Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Het zal de komende dagen wel helemaal druk zijn ivm vakantie en zo voor de kerst.
_Friemel schreef:Helaas geen Olaf pyjama ;-( daar ging ik eigenlijk merendeel voor.. Mocht iemand die tegenkomen en mee willen nemen erg graag! Ik betaal uiteraard alles incl verzendkosten terug.
Wel een Batman pyjama, panda pyjama (die pyjama leggings zitten zoooo lekker) en nog een trui voor die kleine maar verder was er niet heel veel soeps eigenlijk... Qua drukte wel goed te doen, Eindhoven is erg leuk ook qua de rest om te shoppenbinnenkort eens wat langer erheen.
Jolien87 schreef:_Friemel schreef:Helaas geen Olaf pyjama ;-( daar ging ik eigenlijk merendeel voor.. Mocht iemand die tegenkomen en mee willen nemen erg graag! Ik betaal uiteraard alles incl verzendkosten terug.
Wel een Batman pyjama, panda pyjama (die pyjama leggings zitten zoooo lekker) en nog een trui voor die kleine maar verder was er niet heel veel soeps eigenlijk... Qua drukte wel goed te doen, Eindhoven is erg leuk ook qua de rest om te shoppenbinnenkort eens wat langer erheen.
Ik ben nu in de stad en wil wel voor je kijken. Heb je een foto? En welke maat?