Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:54

Shenavallie schreef:
fleurtjeuh schreef:
Onze fiets verhuurder!!!! -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-
Inmiddels hebben wij al 2 maanden last van lekkage op de stoppenkast.
2 maanden op de stoppenkast!!
En onze verhuurder doet amper iets, heeft geen telefoonnummer waarop ze bereikbaar zijn(mag dat uberhaupt? Als verhuurder alleen per mail bereikbaar zijn?), heeft ons telefoonnummer zonder overleg aan derden gegeven, communiceert niet, beantwoorden geen vragen
Stuurt nutteloze mailtjes als:
De dakdekker komt morgen langs.
Hopende je hiermee voldoende geinformeert te hebben.

NEE poedersuiker, DAT HEB JE NIET!!

Aangeven dat als het niet binnen x-tijd opgelost wordt, dat je Mr. Frank Visser inschakelt (of hoe dat tegenwoordig ook heet).

Heb gemaild dat als dit niet binnen korte tijd wordt opgelost, dat ik dan klachten ga indienen.
Dan ga ik naar Kassa en dergelijke dingen, dit gaat echt te ver.
Durf te wedden dat de halve flat hier dan extra klachten mee instuurt, ze maken er echt een bende van.
Toen wij hier 3 jaar geleden kwamen bezichtigen, had de huurder schijnbaar de verhuurder laten weten dat het niet kon doorgaan, want mogelijk had ze corona. En dat was niet op de ochtend van de bezichtiging waardoor er geen tijd was geweest het door te geven.
Nee 2 dagen voor de bezichtiging had ze laten weten dat het niet door kon gaan.
En wij kwamen hier dus, bellen netjes op de afgesproken tijd aan
'hallo, wij komen voor de bezichtiging.'
'oh ik had de verhuurder laten weten dat het niet door kon gaan'
Verhuurder wist prima dat t niet door ging, want zelf waren ze er niet.
Gelukkig had ze geen corona, dat had ze een uur daarvoor te horen gekregen dus ze is zo lief geweest om ons toch even binnen te laten dat we niet voor niks waren gekomen.

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:04

Het gaat echt heel slecht met mijn schoonmoeder ;(
Weer in het ziekenhuis.. Haar lichaam lijkt op te geven.
Stomme ziekte, overal uitgezaaid. Dokter had het in oktober over enkele maanden.
Waarom wonen we nu niet even dicht bij elkaar..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:35

Zebrastreep schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook beter op mijn spelling moet letten , maar het sluipt er vaak in.

Ik schrijf dan zorgplannen en wil daarin ook zo goed mogelijk Nederlands schrijven. Ongetwijfeld zullen er fouten in staan.

Maar ik krijg soms ook wel verslagen van andere disciplines aangeleverd met de vraag of ik het na wil lezen , en dat gaat dan niet om de spelling maar dat neem ik vaak wel mee. Ik kreeg laatst een verslag waar fouten in stonden waar ik niet zo blij mee was omdat het wel wordt geschreven over iemand anders en familie dit soort verslagen ook kunnen inzien.

En dan bedoel ik naam niet volledig uitschrijven en dingen als hoeveelheidlopen ( voorbeeld) aan elkaar schrijven. Misschien ben ik heel irritant maar heb daarbij wel gemeld dat dat mij onder andere opviel. Namen niet goed schrijven vindt ik sowieso niet erg netjes. Maar ik voel mij dan altijd wel een beetje slecht als ik dat doe. Maar goed ik wil dit soort zaken gewoon goed en netjes op papier.

Deze is heel hardnekkig bij je.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:38

fleurtjeuh schreef:
En onze verhuurder doet amper iets, heeft geen telefoonnummer waarop ze bereikbaar zijn(mag dat uberhaupt? Als verhuurder alleen per mail bereikbaar zijn?), heeft ons telefoonnummer zonder overleg aan derden gegeven, communiceert niet, beantwoorden geen vragen

De huurcommissie inschakelen, of dreigen daarmee, doet vaak ook wonderen.

Dat mailtje slaat echt alles :=. Niet telefonisch bereikbaar zijn, daar vind ik ook wat van.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:42

_Nancy schreef:
Het gaat echt heel slecht met mijn schoonmoeder ;(
Weer in het ziekenhuis.. Haar lichaam lijkt op te geven.
Stomme ziekte, overal uitgezaaid. Dokter had het in oktober over enkele maanden.
Waarom wonen we nu niet even dicht bij elkaar..

Sterkte!!

Ik heb vier aften in mn mond. -O-

En ben er vandaag achter gekomen, dat mensen serieus denken dat ze over je kletsen, het nooit bij jou terecht zal komen.
:')

+:)+ +:)+ beetje jammer alleen, dat dit iemand betreft die ik zou moeten vertrouwen! Op t werk... +:)+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:43

Sterkte Nancy :(:)

Biebz

Mijzelf..
Paniekaanval gehad op het werk (laatste tijd steeds vaker aanvallen, maar duurt even voordat ik bij de poh terecht kan).
Maar kon niet worden afgelost -O- uit eindelijk zo'n 3 uur lang overstuur op het werk gezeten. Toen mij maar laten ophalen, want durfde geen auto meer te rijden..

Nu wel weer rustig. Maar baal er zo van dat het gebeurd en voel me dan zo hulpeloos/machteloos.

Benzz

Vreselijk Nancy!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 21:59

Dat ik altijd moet huilen om de meeste stomste dingen en onhandigste momenten. Gelukkig kan ik het meestal inhouden maar het is wel echt heel irritant.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:07

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook beter op mijn spelling moet letten , maar het sluipt er vaak in.

Ik schrijf dan zorgplannen en wil daarin ook zo goed mogelijk Nederlands schrijven. Ongetwijfeld zullen er fouten in staan.

