Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:37

Ik zal vanavond nog een lijst plaatsen… ik moet zo eerst lesgeven :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:56

iriss hoop dat jouw pakket onderweg is!!!

En dat er geen reserve ss nodig is geweest dit jaar *\o/*

Is dat dan het eerste jaar dat alle pakketten verstuurd en ontvangen zijn?

Heeft iedereen ook zijn ss geraden?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:00

Linnie050 schreef:
iriss hoop dat jouw pakket onderweg is!!!

En dat er geen reserve ss nodig is geweest dit jaar *\o/*

Is dat dan het eerste jaar dat alle pakketten verstuurd en ontvangen zijn?

Heeft iedereen ook zijn ss geraden?

Dat gaan we vanavond zien :') _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:06

Oh spannend de laatste 2 pakketten dus.

Jeetje dat wordt afkicken!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:33

Pfff dan is het al weer voorbij

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:42

Daar is mijn verslag dan! :D

Vanmiddag kwam ik thuis van college en ontdekte ik een briefje in mijn brievenbus. Het pakketje bleek te zijn afgeleverd bij de buren, dus ik haalde 'm gauw op.

De doos mooi ingepakt.
Afbeelding

Toen ik 'm openmaakte, zag ik dat er veel cadeautjes en een brief in de doos lagen. De brief heb ik als eerste gelezen.

Afbeelding

Afbeelding

De doos bleek een hint en dat gold ook voor een aantal cadeautjes.
Afbeelding

Alle cadeautjes bij elkaar. Wat een boel! :wow:
Afbeelding

De uitgepakte hints.
Afbeelding

Ik vermoed dat mijn Secret Santa van Rituals en bier houdt. Verder denk ik dat ze katten heeft en dat ze in Drenthe woont (vanwege de Drentse biertjes). De witte chocoladeletter is ook een hint, maar ik weet niet goed welke aanwijzingen deze geeft. Houdt mijn Secret Santa ook van witte chocolade? Begint haar naam met een "S"?

De doos was ook een hint:
Afbeelding

Alles uitgepakt. Wat ben ik verwend! <3 De spuitzakken zullen met de feestdagen heel goed van pas komen en met de speciaalbiertjes, het eten, de boeken en het eetbare spel kom ik mijn kerstvakantie in ieder geval goed door. Ik kreeg ook Rituals Sakura en ik ben erg gek op dat geurtje. Verder kreeg ik een pakket om karamelappels te maken. Dat heb ik nooit eerder gedaan, dus leuk dat ik dat nu eens kan gaan uitproberen.

Afbeelding

Na een klein beetje speurwerk en micro-stalking kwam ik er al snel achter wie mij dit prachtige pakket gestuurd heeft. Dat is Pradadaan! *\%/* Heel erg bedankt voor de lekkere en leuke cadeautjes! :D
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 21-12-22 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:44

DonDon schreef:
CharxHebe schreef:

Nee die is niet van mij! Dus ben erg benieuwd van wie wel :')

Dan gaat die zoektocht verder. De kinderbueno al bijna allemaal op. Hahahaha. Ben er super blij mee!

Ze hadden er bijna niet ingezeten.. Ik moest ze al redden van mijn vriend. En ik snap hem wel want ik vind ze ook verslavend lekker hahahha.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:50

Was dit het laatste pakket?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:55

germie schreef:
Was dit het laatste pakket?

Nee.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:07

Adamootje schreef:
Daar is mijn verslag dan! :D

Vanmiddag kwam ik thuis van college en ontdekte ik een briefje in mijn brievenbus. Het pakketje bleek te zijn afgeleverd bij de buren, dus ik haalde 'm gauw op.

De doos mooi ingepakt.
[ [url=m/oFcB1x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen ik 'm openmaakte, zag ik dat er veel cadeautjes en een brief in de doos lagen. De brief heb ik als eerste gelezen.

[ [url=m/e8fH33.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dGwYPA.jpg]Afbeelding[/url] ]

De doos bleek een hint en dat gold ook voor een aantal cadeautjes.
[ [url=m/wo5YVk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle cadeautjes bij elkaar. Wat een boel! :wow:
[ [url=m/xp42Pq.jpg]Afbeelding[/url] ]

De uitgepakte hints.
[ [url=m/UqhEyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vermoed dat mijn Secret Santa van Rituals en bier houdt. Verder denk ik dat ze katten heeft en dat ze in Drenthe woont (vanwege de Drentse biertjes). De witte chocoladeletter is ook een hint, maar ik weet niet goed welke aanwijzingen deze geeft. Houdt mijn Secret Santa ook van witte chocolade? Begint haar naam met een "S"?

De doos was ook een hint:
[ [url=m/wo5YVk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles uitgepakt. Wat ben ik verwend! <3 De spuitzakken zullen met de feestdagen heel goed van pas komen en met de speciaalbiertjes, het eten, de boeken en het eetbare spel kom ik mijn kerstvakantie in ieder geval goed door. Ik kreeg ook Rituals Sakura en ik ben erg gek op dat geurtje. Verder kreeg ik een pakket om karamelappels te maken. Dat heb ik nooit eerder gedaan, dus leuk dat ik dat nu eens kan gaan uitproberen.

