Wpaard schreef:Ik deel de ergenis dat de zomer voorbij is.
Dat wordt de zomerkleding eruit en de winterkleding in de kast
Hier nog een... Heb me groen en geel aan het *piep*weer van vandaag geërgerd. Rot kou.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
MyWishMax schreef:Oh wat fijn zeg! En hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
Nyaleti schreef:Het is vandaag één jaar geleden dat mijn allerliefste pony werd ingeslapen. Mis hem echt nog vaak dus vandaag even alles bij elkaar gejankt. Bah, wat voelt zo'n gemis toch klote..
Hoewel ik jaren heb geroepen dat ik alleen m'n eigen paarden nog leuk vond, mis ik het zo om lekker op stal te prullen, beetje te tutten en af en toe aan de slag te gaan..
Helaas is een verzorgpaard ook niet echt haalbaar. Of voor eens in de week maar dat schiet ook niet echt op.
Moet echt weer een hobby hebben, verveel me dood.
Sherivey schreef:Nyaleti schreef:Het is vandaag één jaar geleden dat mijn allerliefste pony werd ingeslapen. Mis hem echt nog vaak dus vandaag even alles bij elkaar gejankt. Bah, wat voelt zo'n gemis toch klote..
Hoewel ik jaren heb geroepen dat ik alleen m'n eigen paarden nog leuk vond, mis ik het zo om lekker op stal te prullen, beetje te tutten en af en toe aan de slag te gaan..
Helaas is een verzorgpaard ook niet echt haalbaar. Of voor eens in de week maar dat schiet ook niet echt op.
Moet echt weer een hobby hebben, verveel me dood.
Kijken voor een verzorgpaard kan altijd. Soms zijn mensen al geholpen met 1 dag per week