Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 07:43

Muronia wat rot... wel liever nu dan over een paar maanden. Maar toch..

En Assie. Dat klinkt goed. Ik zou voor serieus gaan en de ander achter de hand houden ? :') uiteindelijk als je toe bent aan een relatie is een goede basis meer waard dan spanning.

Hier laatste vrijdag avond zomerse avond hier in de stad gehad. Heerlijke avond met vriendinnen praten over seks, flirten etc. Overigens zijn er 2 ook gewoon in een relatie en was een van die mannen er ook bij, maar best open minded. Echt heerlijk om gewoon even te flauwekullen en ook openlijk te praten over alle tinder date verhalen enzo.
Heel fijn want afgelopen week was ik behoorlijk chagrijnig. Wij zijn net 3 maanden verhuisd en ex wilt al overleggen hoe hij mijn collega waar hij verliefd op is geworden wilt betrekken in de weken dat hij mijn zoontje heeft. Kind is 4 en weet het allemaal pas 3 maanden. Ik was echt zo pissed en verdrietig. Dat je verder gaat oke maar ons huis is nog niet eens verkocht. Echt chill.. Dus had zo'n avond met de meiden echt even nodig. Lachen, dansen, zingen en stiekem een beetje mooie mannen keuren. Vandaag naar een festival nog lekker dansen in de zon :):) . Mijn tinder date is donderdag avond gekomen. Wel onder het mom van, geen moeilijke gesprekken en mijn humeur is de reden dat ik niet open kan staan voor iets serieus. Die had er geen moeite mee :') dus die mag lekker blijven komende tijd denk ik.

Bloesem21

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 11:09

In de saai vs spannend situatie zit ik ook een beetje. Of naja.. zat.

Ligt ook een beetje aan de fase waarin je zelf zit denk ik. Paar maanden terug had ik geen zin in een vaste relatie. Inmiddels wel. En dan kijk je toch anders naar de potentie van de mannen.

Inmiddels heb ik ook een totale groene vlag gevonden. Echt een topper. Een paar maanden terug had ik hem links laten liggen. Nu ben ik er volledig voor gegaan en wat een verademing om in een relatie te zitten met een lieve man, die ook nog eens stoer is, empatisch, grappig en fun. Het contact liep vanaf het begin gemakkelijk en natuurlijk. Heb geen seconde na hoeven denken over wat ik moet typen, hoe ik overkwam, wanneer ik een berichtje moest sturen of onzekerheden.

Terwijl ik het date-spel van jagen en verleiden eerst juist heel leuk vond.

Alles op z'n tijd :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 11:36

Ik ben nu 2 dagen aan het appen met mn tindermatch en hij is een verademing, appt gewoon leuk empathisch, niet claimerig, geen gekke dingen. Gewoon normaal dus ben erg benieuwd. Hij is lekker met vrienden dingen doen. Geeft de burger weer moed.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:32

Zonnetje81 schreef:
Ik ben nu 2 dagen aan het appen met mn tindermatch en hij is een verademing, appt gewoon leuk empathisch, niet claimerig, geen gekke dingen. Gewoon normaal dus ben erg benieuwd. Hij is lekker met vrienden dingen doen. Geeft de burger weer moed.

Snel afspreken dan! Voor je het weet blijft het bij appen en haakt hij af :P

assie schreef:
Meh wat stom Muronia. En het klonk zo tof. Nouja beter nu dan over 4 maanden := ?

Mijn date was erg leuk. Ik zit pas net in de auto O:) . Ik geef hem echt een kans, hij is heel veilig, safe en vertrouwd. En beleefd, intelligent, knap en lief. Maar het is voor mij nog geen heads over heels, sweep me of my feet. We gaan het zien.

Hoeft toch ook niet per se sweep my off my feet te zijn? Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gehad, ik kan wel snel een inschatting maken of het een match is. En die verliefdheid kwam altijd stiekem opzetten. Tot een punt dat je er ineens niet meer omheen kan zeg maar :P

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:49

Ik heb mij ook maar weer aan het swipen begeven. Ergens zal die kerel voor mij toch wel rondlopen _O- . Inmiddels weer wat gesprekjes met een aantal.. maar eens even zien.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:55

Muronia schreef:
Ik heb mij ook maar weer aan het swipen begeven. Ergens zal die kerel voor mij toch wel rondlopen _O- . Inmiddels weer wat gesprekjes met een aantal.. maar eens even zien.

Natuurlijk loopt hij er ook voor jou rond!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:01

Misschien moet ie nog geboren worden, kijk bijvoorbeeld naar Madonna of Cher <<)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:04

_O- _O- uhhmm nou dat hoeft ook niet hoor!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:05

Muronia schreef:

Maak het een hobby, zonder verwachtingen, kan het nooit slecht uitpakken :P Hooguit boven verwachting :P

Dat is mijn instelling nu :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:33

We hebben het nu gehad over lengte. Nieuwe erin: iemand zn gebit.

