Shenavallie schreef:fleurtjeuh schreef:Onze fiets verhuurder!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels hebben wij al 2 maanden last van lekkage op de stoppenkast.
2 maanden op de stoppenkast!!
En onze verhuurder doet amper iets, heeft geen telefoonnummer waarop ze bereikbaar zijn(mag dat uberhaupt? Als verhuurder alleen per mail bereikbaar zijn?), heeft ons telefoonnummer zonder overleg aan derden gegeven, communiceert niet, beantwoorden geen vragen
Stuurt nutteloze mailtjes als:
De dakdekker komt morgen langs.
Hopende je hiermee voldoende geinformeert te hebben.
NEE poedersuiker, DAT HEB JE NIET!!
Aangeven dat als het niet binnen x-tijd opgelost wordt, dat je Mr. Frank Visser inschakelt (of hoe dat tegenwoordig ook heet).
Heb gemaild dat als dit niet binnen korte tijd wordt opgelost, dat ik dan klachten ga indienen.
Dan ga ik naar Kassa en dergelijke dingen, dit gaat echt te ver.
Durf te wedden dat de halve flat hier dan extra klachten mee instuurt, ze maken er echt een bende van.
Toen wij hier 3 jaar geleden kwamen bezichtigen, had de huurder schijnbaar de verhuurder laten weten dat het niet kon doorgaan, want mogelijk had ze corona. En dat was niet op de ochtend van de bezichtiging waardoor er geen tijd was geweest het door te geven.
Nee 2 dagen voor de bezichtiging had ze laten weten dat het niet door kon gaan.
En wij kwamen hier dus, bellen netjes op de afgesproken tijd aan
'hallo, wij komen voor de bezichtiging.'
'oh ik had de verhuurder laten weten dat het niet door kon gaan'
Verhuurder wist prima dat t niet door ging, want zelf waren ze er niet.
Gelukkig had ze geen corona, dat had ze een uur daarvoor te horen gekregen dus ze is zo lief geweest om ons toch even binnen te laten dat we niet voor niks waren gekomen.