marleen_88 schreef:
Zo!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Hier ook zoveel haat en vuiligheid onder het bericht van de gemeente over Coming Out-day. Ik lees het maar niet meer, word er alleen maar heel verdrietig van. Wat een verrotte maatschappij online.
denisesilver schreef:Berdien schreef:Hier ook zoveel haat en vuiligheid onder het bericht van de gemeente over Coming Out-day. Ik lees het maar niet meer, word er alleen maar heel verdrietig van. Wat een verrotte maatschappij online.
Helaas niet alleen online...
Vertel me even waarom ik dacht dat het een goed idee was om op zaterdag naar de action en de aldi te rijden
marleen_88 schreef:Handhaving al zo vaak gebeld, ook melding gemaakt bij de gemeente. Die komen niet of te laat.
Ik heb ze zelf zeer dringend verzocht te parkeren waar het hoort. De reactie: "over 5 minuten zijn we weg mevrouw..." Wat overigens klopte, maar alsnog.
Siggislief schreef:Heb het ijskoud, en dacht laat ik eerst gewoon proberen warm te worden op bed onder de dekens.
Na 20 a 30 min. had ik het nog steeds ijskoud.
Net verhuisd naar een warm bad, en dan het gevoel hebben dat je het nog steeds kou hebt...
MarlindeRooz schreef:marleen_88 schreef:Handhaving al zo vaak gebeld, ook melding gemaakt bij de gemeente. Die komen niet of te laat.
Ik heb ze zelf zeer dringend verzocht te parkeren waar het hoort. De reactie: "over 5 minuten zijn we weg mevrouw..." Wat overigens klopte, maar alsnog.
Wielklem kopen online. En dan de deurbel uitzetten.
MarlindeRooz schreef:Ik had een duivels dilemma: of op zaterdag naar de Lidl of maandagochtend geen koffie!
Dus ik ben net met koptelefoon op naar de Lidl geweest. Het viel mee gelukkig.
xPabloBokt schreef:Stond net op mijn tenen voor de kledingkast en hoorde mijn achillespees kraken, nu is mijn hypochondere brein psychosomatische pijntjes aan het veinzen rondom mijn voet op alle plekken behalve waar die pees zit
Kan ik ergens nieuwe hersenen krijgen?
xPabloBokt schreef:Stond net op mijn tenen voor de kledingkast en hoorde mijn achillespees kraken, nu is mijn hypochondere brein psychosomatische pijntjes aan het veinzen rondom mijn voet op alle plekken behalve waar die pees zit
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:Stond net op mijn tenen voor de kledingkast en hoorde mijn achillespees kraken, nu is mijn hypochondere brein psychosomatische pijntjes aan het veinzen rondom mijn voet op alle plekken behalve waar die pees zit
Ik meld mij ook aan voor nieuwe hersenen! Ik ben ook zo'n extreme hypochonder dat is deels de oorzaak van de burnout.
Ik wou dat ik gedeelde tips kon geven. Bij mij helpen ademhalingsoefeningen wel om niet zo angstig te reageren.