Hij had me op whatsapp toegevoegd en op zn foto vind ik hem een onsmakelijk gebit hebben. Ben ik de enige die dan denkt: laat maar….?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:35

Zonnetje81 schreef:

Hij had me op whatsapp toegevoegd en op zn foto vind ik hem een onsmakelijk gebit hebben. Ben ik de enige die dan denkt: laat maar….?

Nee gebit is heel belangrijk. In ieder geval schoon en verzorgd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:38

En een foto van gisteren zag je het ook op. Beetje zwarte randjes. En sowieso lelijke randen waar hij niks aan kan doen. Kwa vorm en smal naar binnen staand.

Voel me zo’n kreng dan.

En het type vrienden op de foto sprak me ook niet aan. :+

Edit:
Nieuwe match die mij als eerste had geliked. Totally my type en een stuk jonger dan word ik weer onzeker. Haha. Hij praat wel al op de app ipv meteen unmatchen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:40

Zonnetje81 schreef:
En een foto van gisteren zag je het ook op. Beetje zwarte randjes. En sowieso lelijke randen waar hij niks aan kan doen. Kwa vorm en smal naar binnen staand.

Voel me zo’n kreng dan.

En het type vrienden op de foto sprak me ook niet aan. :+

Nou next dan. Klinkt niet als een match.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:48

Zonnetje81 schreef:

Kan ik ook niet tegen idd, het is je visitekaartje.

Helaas heb ik zelf ook geen tandpastalach, maar het is netjes en wit.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 12:39

Op een onverzorgd gebit zou ik ook afknappen, je moet toch kunnen zoenen zonder te walgen :+
Net zoals rokers, dat vond ik ook helemaal niets

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:22

Farjen dat heb ik ook die twee groepen.
Een gebit is prima als dat precies verzorgd wordt. Mondhygiëne is heel erg belangrijk voor mij en roken vind ik dus ook vies. Die adem en lucht om iemand heen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:14

Bloesem21 schreef:

Ligt ook een beetje aan de fase waarin je zelf zit denk ik. Paar maanden terug had ik geen zin in een vaste relatie. Inmiddels wel. En dan kijk je toch anders naar de potentie van de mannen.

Kijk je dan anders naar de potentie van de mannen of het potentieel aan mannen ;)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:17

janderegelaa schreef:
Bloesem21 schreef:

Kijk je dan anders naar de potentie van de mannen of het potentieel aan mannen ;)

Hahahahahahahahaha scherp Jan _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:20

Onverzorgd gebit en rokers kan is voor mij ook meteen een no go.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 19:20

Gebit vind ik belangrijk. Overigens heb ik zelf 1 tand die wat geler is. Ook mijn voortand. Deze is dood. Beetje jammer :') gelukkig niet extreem. Maar wordt er zelf wel onzeker van. Rook verder niet, poets netjes. Zijn wel recht. Zie t zelf emer dan anderen maar toch jammer.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 19:27

Het gaat om hygiëne. Niet om perfectie. Mijn man heeft een gebit maar is zo super hygiënisch met alles, ik kwam daar pas erg laat achter want hij slaapt zelfs met zijn gebit je. Ik heb een overbeet maar nog nooit heb ik daar negatief commentaar over gehad.
Dus het hoeft niet perfect te zijn. Wel schoon en verzorgd. En dat is het bij beiden en elke keer bij de tandarts krijg ik (dankbare) complimenten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 19:59

Ik zit sinds ook weer op tinder na een relatie van zes jaar.
Zoekt iedereen hier iets serieus of zijn er nog meer mensen die meer iets casual zoeken? :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:36

Jahoor, genoeg. De ene idd een relatie, een ander sekspartner voor erbij en weer anderen puur seks. Echt vanalles wat, haha

Hier zocht ik na een lange relatie alleen sekspartners. Via Tinder echt een aantal leuke gevonden!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:56

Ah gelukkig. Ik was bang dat ik uit de toon zou vallen anders :')

Afgelopen vrijdagnacht heb ik een Utrecht een match ontmoet en dat was erg gezellig geworden. Het was mijn laatste weekend als twintiger dus ik wilde het in stijl afsluiten. Dat is gelukt _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:05

Raineri schreef:
Ik zit sinds ook weer op tinder na een relatie van zes jaar.
Zoekt iedereen hier iets serieus of zijn er nog meer mensen die meer iets casual zoeken? :P
Join the club. Hier ook in die vijver aan het zwemmen, vroeg me al een tijdje af wat de term: het is gecompliceerd, betekende. Die snap ik nu :')