Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:12

Ik wacht al 2 dagen op een antwoord van een bedrijf. En zonder dat antwoord kan ik niet zeggen of ik akkoord ga met hun voorstel.
Morgen maar bellen...

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:38

Weer ontzettend last van mijn knie/bovenbeen.
Alsof het in brand staat, er is praktisch geen houding aan te nemen waarin het geen pijn doet. Lopen/bewegen is nog het best te doen.

Heb er al jaren af en aan last van, maar het is de laatste tijd weer heel veel/erg.

Fysio kon vanmiddag niks vinden, maandag wel nog een echo van de peesplaat bij mijn knie. Maar hij verwacht dat eigenlijk niet, want aanraking/knijpen etc is niet gevoelig.
Morgen maar de huisarts bellen, die zien me alweer aankomen ;(

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:40

Lig je lekker te dutten staat er een knul op mijn videobel te drukken.

Ik heb serieus 2 stickers in 2 talen hangen met geen verkopers etc aan de deur..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:48

Zeik echtgenoot

Ik ben ziek dus kan niet zo heel veel, heb netjes het eten gekookt. Valt ie over een klein onbenullig ding die ik niet had gedaan. Nou ammehoela ik voel me niet fit, de vaatwasser leegmaken was ik al van buiten adem.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:50

fjordjes schreef:
Zeik echtgenoot

Ik ben ziek dus kan niet zo heel veel, heb netjes het eten gekookt. Valt ie over een klein onbenullig ding die ik niet had gedaan. Nou ammehoela ik voel me niet fit, de vaatwasser leegmaken was ik al van buiten adem.

Had ie aan mij een hele slechte gehad. Je bent zn vrouw, niet zijn huishoudster.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:51

Benzz schreef:
fjordjes schreef:
Zeik echtgenoot

Had ie aan mij een hele slechte gehad. Je bent zn vrouw, niet zijn huishoudster.

Ik had hem opgegeven voor de volgende grofvuil ronde }>

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:57

fjordjes schreef:
Zeik echtgenoot

Zo... Dat had ik niet gepikt.

Je bent geen slaafje toch?

Nu ik slecht in mn vel zit pakt mn man op wat kan. Ik pak wat lukt en de rest zien we later wel weer...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:25

Ik zag net een filmpje van een egel die het uitschreeuwde van de pijn nadat ze overreden was door een robotmaaier.

Nu zit ik hier te janken om het arme arme dier, en ben boos om de poedersuiker van mensen ;(.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:35

_San87_ schreef:
Ik zag net een filmpje van een egel die het uitschreeuwde van de pijn nadat ze overreden was door een robotmaaier.

Nu zit ik hier te janken om het arme arme dier, en ben boos om de poedersuiker van mensen ;(.

Noohh alleen van het bericht springen de tranen al in mn ogen ;( hebben ze het arme beestje wel direct ingeslapen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:37

SpikkelFire schreef:
_San87_ schreef:

Noohh alleen van het bericht springen de tranen al in mn ogen ;( hebben ze het arme beestje wel direct ingeslapen?

Ja, was van een dierenambulance om meer bewustwording te kweken. Diertje is ingeslapen, maar het ging door merg en been ;(.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:59

Echt niet normaal dat dat nodig is om bewustwording te krijgen. 8)7

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:00

Voor 40 euro besteld bij een webshop die al lang en breed failliet blijkt te zijn 8)7 Geen wereldbedrag, maar ook niet iets wat je graag kwijt wilt zeg maar :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 21:15

Beroep aangetekend voor het verstrekken van een omgevingsvergunning. Stond heel leuk verwezen naar de FAQ. Ik klik erop, onvoldoende toegangrechten... Dit aangegeven en toen werd gezegd dat ze de info offline hadden gehaald om te updaten. En nu kregen we een aangetekende brief dat er onvoldoende rolrechten (soort griffie) was betaald. Wij bellen vandaag. Omdat zowel mijn man als ik (want beide eigenaar) op het beroep stonden (weliswaar als 1 partij) moesten we voor ons allebei driehonderd euro aftikken ipv de oorspronkelijke driehonderd. Die zijn echt krankzinnig. In Nederland zijn ze omslachtig, traag en onlogisch maar België .... My god.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 23:05

Puppy ligt zo snoezig op de bank te slapen. Twijfel om haar vannacht niet in de bench te doen.

Maar als ze niet slaapt en zich verveelt is ze erg creatief als interieurstylist. :j

Maar ze ligt zo snoezig.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 24-04-25 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 23:05

Ben een slechte slaper en kan ontzettend piekeren en man weet dat.
Hij ligt naast me en ik heb het over een reis die we nog graag willen maken.

