Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 16:54

Iemand die in ons verzamelkantoorgebouw heeft geklaagd over mijn hond die zo nu en dan mee naar kantoor komt.
In de klacht stond dat de hond in de openbare ruimtes rondloopt, terwijl dat totaal niet zo is, ik til haar zelfs op als we het pand in lopen. En we hebben niet eens openbare ruimtes, alleen een hal :') Ook stond er in de klacht dat iedereen in het pand zich stoorde aan de aanwezigheid van de hond, terwijl iedereen altijd ons kantoor binnenloopt om haar te aaien als ze voor de glazen deur ligt. Ze heeft ook nog nooit geblaft, en ze gaat misschien 1 x per maand mee naar kantoor.
Gelukkig waren de office manager en de huisbaas het er allebei over eens dat ze het enorm flauw vonden dat iemand gelijk bij de huisbaas ging klagen, i.p.v. het gewoon bij ons te melden.

Misschien ga ik maar eens klagen over alle gillende kinderen die worden meegenomen naar kantoor tijdens de schoolvakantie. :+

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 17:00

Fietsers op voetpaden met loslopende honden erbij die je met een rotgang passeren. Loop je dan netjes met aangelijnde honden {:)-:( . Moet je eens te paard doen, wandelaars in volle galop passeren.......
Beide is in mijn ogen een hele grote NO-GO!!!!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 17:52

Tova schreef:
Levende hamster die in een klein vervoersbakje in de prullenbak in de buurt van de Albert Heijn is gedumpt ;(

Mensen die hem hebben gevonden hebben een goede kooi gekocht en hem opgevangen. Maar kan hier zo kwaad om worden.

Ah nee dit vind ik zo zielig, arme hamster -O- gelukkig dat hij op tijd is gevonden

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 18:03

Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar. Hebben die mensen geen geweten? Of zijn ze dom, wreed, hoe werkt zo'n brein?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 19:08

Dat ik dus afgelopen zaterdag bij een vriendin was die Corona heeft. En ik nu bang ben om het te krijgen en mijn reuk en smaak te verliezen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:16

Volwassenen die compleet hysterisch worden van spaarzegels.

"Wilt u zegeltjes voor de mini's?"
"Oh nee hoor, dank je"
Gerda verderop in de rij: "OOOOH MAG IK ZE DAN??!"

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:20

xPabloBokt schreef:
Dat ik dus afgelopen zaterdag bij een vriendin was die Corona heeft. En ik nu bang ben om het te krijgen en mijn reuk en smaak te verliezen.

Mijn smaak en reuk komt nu heel langzaam terug maar mijn conditie is om te huilen -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 19:24

chanicha schreef:
xPabloBokt schreef:

Mijn smaak en reuk komt nu heel langzaam terug maar mijn conditie is om te huilen -O-

Hoe lang is het geleden dat je het gehad hebt?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:27

Er is een oud collega van mij overleden… 2 weken terug hoorde ik dat hij ernstig ziek was. Daarna niks meer gehoord, zondag nog geprobeerd te bellen maar na overgaan voicemail… en dan lees ik vanmiddag op Facebook dat die overleden is… hij was al een week onbereikbaar.,, niet de beste manier om erachter te komen…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 19:28

Rennie89 schreef:
Er is een oud collega van mij overleden… 2 weken terug hoorde ik dat hij ernstig ziek was. Daarna niks meer gehoord, zondag nog geprobeerd te bellen maar na overgaan voicemail… en dan lees ik vanmiddag op Facebook dat die overleden is… hij was al een week onbereikbaar.,, niet de beste manier om erachter te komen…

Wat naar! Gecondoleerd :knuffel:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:38

Veel te jong ook met jonge kinderen |( hij had K en het was extreem snel bij hem gegaan… hij zal gemist worden

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:40

Sterkte rennie!

Ik moet morgen boodschappen doen, maar ik weet het gewoon niet meer. Nergens trek in tegenwoordig, alles wordt veel te duur en ik kan niks verzinnen. Zit al lange tijd telkens met tegenzin te eten. Ik heb altijd wel fases dat ik bepaalde dingen continu eet als ontbijt of lunch en paar dingen als avondeten. Maar nu staat echt niks me aan en krijg het amper weg dan...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:42

Pablo 14-2 heb ik positief getest en ben hard ziek geweest met koorts en de hele rataplan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:55

MyWishMax schreef:
Sterkte rennie!

