Ik haat projectgroepen ook zo. Heb een onderzoek (zie onderschrift). En die had vorige week al verstuurd moeten worden. Maar als ik niks onderneem gebeurt er niks.
Ik ben zo moe dat mijn hoofd niet meer werkt. Ik kan niet meer nadenken en kom niet op woorden. En helaas is het ook niet veel beter als ik morgen wakker word. Ik wil in een winterslaap
Groepsopdrachten op school Mijn 2 mede groepsgenoten hadden zonder het mij te laten weten een meeting gepland voor vandaag, hebben ze samen aan een of andere exel file gewerkt (debet/credit, operation costs, turnover) een gedeelte niet ingevuld, en mij na de meeting vervolgens rond 5/half 6 savonds laten weten dat ik dat andere gedeelte moet invullen. (Solvency) maar ik snap helemaal niets van wat ze nou gedaan hebben dus ergernissen: 1 waarom plan je een meeting met een gedeelte van de project groep? 2 waarom laten jullie mij pas aan het eind van de middag/begin van de avond weten dat jullie dat besproken hebben en dat ik iets moet invullen 3 waarom staat nergens (in excel bestand en in word bestand staat niets) wat jullie nou precies gedaan hebben, zodat ik het niet ingevulde gedeelte kan invullen
Morgen gelukkig wel een meeting met zijn 3en, dan ga ik de andere 2 er maar op aanspreken….
Zebrastreep
Geplaatst: 24-03-22 01:13
Puistje net onder mijn lip wat doen die dingen toch zeer
LaPluche
Geplaatst: 24-03-22 08:18
De pups waren akelig vroeg vanochtend, maar ze zijn zo ontzettend leuk.
Wil broeken bestellen bij een webshop. Heb nog een €5,- korting voucher. Wordt netjes verwerkt. Ik ga even uit de app om mijn saldo te checken en ik kom terug, voucher weg. En heb geen code dus kan hem nergens zelf invullen en ze zijn pas over een uur telefonisch bereikbaar. Zul je zien dat mijn broeken dan keihard uitverkocht zijn. Verdomme.