Begint hij ineens over heel andere zaken, waarvan hij weet dat ik me daar druk om maak.
Dus ik vraag waarom hij daar nu ineens over begint en of we het andere keer erover kunnen hebben, omdat ik me er wél druk om maak en dat dat erg van invloed kan zijn op mijn slapen.

Volgens hem zei hij het zodat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Waarom begin je er dan ineens over?
Staat compleet los van de leuke reis waar ik het over had en ik maak me daar wél zorgen over, dat weet hij heel goed.

En nu is hij gepikeerd dat ik dat maar niet begrijp dat ik me er niet druk om hoef te maken en het vooral niet begrijp waarom hij dat er zo nodig ineens bij moest halen. :roll:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 00:17

Ik hoor mijn man door de dichte deur heen snurken,daarom slapen we apart.Over 2 weken met vakantie in een huisje,zal leuk worden s’nachts.Ik heb al snurk oordoppen gekocht.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:16

Ik heb zo onrustig geslapen.
Zo examen, alles wat met oefenopgaven fout was gegaan is voorbij gekomen in m'n dromen. Echt top op om 3 uur snachts wakkere te worden en te piekeren over welke eenheden ik moet neer zetten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:17

Toch heel veel succes met je examen!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:32

Aan de ene kant heel blij, vandaag komen ze nieuwr cv ketel installeren. Werd gisteren gebeld voor afspraak, wist van niks. Dank je postnl.

Alleen nadeel is dat ze dus goed bij de ketel moeten komen en ik niemand kon regelen gisterenavond die de zolder even op wilde ruimen en ik dat nu zelf moet doen. Terwijl de trap voor mij gevaarlijk is en ik niet fit genoeg om de spullen weg te halen :') hoop dat de mannen willen helpen....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:37

Even hard slikken, pas niet meer in mijn oude tuinbroek die van de zomer nog perfect zat. Wou m aan naar school voor de 3D lessen, omdat we dan oude kleding aan moeten wat vies mag worden. Ik weet dat ik 5 kilo aangekomen ben, maar pas nog in alles, alleen ietsje strakker soms. Alleen maar meer motivatie om weer terug naar mn oude gewicht te komen :+

Eigenlijk enorm stom om mij zo te storen aan dat ik niet meer in maatje 34/36 pas, maar ik ben al zo'n beetje sinds mijn 16e dezelfde maat terwijl ik altijd alles at wat ik wou, en nu ineens in een paar maanden tijd 5 kilo erbij, dat voelt echt heel rot. En dan helpt het niet mee dat ik een moeder heb die *constant* opmerkingen maakt over hoe perfect en dun en geweldig mijn lichaam wel niet is, terwijl zij maar één maat groter is.
Laatst bijgewerkt door Polarize op 25-04-25 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:41

MyWishMax schreef:
Aan de ene kant heel blij, vandaag komen ze nieuwr cv ketel installeren. Werd gisteren gebeld voor afspraak, wist van niks. Dank je postnl.

Alleen nadeel is dat ze dus goed bij de ketel moeten komen en ik niemand kon regelen gisterenavond die de zolder even op wilde ruimen en ik dat nu zelf moet doen. Terwijl de trap voor mij gevaarlijk is en ik niet fit genoeg om de spullen weg te halen :') hoop dat de mannen willen helpen....

Buurman?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:44

Ze komen om 8 uur al en de buurman waar ik contact mee heb is allang aan het werk en gisteren al aan het slapen. De ander wil ik niks mee te maken hebben en de rest is oud.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:45

Hmm, kan je het de monteur niet uitleggen? Dat hij het voor deze keer zelf even aan de kant zet?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:51

Ja, dat ga ik wel doen. Weet alleen niet hoe vaak hij zo'n smoes hoort en je ziet niet aan me dat ik ziek ben en letterlijk zulke dingen niet kan. Helaas krijg ik dus of mensen die me wel willen helpen, omdat ze gewoon meteen geloven dat het zo is, maar ook mensen die vinden dat ik niet ziek ben omdat ik er niet zo uit zie en dus stug vasthouden aan 'regels'.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 07:53

Antibiotica heeft braaf zijn werk gedaan, maar wel mijn huidprobleem (Rosacea) geactiveerd..
En zo ook mijn ogen die als de piep jeuken...oftewel je moet even weer 4-6 x per dag je ogen druppelen.
Heb sinds de vorige keer een afkeer op druppelen gekregen van mijn ogen dus het liefst hou ik mijn ogen dicht. -O-