Ik moet morgen boodschappen doen, maar ik weet het gewoon niet meer. Nergens trek in tegenwoordig, alles wordt veel te duur en ik kan niks verzinnen. Zit al lange tijd telkens met tegenzin te eten. Ik heb altijd wel fases dat ik bepaalde dingen continu eet als ontbijt of lunch en paar dingen als avondeten. Maar nu staat echt niks me aan en krijg het amper weg dan...

Hou je van een ovenschotel met aardappelen witlof of prei?
Deze zijn nu niet duur.

Rennie sterkte. Wat een klo. Te ziekte blijft het ook.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 22:47

Alle dagen zijn het zelfde, zo saai :Z

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:18

Mn zooltjes zijn er nog steeds niet, ze hadden er uiterlijk vrijdag moeten zijn, maar helaas dus nog steeds niet. Ik wacht echt met smart tot die dingen er zijn zodat ik hopelijk weer snel pijnvrij kan lopen en het sporten weer op kan pakken

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:57

Mijn lijf voelt aan alsof ik van de trap af ben gevallen...
En dan niet van dertien treden, maar van dertig.

Morgen afspraak maken voor bloedprikken.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 00:05

Captain schreef:
Ghostattack schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met de paarden die bij mijn paard in de paddock staan

Letterlijk al mn dekens worden aan stukken gescheurd. En als het mn dekens niet zijn, dan wel mn halsters. Paar maanden terug een nieuwe Horseware deken gekocht. Krijg net een appje van mn bijrijder... Deken stuk, inclusief foto.
Heb inmiddels geen enkele deken meer die nog heel is, allemaal al gerepareerd. Ik durf niet eens meer nieuwe dekens te kopen want ze trekken hem toch wel kapot

_-:( _-:(

Facturen naar de eigenaar sturen? Die is verantwoordelijk voor het gedrag van zijn/haar paard.
Anders maar een draadje er tussen.. Hebben ze wel genoeg te doen qua eten/knagen de hele dag?

Rekening sturen vind ik echt belachelijk. Het is het risico als je je dier met andere dieren samen zet. Dat het irritant is, snap ik dan weer wel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 06:49

Verwarming laag, in januari hele tijd op 17 graden... kosten: 700,-

Jongens, wat is dit????

Afbeelding

En dan hebben we het de hele dag koud he? >;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 07:13

Nicje87 schreef:
Rekening sturen vind ik echt belachelijk. Het is het risico als je je dier met andere dieren samen zet. Dat het irritant is, snap ik dan weer wel.

Niets belachelijks aan, daar heb je een verzekering voor. Voor schade die jouw dier aanricht.

Leuk praten als dat om 1 deken gaat "kan gebeuren" maar als keer op keer je dekens gesloopt worden is het een keer klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 07:35

Daar is onlangs een volledig topic over geweest en wat er naar boven kwam is dat het eigen risico is omdat jou paard tussen andere paarden loopt. Ik zoek het even op.

[TAO] wie betaalt de kosten? - dekensloper

Interessante quote uit dat topic

Cayenne schreef:
Polly schreef:
Ik heb dit een aantal jaar geleden voorgelegd bij de verzekering maar ondanks dat de eigenaar van de sloper goed verzekerd was ging de verzekering niet uitbetalen.
Er is ook nog zoiets als willens en wegens het risico nemen en dan is er ook nog een stukje eigen schuld.
Het risico word bewust genomen door de sloper en het paard met de hals samen te zetten terwijl bekend is dat dat dus niet goed gaat.

Zo is het jaren geleden bij ons op stal ook verlopen wanneer de deken van een paard steeds werd gesloopt door een ander.
Het terug plaatsen van het paard in de groep werd gezien als moedwillig een risico nemen.
Ik praat dan wel over jaren geleden, dus het kan inmiddels veranderd zijn.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 08:47

Heb je al geprobeerd om Kribbex op je deken te smeren?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 09:50

Ja zeker, dikke laag cribox.

En als de eigenaar van het slopende paard zelf aangeeft dat ie het doet omdat ie "slecht in zn vel zit"?

Ik doe er verder niks mee hoor, maar ben er gewoon heel erg klaar mee dat mn dekens aan stukken gescheurd worden omdat mijn paard telkens de banketstaaf is -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 09:56

Dat ik zo chagrijnig wordt van mijn werk… zit weer alleen en moet de telling doen maar krijg het er gewoon niet uit… denk dat ik vandaag de ene helft doe en morgen de andere. Want als het rustig is heb ik iig nog iets te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 09:57

Dat het dus heel erg duidelijk is geworden dat zicht van de hond in 4 maanden nog slechter is geworden. Waar ik eerst reactie kreeg als ik naast de auto stond krijg ik nu geen enkele zicht reactie ook staat ik gek te doen.