Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DonDon schreef:CharxHebe schreef:
Nee die is niet van mij! Dus ben erg benieuwd van wie wel
Dan gaat die zoektocht verder. De kinderbueno al bijna allemaal op. Hahahaha. Ben er super blij mee!
Adamootje schreef:Daar is mijn verslag dan!![]()
Vanmiddag kwam ik thuis van college en ontdekte ik een briefje in mijn brievenbus. Het pakketje bleek te zijn afgeleverd bij de buren, dus ik haalde 'm gauw op.
De doos mooi ingepakt.
[ [url=m/oFcB1x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik 'm openmaakte, zag ik dat er veel cadeautjes en een brief in de doos lagen. De brief heb ik als eerste gelezen.
[ [url=m/e8fH33.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dGwYPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
De doos bleek een hint en dat gold ook voor een aantal cadeautjes.
[ [url=m/wo5YVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes bij elkaar. Wat een boel!![]()
[ [url=m/xp42Pq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitgepakte hints.
[ [url=m/UqhEyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vermoed dat mijn Secret Santa van Rituals en bier houdt. Verder denk ik dat ze katten heeft en dat ze in Drenthe woont (vanwege de Drentse biertjes). De witte chocoladeletter is ook een hint, maar ik weet niet goed welke aanwijzingen deze geeft. Houdt mijn Secret Santa ook van witte chocolade? Begint haar naam met een "S"?
De doos was ook een hint:
[ [url=m/wo5YVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles uitgepakt. Wat ben ik verwend!De spuitzakken zullen met de feestdagen heel goed van pas komen en met de speciaalbiertjes, het eten, de boeken en het eetbare spel kom ik mijn kerstvakantie in ieder geval goed door. Ik kreeg ook Rituals Sakura en ik ben erg gek op dat geurtje. Verder kreeg ik een pakket om karamelappels te maken. Dat heb ik nooit eerder gedaan, dus leuk dat ik dat nu eens kan gaan uitproberen.
[ [url=m/PR900I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een klein beetje speurwerk en micro-stalking kwam ik er al snel achter wie mij dit prachtige pakket gestuurd heeft. Dat is Pradadaan!Heel erg bedankt voor de lekkere en leuke cadeautjes!
haike schreef:@irisskib ben jij mijn santa?
Sorry dat ik zo afwezig ben hier, al aantal dagen flink ziek en echt 0 energie. Als ik opgeknapt ben, ga ik alle pakketen eens goed kijken
DonDon schreef:Verdorie wat een verhaal dit weer hahahahaha. Mijn vriend heeft mij gewoon in de maling genomen. Die heeft zich ook voorgedaan als Secret Santa om mij te stangen . De hints waren zijn geboortedatum en zijn voorletter. Dus nu snap ik het Rituals pakket.
DonDon schreef:Verdorie wat een verhaal dit weer hahahahaha. Mijn vriend heeft mij gewoon in de maling genomen. Die heeft zich ook voorgedaan als Secret Santa om mij te stangen . De hints waren zijn geboortedatum en zijn voorletter. Dus nu snap ik het Rituals pakket.