Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:13

Hier gaat het ook niet echt vlotten helaas, 1 dekje verkocht en haar een ander bij meegeven, nu nog twee te koop, een zo goed als nieuw hoofdstel, nieuwe kogelbeschermers en gebruikte bandages.
Had iemand voor de bandages een bod van €3, akkoord mee gegaan, ook heel traag contact, die wil ergens anders afspreken, in ene hoor je er niks meer van, krijg ik vorige week (na twee weken geen contact) op mijn bokt advertentie waarom ik niet meer reageer _-:( nog een pb erachteraan gedaan maar weer geen reactie, nou dan niet hoor.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:45

Ik heb gordijnen gekocht op marktplaats :') Okee dat klinkt een beetje armoedig maar ik slaap al een week zonder gordijnen, en de straatverlichting schijnt recht me kamer in. Ik vond het zonde om 70,- uit te geven aan een lap stof... Dus als het goed is gaan vandaag me tweedehands gordijnen op de post :P Goed voor het milieu zo.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 10:48

Gelijk heb je hoor, keertje wassen en je hebt weer prima gordijnen :j

Dat langzame reageren dat irriteert mij ook wel een beetje -O-
En ik word het zachtjes aan ook een beetje zat dat iedereen me hardnekkig Marion noemt _-:(

Ik heet Bianca van Marion, adverteernaam is "van Marion".

Dan stuur ik een berichtje in de trant van: "Goedemiddag, is X nog in nette staat en voor welk bedrag mag het afgehaald worden?
Met vriendelijke groet, Bianca."

En dan krijg ik 99 van de 100 keer terug:

"Hoi Marion.... bladiebla"

En ze blijven dat ook gewoon meerdere keren volhouden hè terwijl ik elke keer met Bianca onderteken..grmbl, denken ze dan soms dat Bianca mijn achternaam is 8)7

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:07

haha dat ken ik. Ik heet Noor van achternaam en heb nog eens rood lang haar. Dus link naar Noortje in Tina is snel gelegd. Hoe vaak docenten en anderen me Noortje hebben genoemd.......

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:13

Ja maar Noortje klinkt ook wel veel liever natuurlijk :P

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:43

Is er een beetje vraag naar schoenen? Heb namelijk best veel schoenen die ik eigenlijk nooit aan doe... Zijn wel een aantal keer gedragen maar zien er verder nog prima uit. Zou het überhaupt nut hebben om ze op MP te zetten vraag ik me af?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:46

Gewoon proberen, zie je het snel genoeg hihi

Vannacht een bod gehad ergens op, vanmorgen om 7.30 gemaild dat ik akkoord ga. Krijg ik een reactie terug, sorry ben al voorzien.....Duurde te lang voordat ik reageerde....
Terug gemaild dat sommige mensen 'snachts slapen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:51

_JTM schreef:
Is er een beetje vraag naar schoenen? Heb namelijk best veel schoenen die ik eigenlijk nooit aan doe... Zijn wel een aantal keer gedragen maar zien er verder nog prima uit. Zou het überhaupt nut hebben om ze op MP te zetten vraag ik me af?

Zou het proberen en als het na een tijdje nog niet gaat, zou ik ze naar een tweedehands winkel doen. Dan krijg jij een percentage van de opbrengsten. In een winkel kunnen ze er ook vaak meer voor vragen :P

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:51

Haha dat is weer een deel luiheid van mij Kiki ;) Moet dan namelijk eerst foto's maken, advertenties maken etc haha. Ga er inderdaad een dezer dagen eens voor zitten om ze toch op MP te zetten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:37

Ik ga binnenkort weer eens mijn kamer en de zolder opruimen en dan advertenties aanmaken :)

Net de schoenen op marktplaats gevonden die ik al een tijdje zoek, 45 euro. Ze zijn nieuw rond de 150/200 euro. Heb maar even gemaild of ze in redelijke staat zijn en niet stuk en of ze verzonden kunnen worden. Gaat om zware New Rock kisten, dus wordt een zwaar pakketje dan haha :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:38

New Rock is een cool merk! :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:39

Zeker! Wil graag een paar kisten van New Rock, voor in de winter en op festivals. Maar vind ze nogal duur voor de keren dat ik ze waarschijnlijk ga dragen :P

Deze zijn het: http://link.marktplaats.nl/711778597

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:41

Wat is een mooie prijs voor een donkerblauwe dressuurdekje van Scapa uit de collectie van 2007? Dekje is in super staat, zonder bandages oid erbij :) Heb de indruk dat veel mensen die Scapa's wel willen kopen, maar wil er ook wel wat aan winnen :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:47

ghostattack, dat is een spotprijsje!!! Ze gaan niet gauw kapot ivm de zware kwaliteit, ik zeg, doen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:48

GamblersCup schreef:
ghostattack, dat is een spotprijsje!!! Ze gaan niet gauw kapot ivm de zware kwaliteit, ik zeg, doen!

