Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Zeik echtgenoot
Ik ben ziek dus kan niet zo heel veel, heb netjes het eten gekookt. Valt ie over een klein onbenullig ding die ik niet had gedaan. Nou ammehoela ik voel me niet fit, de vaatwasser leegmaken was ik al van buiten adem.
Benzz schreef:fjordjes schreef:Zeik echtgenoot
Ik ben ziek dus kan niet zo heel veel, heb netjes het eten gekookt. Valt ie over een klein onbenullig ding die ik niet had gedaan. Nou ammehoela ik voel me niet fit, de vaatwasser leegmaken was ik al van buiten adem.
Had ie aan mij een hele slechte gehad. Je bent zn vrouw, niet zijn huishoudster.
fjordjes schreef:Zeik echtgenoot
_San87_ schreef:Ik zag net een filmpje van een egel die het uitschreeuwde van de pijn nadat ze overreden was door een robotmaaier.
Nu zit ik hier te janken om het arme arme dier, en ben boos om de poedersuiker van mensen.
SpikkelFire schreef:_San87_ schreef:Ik zag net een filmpje van een egel die het uitschreeuwde van de pijn nadat ze overreden was door een robotmaaier.
Nu zit ik hier te janken om het arme arme dier, en ben boos om de poedersuiker van mensen.
Noohh alleen van het bericht springen de tranen al in mn ogenhebben ze het arme beestje wel direct ingeslapen?
MyWishMax schreef:Aan de ene kant heel blij, vandaag komen ze nieuwr cv ketel installeren. Werd gisteren gebeld voor afspraak, wist van niks. Dank je postnl.
Alleen nadeel is dat ze dus goed bij de ketel moeten komen en ik niemand kon regelen gisterenavond die de zolder even op wilde ruimen en ik dat nu zelf moet doen. Terwijl de trap voor mij gevaarlijk is en ik niet fit genoeg om de spullen weg te halenhoop dat de mannen willen helpen....