[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:45

Ah, veel beterschap! Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig!

Ik dacht laatst hetzelfde toen ik met deze enkel zatAfbeelding

Heb geen idee hoe we dat dan hadden moeten doen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:47

Zo wow, wat heb jij gedaan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:49

Ai dat ziet er ook heftig uit Roosch! Hoe kwam dat?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:49

Hij doet het inmiddels weer hoor, maar ik stapte laatst van de fiets en zakte zo door m'n hoeven. :') kon 2.5 week amper lopen en daarna ging het herstel vlotjes. Denk enkelbanden gescheurd in combinatie met kneuzing. Stuk was ie niet volgens de foto gelukkig.

Maar je moet er toch niet aan denken dat je dan kinderen hebt zeg. Mijn vriend en ik wonen sowieso erg ver weg van familie dus zou niet weten waar je zo een wurm dan kwijt moet. Al schijn je wel een netwerk op te bouwen als je kinderen hebt.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:57

Beterschap Mars en Roosch

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 20:19

Roosch schreef:
Ah, veel beterschap! Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig!

Ik dacht laatst hetzelfde toen ik met deze enkel zat[ [url=m/5dUNRd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb geen idee hoe we dat dan hadden moeten doen. :')

Auw #)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:15

Beterschap Mars!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:30

Beterschap dames :knuffel:

Wij waren vandaag op een verjaardag waar iedereen kinderen had. We hebben als enige de hele middag lekker kunnen blijven zitten zonder op te staan. Heerlijk {:}

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:54

Beterschap Mars!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 22:54

Beterschap Mars!

Ik ga gewoon niet meer naar kinderverjaardagen :)) Wat een hel is dat.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 23:39

Tiggs schreef:
Ik las laatst een leuke! 'Hoe kan het dat jij nog steeds vrijgezel bent?' 'Geen idee, gewoon geluk gehad denk ik.'

Haha die ga ik onthouden :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 23:41

Amber_anne schreef:
Beterschap dames :knuffel:

Wij waren vandaag op een verjaardag waar iedereen kinderen had. We hebben als enige de hele middag lekker kunnen blijven zitten zonder op te staan. Heerlijk {:}

Haha voordeel dat Idd! Maar echte gesprekken zitten er niet bij want steeds weer een kind er tussen. Ik mis dat met bepaalde vrienden echt wel hoor. Dat is altijd met kinderen afspreken dus nooit meer echt waardevolle gesprekken. Ach, het hoort er bij. Ofzo.

Mars, beterschap!! Klinkt pijnlijk en naar dat je een operatie moet.....

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 09:50

Tancreda4 schreef:
Maar echte gesprekken zitten er niet bij want steeds weer een kind er tussen. Ik mis dat met bepaalde vrienden echt wel hoor. Dat is altijd met kinderen afspreken dus nooit meer echt waardevolle gesprekken. Ach, het hoort er bij. Ofzo.

Ja, dat vind ik ook zo jammer. Zit je serieus in gesprek en dan wordt er weer doorheen gekrijst of geroepen, gaat er weer eentje op zn gezicht of moet er een lelijke tekening getoond worden. Hoe ouder ik word, hoe meer ik me er aan stoor. Ik zal wel een heel zuur oud wijf worden :') Of al zijn, ik maak hem zelf maar alvast.

Jeetje Mars, dat is een lelijke val geweest!! Heel veel beterschap en sterkte met de pijn en de operatie die er nog aan zit te komen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 11:09

Ik merk vooral dat hoe meer vriendinnen kinderen krijgen, hoe meer ik me er aan stoor. Omdat dan opeens het gros niet meer rustig af kan spreken, in plaats van maar 1.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:46

Snadrem schreef:
Tancreda4 schreef:
Maar echte gesprekken zitten er niet bij want steeds weer een kind er tussen. Ik mis dat met bepaalde vrienden echt wel hoor. Dat is altijd met kinderen afspreken dus nooit meer echt waardevolle gesprekken. Ach, het hoort er bij. Ofzo.

Ja, dat vind ik ook zo jammer. Zit je serieus in gesprek en dan wordt er weer doorheen gekrijst of geroepen, gaat er weer eentje op zn gezicht of moet er een lelijke tekening getoond worden. Hoe ouder ik word, hoe meer ik me er aan stoor. Ik zal wel een heel zuur oud wijf worden :') Of al zijn, ik maak hem zelf maar alvast.