Krijg net een mailtje terug dat ze in goede staat zijn en dat ik ze over mag nemen voor 45 euro incl verzenden! :D

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:52

Ghostattack schreef:
Zeker! Wil graag een paar kisten van New Rock, voor in de winter en op festivals. Maar vind ze nogal duur voor de keren dat ik ze waarschijnlijk ga dragen :P

Deze zijn het: http://link.marktplaats.nl/711778597

Kan je daar op lopen? Lijken mij echt loodzwaar..

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:44

Ik had er ook weer eentje.. -O-

Heb een waterdichte uitrijdeken van Kavalkade op marktplaats staan, is 1x 10 min gebruikt daarna alleen maar in de kast gelegen, ziet er nog als nieuw uit.
Had in de advertentie gezet dat mensen via de email contact op konden nemen.

Krijg ik een mail van een meisje, wat wil je er graag voor hebben? Dus ik stuur terug, doe maar een realistisch bod en dan komen we er wel uit, nieuwprijs was rond de 50 euro.

Krijg ik een mail terug, ik bied 3,5 euro. Dus eerst dat ik typfout :(:) en heb terug gestuurd, voor 3,5 euro gaat hij niet weg, dit valt in mijn ogen niet onder een realistisch bod.

krijg ik terug, mijn max bod is 5 euro.
Ik terug gestuurd suc6 met het vinden van een uitrijdeken voor die prijs.

:')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:44

_O-

Ik kan wel een mooie waterafstotende deken voor d'r maken van vuilniszakken voor dat geld. :')

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:52

upendo schreef:
_O-

Ik kan wel een mooie waterafstotende deken voor d'r maken van vuilniszakken voor dat geld. :')

_/-\o_ _O-

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:00

Rustige/drukke wegen en loslopende poezen hoeft niet veel te zeggen (sorry, spuit elf). Wij wonen aan een rustige weg (waar ze wel hard rijden soms) maar toch is poes doodgereden door de enige vrachtwagen die week.

Gave schoenen Ghostattack! En heeel mooi prijsje ook zo.

Ik heb mijn Ariats verkocht, ging aardig. Niet helemaal de prijs die ik graag wilde (niet eens mijn minimum) maar gelukkig wel wat meer dan 20 euro. :P

Meubels is ook lastig verkopen geloof ik. Vriendin van mij haalt al haar meubels van marktplaats omdat dat nog veel goedkoper is dan de kringloop, dus mensen verwachten ook dat je ze voor een spotprijs weg doet denk ik. Ze had is een hele leren bankstel/set (dus tweezitsbank en twee stoelen) voor 15 euro :P

Max 5 euro voor een deken willen uitgeven zegt ook wel wat over de noodzaak ervan denk ik.. :P

Ik ben op zoek naar hele goedkope dekjes/sjabrakjes om te vermaken (zoek eigenlijk onderleggers voor onder mijn schofttuig, maar die vind ik nieuw een beetje te duur en zijn voor shetlanders vaak te lomp naar mijn smaak dus wil zelf iets proberen te maken. Maat maakt dan niet zo veel uit), maar het meeste is toch een beetje boven de prijs die ik in mn hoofd heb. En daarnaast zijn er veel met biesjes of van die pads.. en is het meeste nog heel nieuw en dus hoog in prijs. Dus is nog niet zo makkelijk als gedacht :P Iemand nog tips voor zoektermen of misschien zelf wat in de aanbieding?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:28

Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 17-09-13 14:41, in het totaal 2 keer bewerkt

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:30

Bij MHS hebben ze speciaal voor de kleintjes tuigonderleggers :)
En die zijn echt niet lomp want ze zijn bijna te smal voor mijn shet tuig haha.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:44

_-:( _-:( _-:(

Bodyprotector te koop, al bijna een week bezig om met de koper iets af te spreken dat ze hem komt ophalen. Afspraken gemaakt, maar niet nagekomen. En dan nu wilt ze hem laten versturen, dus nouja prima weetje. Op jouw risico (ik heb er geen passende doos voor)...

"Ja, ik heb er net een van mijn moeder gekregen..."

*zucht* |o |o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:47

Klaaswoeba, oudere pony zadeldekjes is niet wat je zoekt? Ik heb er nog een paar, goedkoop.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:50

Pfoe vervelende situaties weer zeg! Hier geen leven meer :') ik breng morgen of overmorgen mijn dekens naar de winkel om ze te reinigen en dan heb ik ze een week later weer terug! Maar heb ze er nu al op gezet :P