Ajax moet Alderweireld weken missen Uitgegeven: 3 oktober 2011 20:00 Laatst gewijzigd: 3 oktober 2011 20:05 AMSTERDAM - Ajax moet het de komende twee tot drie weken doen zonder Toby Alderweireld. De verdediger kampt met een enkelblessure.
De Belg heeft zich inmiddels afgemeld voor de EK-kwalificatiewedstrijden van de nationale ploeg tegen Kazachstan en Duitsland, zo meldt Sporza.
Alderweireld lijkt door de kwetsuur sowieso het treffen van Ajax met koploper AZ te missen. Frank de Boer kampt zodoende met de nodige defensieve problemen.
Oh oh.. Zie je 't al voor je, Ajax tegen AZ met 'n verdediging van Anita, Ooijer, Vertonghen en Blind? Ik verwacht en hoop vooral dat de Boer zo slim is om van Rhijn en Koppers bij z'n selectie te halen..
Marrjjollein
Geplaatst: 04-10-11 20:48
Dat word een ramp anders
aah dat buikje van jeroen, maar cillie is wel cute
Dat kan niet, hij was echt zooo veel afgevallen Check dit dan, mijn foto met 'm in augustus, daar is ie helemaal niet zo dik En Cillessen is echt zo'n knuffelbeertje D'r is zo'n filmpje van 'm dat ie die training heeft bij Oranje en dan komt ie echt in zo'n mini auto'tje aanrijden en als ie dan weg wil rijden laat ie z'n auto afslaan
Nog mensen Jong Oranje aan 't kijken? Ik baalde dat Zoet keepte en Blind op de bank zat, maarja.. Krijgt Zoet net rood en komt er 'n penalty en komt Bizot d'r in en wat doet ie? Houdt ie die penalty d'r gewoon ff uit
Wedstrijd is nu afgelopen, Jong Oranje was zooo slecht, maar zowel Zoet als Bizot hebben gewoon alle ballen d'r uit gehouden Dus 't is 1-0 gebleven en gewoon 3 punten binnen
Opstelling Ajax: Vermeer; Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita; Enoh, Janssen, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Boerrigter. #ajaaz En ja hoor, de opstelling die bijna iedereen verwachtte maar niet hoopte.. Zie veel liever Alderweireld, van Rhijn, Vertonghen, Anita of Anita, Alderweireld, Vertonghen, Blind, ook al is Blind slecht, slechter dan Ooijer issie niet..
Maar tegen AZ zou ik toch voor ervaring kiezen, hoor.
En tip voor iedereen die wél digitale tv heeft maar geen EL; op 13 (eventkanaal ofzo, dan kiezen ze een bepaald kanaal wat je dan kan kijken) is het EL geworden, dus kan je gewoon op TV kijken!
Ja, Ooijer heeft wel ervaring, maar wat heeft ie verder? Toegevoegde waarde op de training ja En da's ook zo leuk ja, lekker betalen nu en 't dan ook gewoon gratis kunnen kijken
Maar EL heeft 4 zenders, dus je kan ze niet alle 4 zien toch? Alleen Ajax-AZ en PSV-Utrecht dan denk ik? Ik ga straks Twente wel op sopcast kijken want anders moet ik steeds zappen