[ [url=m/PR900I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na een klein beetje speurwerk en micro-stalking kwam ik er al snel achter wie mij dit prachtige pakket gestuurd heeft. Dat is Pradadaan! *\%/* Heel erg bedankt voor de lekkere en leuke cadeautjes! :D

Yes helemaal goed dat was ik *\o/*

Ik vond het zoooo stom dat hij zo laat kwam. Heb hem vorige week al op de post gedaan :(
Maar gelukkig is hij goed aangekomen en ik ben blij dat het in de smaak valt :j

De kleine witte choco letter S was een (ver gezochte) hint naar mijn veulen van dit jaar. Ik had de stickers ‘birthday’ en ‘July’ er op geplakt. Hij is geboren op 2 juli, heet Santorini en is bijna helemaal wit.
Maar dat zeg ik, die was wat ver gezocht :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:10

De overkomstduur van 1 dag is dus gewoon niet gehaald. Maar beter laat dan nooit. Ik denk dat je echt zou balen als het pakket gewoon niet aangekomen was. En nu is het er en het is nog een mooi pakket ook.
De hint had ik ook niet begrepen, sorry. ;)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:12

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, beter laat dan nooit zeggen ze wel eens :=

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:37

Ik had het pakket voor mijn lootje zaterdag op de post gedaan ivm 1 cadeau dat nog steeds kwijt bij DPD.

Het pakket kwam gisteren aan bij mijn lootje. Wat opzich niet gek is met de huidige drukte bij de post. Maar wel jammer dat mensen dan maandag al suggereren dat alles er zou moeten zijn en er dus mischien pakketten ontbreken terwijl ik gewoon netjes voor de deadline mijn pakket verzonden heb :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:40

Ja het is gewoon bekend dat het retedruk is bij de post. Daarom wilde ik het liefst niet op een dag versturen dat het sowieso wegens zondag een dag later werd. Gelukkig werd hij een dag na versturen al bezorgd. Er zat een levende kamerplant in namelijk en dat dan met die kou. Het mag misschien wel een pannekoek zijn die elke vorm van mishandeling zo ongeveer overleven. Maar ik was zo blij dat het gewoon na een dag al bezorgd was in dit geval!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:47

Beter laat dan nooit! Het heeft zo zijn charme om een van de laatsten te zijn. :D Bedankt nogmaals, Pradadaan! Ik heb niet veel langer gezocht naar wat er achter de witte "S" zat, mede omdat ik al vrij snel wist dat het pakket van jou moest zijn. :D

Die pannenkoekenplanten kunnen veel hebben inderdaad. Thats_me, heeft de framboos het overleefd?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:54

Verdorie wat een verhaal dit weer hahahahaha. Mijn vriend heeft mij gewoon in de maling genomen. Die heeft zich ook voorgedaan als Secret Santa om mij te stangen . De hints waren zijn geboortedatum en zijn voorletter. Dus nu snap ik het Rituals pakket.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:55

Hahahahahahahahaha :')

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:56

haike schreef:
@irisskib ben jij mijn santa?

Sorry dat ik zo afwezig ben hier, al aantal dagen flink ziek en echt 0 energie. Als ik opgeknapt ben, ga ik alle pakketen eens goed kijken

Heel veel beterschap!
Maar jaaa ik ben je santa! Ik hoop dat je blij bent met je pakket!

Ben benieuwd wanneer mijn pakket binnenkomt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:59

DonDon schreef:
Verdorie wat een verhaal dit weer hahahahaha. Mijn vriend heeft mij gewoon in de maling genomen. Die heeft zich ook voorgedaan als Secret Santa om mij te stangen . De hints waren zijn geboortedatum en zijn voorletter. Dus nu snap ik het Rituals pakket.

_O- _O- _O-
Maar ik wil ook zo'n vent die me Rituals geeft.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:01

Ik moet wel lachen, haha.

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:02

Stille meelezer hier, dit vind ik wel heel grappig :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:08

Ik kreeg een onwijs lief secret secret santa pakket. Ik vind het heel jammer dat ik niet weet wie ik moet bedanken, maar bij deze: anonieme bokker; bedankt !!!!

Een super lief kaartje en een cadeautje welke we even achter houden maar heel lief is ! Je bent de eerste ! ♡

Afbeelding
Afbeelding

Super bedankt secret secret santa !!

De plastic hint snap ik alleen niet heel erg :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:11

DonDon schreef:

Doe mij zo'n vriend, vind het nog steeds ergens bitterzoet dat ik niet heb mee gedaan dit jaar :')

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:11

DonDon schreef:

Haha dat heeft hij maar mooi verzonnen.

Was weer een erg leuke editie. Ben benieuwd wanneer het laatste pakket bezorgd gaat worden.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:14

DonDon hahaha := :wow: