 paar birkenstock slippers zijn). Soms ben ik daar echt jaloers op :')

(grapje natuurlijk, maar ik ben dan weer het andere uiterste)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:37

ik snap het haha :')
ik heb trouwens wel het gevoel, maar dat is misschien alleen in België zo, dat... de mode wat stilligt. Het is weer elk jaar hetzelfde en ik moet serieus zoeken eer ik echt iets leuks vind in zelfs mijn favoriete winkels... Er is zo precies niks echt nieuw nieuw en de mode is zo saai aan het worden...
Ben ik de enige die dit gevoel heeft soms? :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:39

Dat heb ik ook heel erg, en zomers is dat kamperige in. -O-
Het is allemaal kort, bloot, met glitters etc. :')
Beetje roy donders. _O-

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:41

MarlindeRooz schreef:
Beetje roy donders. _O-

_O-

Ja, al dat korte is me nu al veel te lang in, blegh. Maar kan op het moment juist wel aardig wat leuks vinden, ze verkopen heel veel jurkjes die je figuur mooi laten uitkomen. Ben blij dat t niet allemaal zo vreselijk zakelijk is atm.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:43

Ja veel mooie jurkjes! <3

Ze moeten alleen nog wat langer worden. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:51

Frummels schreef:
Soms zou ik echt wel mijn kleding, schoenen en tassen collectie in de fik willen steken. Gék word ik van al die keuze 8)7
Ik heb een vriendin die heeft 1 tas (echt waar.. 1) een zomerjas, een winterjas en 4 paar schoenen (waarvan 1 paar birkenstock slippers zijn). Soms ben ik daar echt jaloers op :')

(grapje natuurlijk, maar ik ben dan weer het andere uiterste)

Ik ben ook het magische wonder dat - echt waar - maar 1 tas heeft <<) heb paar maand terug geïnvesteerd in een Michael Kors en ben er zo gelukkig mee. Gaat zeker nog heeeeul lang mee :D

Wat betreft de mode, ik vind idd ook dat het stil ligt en ik ben ook totaal niet van de crop tops enzo. Daarvoor mag ik nog wel wat meer sporten :') maar kan verder wel heel goed slagen tijdens de zoektocht naar m'n winter garderobe :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:57

Zelfde gevoel hier! Vind bijna niks leuks meer in de winkels. Wel goed voor de portemonnee maar minder voor het leuke gevoel

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 20:09

Het is gewoon dat ze precies in de hoge modewereld daar inspiratieloss zijn en daarom nu maar alles terug laten komen :o terug in de tijd enz. je snapt me wel :') ik ben het allemaal moe gezien :P
ik heb ook maar 1 tas op het moment :j Maar ooh ik kan daar dus echt geen geld aan uitgeven hee. Meer dan 60 euro gaat echt niet. Ik vind Michael kors zooooo mooi maar... oh ik kan er echt geen geld aan geven :(

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 20:17

Ik heb ook maar één goede tas, Cowboysbag voor school. :')
En nog een shopper van de Pull&Bear voor erbij.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 20:44

Ik heb ook maar 1 goede tas, eentje van Fred de la Bretonniere (oid). Was ook een hele investering, maar ik heb er nog steeds veel plezier van. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 21:54

Ik heb dat gevoel ook hoor (:

Alle kleuren zijn steeds hetzelfde en je ziet steeds dezelfde vormen terugkomen :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 22:12

Ja 1 goéde tas.. zij heeft gewoon überhaupt maar één tas, en die is van de HM, zo een simpele schouder tas van vijftien euro. Die gebruikt ze voor sporten, winkelen, school, alles. :') dan denk ik HOE DAN. :p

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 22:15

Ik heb nu 2 tassen, 1 die van binnen helemaal versleten is. Die heb ik van mijn moeder overgenomen omdat mijn enige, eigen tas helemaal dood was. :') En 1 van 20 euro uit Gran Canaria. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 22:22

