Ik ben nu mijn oude blog naar m'n nieuwe aan het importeren. Duurt al heel lang en hij gaat weinig vooruit dus ik vind het dood eng

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tazzey schreef:Ik heb vandaag OPI I Carol about you op mijn blog staan, ook een vergelijking met OPI A grape affair.
Yvettee schreef:
Jans schreef:Leuk stukje Lieveli!Ik heb nu een beeld van katten in legerbroeken
![]()
MarcoBorsato schreef:Waarom ik een maand niet heb geblogd
En ik lees nu even niet bij, ik heb een fles wijn om leeg te drinken.
Mandarijn12 schreef:Ja exact. Heb m'n website ff offline gezet omdat ik er teveel mee aan het rommelen ben. Vanavond staat hij weer onlineHier over linkbuilding:
Citaat:Google beoordeelt een website op drie belangrijke onderwerpen: techniek, inhoud en populariteit waarbij populariteit uiteindelijk de hoofdrol speelt. Een van de manieren op de populariteit van je website te vergroten is linkbuilding. Het woord zegt het eigenlijk al: hoe meer links, hoe populairder Google je website vindt. En dat is ontzettend belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
joyce2 schreef:Citaat:Google beoordeelt een website op drie belangrijke onderwerpen: techniek, inhoud en populariteit waarbij populariteit uiteindelijk de hoofdrol speelt. Een van de manieren op de populariteit van je website te vergroten is linkbuilding. Het woord zegt het eigenlijk al: hoe meer links, hoe populairder Google je website vindt. En dat is ontzettend belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
Ik heb van de zomer een cursus Master in SEO gedaan en ik moet jullie helaas zeggen dat dit inmiddels al niet meer zo is. Linkbuilding doet maar heel weinig voor je site in vergelijking tot andere dingen. Klakkeloos links ruilen (Pietje zet de link van Jantje op z'n site en in ruil daarvoor doet Jantje het ook voor Pietje) scoort zelfs heel laag en in de toekomst zal Google er waarschijnlijk helemaal geen waarde meer aan gaan hechten. Het gaat namelijk om de beleving voor de bezoeker. Een unieke, onafhankelijke link naar jouw site is veel meer waard. Ik zou persoonlijk dus geen tijd/moeite in deze techniek stoppen.
Je kan veel beter zorgen dat je blogs naar elkaar verwijzen dmv (goede) interne links, kijken op welke zoekwoorden je gevonden wilt worden en hier je teksten op aanpassen, relevante en unieke teksten schrijven die aansluiten bij wat je bezoekers verwachten en zorgen dat je op de hoogte blijft over de ontwikkelingen op SEO gebied.
Edit: Nog een kleine toevoeging. Mocht je toch graag links willen ruilen, zorg er dan voor dat het een relevante link is. Stel je schrijft over nagellak, dan heeft een link naar iets over (ik zeg maar wat) deurbellen geen nut. Link naar iets dat aansluit bij jouw onderwerp.
Bloggen zelf is het nu helemaal in SEO land, dan zou je bij wijze van spreken beter blogs over elkaar kunnen schrijven en zo naar elkaar linken