xPabloBokt schreef:Ik: bestelt bij bol.com en kiest voor bezorging op dezelfde dag vanaf 17.30
PostNL: "je pakketje komt morgen vanaf 17.30"
Pardon
PostNL heeft vertragingen, idd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Ik: bestelt bij bol.com en kiest voor bezorging op dezelfde dag vanaf 17.30
PostNL: "je pakketje komt morgen vanaf 17.30"
Pardon
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:
Ik zag pas ergens (NOS Journaal?) dat ze het idee van bezorging binnen NL op de volgende dag helemaal gaan loslaten en er 2 dagen van willen maken......
Marcella schreef:Dat een na de andere detachering contact opneem voor werk. Op zich leuk, maar moet voor 24 uur per week doen volgens beoordeling wia uwv. Ga ik alleen nooit redden lichamelijk.
Ga het wel proberen, maar of het wijs is.
Marcella schreef:Heb ik al gehad ben gekomen op 1 dag in de week.
Maar volgens arts (geen verzekeringsarts) kan ik 24 uur in de week werken. Dankzij fnv die dit uitgezocht heeft.
Die wilde natuurlijk onder de te late beslissing uit komen, want dat kost geld.
Ben bezig met bezwaar wia. Maar zoals gewoonlijk maakt uwv er een potje van.
Nyaleti schreef:Wauw![]()
Ja UWV is drama. Zelfs een simpele afspraak inplannen ging al mis en kostte mij 3 telefoontjes. Kun je nagaan.
En iets via de kansberoepenlijst? Omscholing / cursus voor een zittend vak? Via die lijst kan het UWV het voor je vergoeden.
Bloodymary schreef:Dat mensen steeds meer "ik ga heen" zeggen. Terwijl ze bedoelen "ik ga er heen". Als je zegt "ik ga heen" betekent het dat je dood gaat.
Of bedoeling in plaats van bedoening. Ook zoiets.
Wordt er geen Nederlands meer gegeven op school?