Haha oké volgens mij ben ik gewoon gek. Ik heb echt zeker twintig tassen. Ook wat flut tassen, maar Ik denk dat er zeker dertien tot zestien van goede kwaliteit leer zijn. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 22:28

Ik ben daar veel te kritisch voor. :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 00:01

Ik heb 1 grote cowboysbag voor naar werk, als ik de stad in ga, dagje weg of iets dergelijks. Dan nog 3 kleine tasjes voor als ik uitga of zo. En nog een rug tas. Allemaal goede en redelijk prijzige tassen. Houd niet zo van die goedkope flut dingen. :=
En dan nog een paar sporttassen, die ik gebruik voor sporten of als ik ergens logeer of zo.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 11:48

Hoi dames, een héle stille meelezer hier :)

Heeft een van jullie enig idee waar ik deze kan kopen in maat S?!
Afbeelding

ik zoek me scheel en kan hem nergens vinden...

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 11:53

Ik heb ook best veel tassen ja. Wil volgend jaar wel een Michael Kors gaan kopen als basistas. Ik heb een grote taupe van de mango, een zwarte kleinere van de dolcis voor school. Dan nog een paar kleinere tassen voor een dagje weg of zo. Een clutch voor uit eten, en nog weer kleinere tasjes voor bijv stappen of zo.

Ik zie nu op Omoda dat de Shabbies met korting zijn. Wil eigenlijk nog een paar korte (zonder hak) maar mag eigenlijk echt niets meer kopen. 8)7

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:10

Deijs schreef:

[ Afbeelding ]

De Bijenkorf had ze, maar die zijn in S inmiddels door hun filiaalvoorraad heen. Misschien even op marktplaats kijken? Voor iemand die de verkeerde maat heeft gekocht/gekregen?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:44

Ik kruip ook even uit mijn meelezersrol. Ben wel van plan om gezellig mee te komen kletsen :)

Ik vroeg mij af of jullie nog leuke blogs weten om te volgen? Ik ben een beetje inspiratieloos op het moment

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:48

DaisyDarling schreef:
Deijs schreef:

[ Afbeelding ]

De Bijenkorf had ze, maar die zijn in S inmiddels door hun filiaalvoorraad heen. Misschien even op marktplaats kijken? Voor iemand die de verkeerde maat heeft gekocht/gekregen?

Ja stond er wel 1 op maar die was helaas al gereserveerd :\

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:20

xSwanHeart schreef:
MarlindeRooz schreef:
Beetje roy donders. _O-

_O-

Ja, al dat korte is me nu al veel te lang in, blegh. Maar kan op het moment juist wel aardig wat leuks vinden, ze verkopen heel veel jurkjes die je figuur mooi laten uitkomen. Ben blij dat t niet allemaal zo vreselijk zakelijk is atm.

Oh echt? Ik kan al jaren geen leuke jurkjes meer vinden en mag weer shoppen *\o/* . Wat voor jurkjes zie je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:56

Ik kan nu ook heeel veel leuke jurkjes vinden. Ik dacht dat Mango altijd veel te kort en strak voor mij zou zijn maar heb er van de week een super mooi, chique jurkje gekocht dat ook echt makkelijk lang genoeg is. Verder ben ik wel gek op crop tops/korte dingen, draag vaak high waisted broeken, broekjes of rokjes dus het kan ook vrij makkelijk. Ben absoluut niet de slankste maar vind het dan wel weer leuk om af en toe te spelen met het accentueren van mijn figuur op verschillende manieren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:07

Hangt ook af van je figuur. Ik ben een peer, plat bovenaan, smalle taille en aardige heupen. Daar wat leuks voor vinden is nu niet de ideale periode. Al die nauw aansluitende dingen leggen de nadruk op je bobbelfiguur :(

Vond afgelopen week de feestkleding ook tegenvallen. Hier en daar wel iets met wat kleur maar het meeste was gewoon eenvoudig zwart, en dan ook geen bijzondere snit. Zo heb ik al jurkjes genoeg in de kast.