Ik dacht laatst hetzelfde toen ik met deze enkel zat

Heb geen idee hoe we dat dan hadden moeten doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Beterschap dames![]()
Wij waren vandaag op een verjaardag waar iedereen kinderen had. We hebben als enige de hele middag lekker kunnen blijven zitten zonder op te staan. Heerlijk
Tancreda4 schreef:Maar echte gesprekken zitten er niet bij want steeds weer een kind er tussen. Ik mis dat met bepaalde vrienden echt wel hoor. Dat is altijd met kinderen afspreken dus nooit meer echt waardevolle gesprekken. Ach, het hoort er bij. Ofzo.
Snadrem schreef:Tancreda4 schreef:Maar echte gesprekken zitten er niet bij want steeds weer een kind er tussen. Ik mis dat met bepaalde vrienden echt wel hoor. Dat is altijd met kinderen afspreken dus nooit meer echt waardevolle gesprekken. Ach, het hoort er bij. Ofzo.
Ja, dat vind ik ook zo jammer. Zit je serieus in gesprek en dan wordt er weer doorheen gekrijst of geroepen, gaat er weer eentje op zn gezicht of moet er een lelijke tekening getoond worden. Hoe ouder ik word, hoe meer ik me er aan stoor. Ik zal wel een heel zuur oud wijf worden :') Of al zijn, ik maak hem zelf maar alvast.
Jeetje Mars, dat is een lelijke val geweest!! Heel veel beterschap en sterkte met de pijn en de operatie die er nog aan zit te komen.