Jeetje Mars, dat is een lelijke val geweest!! Heel veel beterschap en sterkte met de pijn en de operatie die er nog aan zit te komen.

Daar hoorde ik gisteren de oplossing voor: je hebt een maandverband met een portie suiker nodig :')

Hier gisteren naar een bbq bij mijn ouders geweest waar 1 kind bij was. Jaar of 10 denk ik, geen idee. Hij viel wel mee, maar ik vond hem alsnog irritant :') Mijn ouders hebben een rottweiler, het liefste beest dat er bestaat. Maar als je op de grond gaat zitten, ja, dan komt ze heel blij bovenop je zitten met haar 40kg :') Ze is nogal knuffelig haha.
Kind lag uitgestrekt op de grond (geen idee waarom), en de hond had nogal goed gemikt - ze zat met haar achterpoot/heup boven zijn keel, kind werd zo rood als een tomaat. Doe niet achterlijk en ga op een stoel zitten :')
Mijn mama had voor 200 euro vlees gehaald bij de beenhouder - kind "lust niks" dus we hebben serieus curryworsten (frikandel?) op de bbq moeten leggen. Aardappelsalade? Neeh, lust geen mayonaise.

Nou ja, hij mocht in ieder geval niet random gesprekken onderbreken, daar reageerde zijn vader wel kort en bondig op. Dus dat was wel fijn!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 14:13

LWDaisy schreef:
Daar hoorde ik gisteren de oplossing voor: je hebt een maandverband met een portie suiker nodig :')

Dan word ik een zoetzuur oud wijf :Y)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 14:26

Er zijn hordes mensen die houden van zoet zuur, niks mis mee haha

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 17:17

Beterschap mars.
1 van de redeneren dat ik geen kinderen heb is omdat ik niet gezond ben.
Moet er echt niet aan denken dan zo'n blèr rond te hebben lopen.

Maar met kapotte schouder en 2 operaties en half jaar verder wel de paarden verzorgt.
Ook stal uitgedaan en geveegd.
Alleen kruiwagen om gooien ging niet.
Deed ook wel zeer maar ja. Paardjes mogen niet de dupe worden.
Haha en voor een kind dat niet over hebben :))

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 16:00

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 18:00

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 19:18

Heel eerlijk, zelfs ik, als moeder van 2 kinderen, juich dat toe. Want als ik dan een keer met mijn vent uit eten wil, dan is het fijn als dat ook kan zonder het gezeur/geschreeuw van andere kinderen. Ik zou er op zo’n avond met alle plezier heen gaan :o

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:07

Het is dat dat restaurant in Belgie is, maar anders ging ik daar zeker een keer heen eten. Heerlijk zonder blerblagen genieten van de avond.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 06:33

Lijkt me een top idee! Gisteren in de tram ook 3 van die rotjong. Die dachten dat ze in een speeltuin stonden ofzo. Hangen aan de handgrepen, constant op de knop om de deur te openen drukken en vervolgens in de weg staan voor mensen die wilde instappen. Als mama dan het meisje wegtrok keihard janken en dan liet ze haar maar weer d'r gang gaan. Op een gegeven moment zwaaiden de 2 jongens gillend aan een stang. Meisje stond in het gangpad te blèren. En die ouders deden echt niks, behalve heel slap steeds even 'niet doen jongens' of 'kom maar even zitten' zeggen waar niemand naar luisterde :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:16

Op zo'n moment ben je zo geneigd om eens te roepen
En nou kappen stelletje bavianen!!!
Maar dat mag van de ouders dan ook weer niet...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 14:43

mijn buren waar ik best goed mee op kan schieten hebben zo kind van 3 wat echt zo iritant stemmetje hebt.. zo kind hoor je gewoon boven uit.. Vet iritant.. Nu willen de buren misschien verhuizen naar straat verderop met groter tuin. En ik hoop dat ze het gaan doen.. En ik hoop dat er dan nieuwe buren komen die geen kinderen hebben of willen. En gewoon rustig zijn..

Ik juig het toe.. het is zo erg dat ik soms geen eens zin heb om in de tuin te gaan zitten omdat ik constant dat kind hoort....