Maar ik krijg soms ook wel verslagen van andere disciplines aangeleverd met de vraag of ik het na wil lezen , en dat gaat dan niet om de spelling maar dat neem ik vaak wel mee. Ik kreeg laatst een verslag waar fouten in stonden waar ik niet zo blij mee was omdat het wel wordt geschreven over iemand anders en familie dit soort verslagen ook kunnen inzien.

En dan bedoel ik naam niet volledig uitschrijven en dingen als hoeveelheidlopen ( voorbeeld) aan elkaar schrijven. Misschien ben ik heel irritant maar heb daarbij wel gemeld dat dat mij onder andere opviel. Namen niet goed schrijven vindt ik sowieso niet erg netjes. Maar ik voel mij dan altijd wel een beetje slecht als ik dat doe. Maar goed ik wil dit soort zaken gewoon goed en netjes op papier.

Deze is heel hardnekkig bij je.

Lees de eerste zin van mijn bericht nog eens haha :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:09

En voor een komma moet geen spatie.

SORRY :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:13

MarlindeRooz schreef:
En voor een komma moet geen spatie.

SORRY :=

Ik had iemand op de opleiding die standaard voor de interpunctie een spatie zette ;(.

Ik kan je zeggen , dat leest echt , maar dan ook echt , voor geen ene meter !

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:25

Nyaleti schreef:
DuoPenotti schreef:
Ik denk altijd maar aan dit bij de taalverbeteraars:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... enaam-mens

_/-\o_

Ben wel jaloers op de mensen die zich druk kunnen maken over één foute letter in een bericht van een onbekende.
Vast een lekker leventje als zoiets een ergenis is.

Dit vind ik vaak een beetje naar. Want ik erger me ook wel eens aan suffe dingen, maar dat betekent niet dat mijn leven verder super top is altijd.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:56

Aan mezelf dat ik altijd moet huilen als ik boos en gefrustreerd ben. Ik krijg dan het gevoel dat ik niet serieus genomen word omdat ik sta te janken tijdens een ruzie of woordenwisseling. Ik kan er niks aan doen, maar het is zo klote

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:57

Heerlijk als bedrijven in het rood staan en dan zo praten dat iedereen eraan mee moet doen om het op te lossen.

De mensen die er wonen zijn de dupe. De plannen gaan nog meer ontevredenheid geven.

Ik heb getekend om op een vaste locatie te werken en niet om zomaar verplaatst te gaan worden naar andere afdelingen. Laat ze maar zorgen dat personeel wat er nu werkt tevreden is en niet continue weggaat.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 23:18

Siers83 schreef:
Aan mezelf dat ik altijd moet huilen als ik boos en gefrustreerd ben. Ik krijg dan het gevoel dat ik niet serieus genomen word omdat ik sta te janken tijdens een ruzie of woordenwisseling. Ik kan er niks aan doen, maar het is zo klote

Ohhh dit herken im maar al te goed!
Echt zo extreem irritant. Maar veranderen kun je het helaas niet.

Mij helpt het om te proberen het te accepteren.
En vaak zeg ik tegen de ander, aub de tranen negeren. Dit is gewoon hoe extreem hoog het mij zit.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 23:39

hagelslag schreef:
Siers83 schreef:

Ohhh dit herken im maar al te goed!
Echt zo extreem irritant. Maar veranderen kun je het helaas niet.

Mij helpt het om te proberen het te accepteren.
En vaak zeg ik tegen de ander, aub de tranen negeren. Dit is gewoon hoe extreem hoog het mij zit.

Dat is een goede om te zeggen! Ik herken dit ook heel erg, dus ik neem de tip even over :=

Maar ik ontloopt zulke situaties dan weer zoveel mogelijk. Ook niet altijd gezond eigenlijk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 07:54

Siers83 schreef:

Gelukkig hebben meer mensen dit :') Als ik huil is het echt uit boosheid of frustratie vaak en dat voelt echt poedersuiker, zeker vroeger in een professionele setting. Dan voelde je jezelf al rood worden en die krop in de keel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:10

Siers83 schreef:

Ik heb dit ook..En gelukkig niet de enige.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:22

Heel herkenbaar :')
Vind dat altijd erg irritant en frustrerend omdat ik voor mijn gevoel mijn punt dan minder goed duidelijk kan maken.

Of iemand die zegt. Zie dat je er wel verdrietig om bent. Nee dat ben ik niet ik ben boos XD

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:31

Valentijnsdag... |(

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:35

Ik heb vanochtend een kwartier naar mijn sleutels lopen zoeken. Alle plekken waar ze kunnen legen gehad. Nergens te vinden.
Toen dacht ik aan de jas die ik gisteren naar de tandarts aan had. Zaten ze ook niet in.
En toen kreeg ik een helder moment om in mijn man zijn jaszak te kijken.... :)*
Gevonden.

Dus ik ap hem en hij antwoord met "Oeps :oo "
dat waren niet te woorden die ik in gedachten had op dat moment _O- _-:(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:42

Leuke valentijnsverrassing toch ?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:45

fleurtjeuh schreef:

wat een rotsituatie, gevaarlijk ook.

Ik zou nog een berichtje sturen dat je op zijn kosten een elektricien laat komen, en die kosten dan inhouden op de huur.

Zo heeft mijn dochter ook een afspraak met haar huurbaas, ze mag de kosten die ze moet maken voor onderhoud op de huurprijs inhouden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:57

Urbanus schreef:
Ik heb op je getemd. Pesten is pas dom.

Beste Urbanus, ik weet niet wat jij precies leest in wat ik schrijf maar dat heeft niets te maken met pesten, alleen met ergeren.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 14-02-24 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt