Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 12:32

marleen_88 schreef:
[ Afbeelding ]
Ik moet weg...

Zo!!! -O- daar ben je klaar mee, letterlijk èn figuurlijk

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 12:42

marleen_88 schreef:
[ Afbeelding ]
Ik moet weg...

Sleepwagen bellen. Ze mogen jouw uitrit niet blokkeren .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 12:44

Tegen die tijd dat al die diensten er zijn is marleen al uren te laat voor wat ze moet gaan doen.

Nee laat gemeentes dan maar druk mijn met acceptatie dagen, voor hun eigen inwoners doen de bar weinig.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 13:35

ow marleen, dat is echt heel frustrerend. Ik hoop dat die bus snel weg is. :(:)

Mijn kleine frustratie is dat dochter net in de ponyles op de manege weer op zo'n eigenwijze pony moest die eigenlijk niet wil lopen, dus de helft van de tijd heeft ze stilgestaan.. Ik snap wel dat je ervan leert om op moeilijke pony's te rijden, maar de halve les stilstaan is weinig leerzaam. Helaas zijn veel pony's daar zo. Ik heb een berichtje naar een andere manege gestuurd voor een proefles, hopelijk is het daar beter.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 13:45

Berdien schreef:
Hier ook zoveel haat en vuiligheid onder het bericht van de gemeente over Coming Out-day. Ik lees het maar niet meer, word er alleen maar heel verdrietig van. Wat een verrotte maatschappij online.

Helaas niet alleen online...

Vertel me even waarom ik dacht dat het een goed idee was om op zaterdag naar de action en de aldi te rijden :+

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 14:08

Ik ben gevraagd iets leuks te gaan doen door iemand. Ik had niks op de planning vandaag, maar dat is juist het probleem. Ik had niks op de planning en nu opeens wel en dat vond mijn hoofd héél moeilijk, terwijl ik weet dat het leuk gaat zijn :')
Make it make sense

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 14:10

denisesilver schreef:
Berdien schreef:
Hier ook zoveel haat en vuiligheid onder het bericht van de gemeente over Coming Out-day. Ik lees het maar niet meer, word er alleen maar heel verdrietig van. Wat een verrotte maatschappij online.

Helaas niet alleen online...

Vertel me even waarom ik dacht dat het een goed idee was om op zaterdag naar de action en de aldi te rijden :+

Dat is geen goed idee Denise. Maandagochtenden of dinsdagochtenden zijn beter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 14:17

Ik had een duivels dilemma: of op zaterdag naar de Lidl of maandagochtend geen koffie! :=

Dus ik ben net met koptelefoon op naar de Lidl geweest. Het viel mee gelukkig. :=

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 15:26

Heb het ijskoud, en dacht laat ik eerst gewoon proberen warm te worden op bed onder de dekens.

Na 20 a 30 min. had ik het nog steeds ijskoud.

Net verhuisd naar een warm bad, en dan het gevoel hebben dat je het nog steeds kou hebt...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:05

Handhaving al zo vaak gebeld, ook melding gemaakt bij de gemeente. Die komen niet of te laat.
Ik heb ze zelf zeer dringend verzocht te parkeren waar het hoort. De reactie: "over 5 minuten zijn we weg mevrouw..." Wat overigens klopte, maar alsnog. -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:09

marleen_88 schreef:
Handhaving al zo vaak gebeld, ook melding gemaakt bij de gemeente. Die komen niet of te laat.
Ik heb ze zelf zeer dringend verzocht te parkeren waar het hoort. De reactie: "over 5 minuten zijn we weg mevrouw..." Wat overigens klopte, maar alsnog. -:(-

Wielklem kopen online. En dan de deurbel uitzetten. :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:17

Siggislief schreef:
Heb het ijskoud, en dacht laat ik eerst gewoon proberen warm te worden op bed onder de dekens.

Na 20 a 30 min. had ik het nog steeds ijskoud.

Net verhuisd naar een warm bad, en dan het gevoel hebben dat je het nog steeds kou hebt...

Probeer de volgende keer beweging. Hoeft geen workout te zijn, gewoon gaan wandelen of iets doen in het huishouden of zomaar wat bewegen op muziek helpt echt al heel goed.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:33

MarlindeRooz schreef:
marleen_88 schreef:

Wielklem kopen online. En dan de deurbel uitzetten. :D

Die hebben we sowieso niet. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:40

MarlindeRooz schreef:
Ik had een duivels dilemma: of op zaterdag naar de Lidl of maandagochtend geen koffie! :=

Dus ik ben net met koptelefoon op naar de Lidl geweest. Het viel mee gelukkig. :=

Ja, later op de dag is vaak beter te doen. Snap nooit zo goed dat mensen altijd massaal op zaterdagochtend naar de super moeten. Heel het weekend de tijd :+

Ik heb mijn huis opgeruimd en gedweild. Had het veel te lang weer laten liggen. Nu helemaal uitgeteld. Wat is dat altijd onnodig zwaar zeg :')

Edit: en ik vind het knap dat er nog haar op mijn hoofd zit. Het lijkt wel of ik met een golden retriever woon :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:52

Ja ik was rond 14:00 in de buurt helaas. Ga niet eerst naar huis rijden en dan weer 10 minuten terug. :=

En ik herken het met het dweilen en stofzuigen. Ik heb net wat was opgevouwen, opgeruimd en was opgehangen etc. Ben kapot. Maar ben maar 30 min bezig geweest. Was al heel moe maar soms moeten dingen echt even.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:03

Ah ja verkiezingen...oftewel spandoeken langs de provinciale weg. Nero was vooral diep beledigd door het spandoek van de cda, de andere vond ie niet zo erg :') maar het betekent dus wel dat ie de hele tijd "aan" staat ipv zijn rustige sjokken langs de weg, en met dat het een 80km/h weg is vind ik dat niet helemaal chill

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-25 18:32

Stond net op mijn tenen voor de kledingkast en hoorde mijn achillespees kraken, nu is mijn hypochondere brein psychosomatische pijntjes aan het veinzen rondom mijn voet op alle plekken behalve waar die pees zit :+

Kan ik ergens nieuwe hersenen krijgen? :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:41

xPabloBokt schreef:
Stond net op mijn tenen voor de kledingkast en hoorde mijn achillespees kraken, nu is mijn hypochondere brein psychosomatische pijntjes aan het veinzen rondom mijn voet op alle plekken behalve waar die pees zit :+

Ik meld mij ook aan voor nieuwe hersenen! Ik ben ook zo'n extreme hypochonder dat is deels de oorzaak van de burnout :+ .

Ik wou dat ik gedeelde tips kon geven. Bij mij helpen ademhalingsoefeningen wel om niet zo angstig te reageren.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:51

Ik wil douchen. Maar poes is daar echt niet mee eens!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:00

Buren die op vakantie zijn maar wel pakketten binnen laten komen.. -O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:05

M'n bovenburen maken weer eens zo veel herrie. Net als of ze in mijn appartement staan.
Ze hebben vrienden op bezoek. Ze schreeuwen zo hard dat ik ze ook kan verstaan.. Moet mezelf inhouden om niet boos naar boven te gaan. Maar heb met mezelf afgesproken dat ik eerst een keer op een neutraal moment langs ga om aantegeven dat ik ze vaak hoor en of ze wisten dat het gehorig is. Mogelijk hebben ze het zelf niet eens door.

Wil wel weten welke serie ze kijken. Ik herken het deuntje tussen de afleveringen in, maar kan het niet plaatsen. Al 2 weken... het is een serie die ik zelf ook gekeken heb alleen welke???

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:12

xPabloBokt schreef:

Mijn vader zegt altijd dat pijn een teken is dat jij je lichaam nog verder moet pushen. Want van over je grenzen gaan word je sterker. :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-25 19:17

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik meld mij ook aan voor nieuwe hersenen! Ik ben ook zo'n extreme hypochonder dat is deels de oorzaak van de burnout :+ .

Ik wou dat ik gedeelde tips kon geven. Bij mij helpen ademhalingsoefeningen wel om niet zo angstig te reageren.

Ja, gelukkig blijft het bij mij meestal wel bij gedachten, ga ik mezelf gewoon afleiden en dan komt het wel goed. Als hij over twee dagen nog steeds geen pijn doet ben ik het waarschijnlijk alweer vergeten :+ ik ben wel angstig maar andere dingen zijn vaak erger.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:05

Lichte koorts hebben (38,4), helemaal geen zin in.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 21:50

Het is hier blijkbaar al oud en nieuw … -O-