(Als je zelf niet verkeerd had besteld had je het ook niet hoeven wijzigen).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:- Bij een annulering van een order of retour zenden van een gehele order ontvang je het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten retour indien aan de voorwaarden is voldaan.
Sammie schreef:retour sturen is gewoon mogelijk. Volgens mij zijn ze gewoon verplicht de verzendkosten terug te betalen? is dat niet laatste veranderd?
Verder kan ik ook niet positief spreken over agradi en verzenden..
Zo heb ik er ooit een frontriem besteld, waarna 2 maanden al steentjes uit kwamen kachelen.. Ik retour gestuurd (na e-mail contact). Stond op het punt te verhuizen, dus erbij gezet dat ze het naar het nieuwe adres moeten sturen.. Wat denk je op de ochtend van de overdracht.. ligt de frontriem op de deurmat. Ik een boze mail achteraangestuurd. Nooit reactie opgehad. Zes maanden later weer steentjes eruit. Bij godsgratie mocht ik die ook ruilen. Ik nogmaals gemeld dat ze op het adres moesten letten en dat het vorige keer ook maar net goed ging. Word ik paar dagen later gebeld door de postbezorger dat hij had aangebeld en dat de nieuwe bewoners het niet aannamen omdat ik daar niet woonde. Waar hij het dan mocht bezorgen.. Aardige postbezorger.. Domme Agradi.. Ik weer een boze e-mail gestuurd.. Nooit reactie opgehad.. En dat had dat jaar een prijs voor beste website gewonnen. :(
kiki1976 schreef:Ja herkenbaar.
Ik kreeg laatst via fb een reactie op een dekje, stond alleen ik wil het dekje hebben!
Uhhh ja dat kan, maar om welke gaat het? Ik had er 14 op staan hihi
Ja die in maat full.... uh ja leuk er zijn er 12 in de maat full....
Kreeg ik terug: Wil je het nu verkopen aan me of niet!
Ja dat wil ik wel maar als ik na 3x vragen nog niet weet om welke het gaat word het wel een beetje lastig hahaha
Uiteindelijk kreeg ik een berichtje om welke het ging, gelijk met een bod erbij..... € 7,50 incl verzenden![]()
Ja tuurlijk doen we, is een nieuw dekje dat normaal € 42.50 kost...
En toen kwamen ook de zelfde zielige verhalen. Nog maar 13 en mocht nog niet werken, en haar ouders wilde het niet voor haar kopen.....
Tallie1979 schreef:Ja, als ik zelf niet had besloten om te gaan sparen, dan had ik ze gewoon weggegeven. De boodschappen had ik toch wel gedaan en de zegels kan je mensen die dan wel sparen erg blij mee maken.
Ik heb alle boerderijdieren die ik kreeg ook weggegeven. Flauwe kul om daar geld voor te vragen!
Ik ben blij dat jij ze hebt meegenomen Alwiene, want nou kan ik mijn spaarkaart bijna volplakken!