Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessaxQuincy schreef:Ik ben vrijdag naar de action geweest, nu zie ik net pas op het bonnetje dat het duurste product dubbel is gescanned. Kan ik nu met het bonnetje gewoon terug gaan en zeggen dat ik het geld terug wil van het dubbel gescande product? En moet ik dan het product meenemen of dat niet?
(weet trouwens niet of dit een goed topic is hiervoor, maar ik vraag me het wel af en wist geen ander topic)
Lalidan schreef:Jawel, als jij maar een hele grote zak geld mee neemt. Particulier huren is duur, dus de meeste huurwoningen gaan via een sociale woningbouwvereniging. Goedkoper, met voorwaarden, maar dus ook gewilder. Dus wachttijden
black_kelpie schreef:Lalidan schreef:Jawel, als jij maar een hele grote zak geld mee neemt. Particulier huren is duur, dus de meeste huurwoningen gaan via een sociale woningbouwvereniging. Goedkoper, met voorwaarden, maar dus ook gewilder. Dus wachttijden
Dit inderdaad, en het verschil is echt enorm. Ons huis huren we van de woningbouw, de buren 2 deuren verder in min of meer hetzelfde huis betalen ruim 500 euro meer particulier. Ons huis is in veel betere staat en wordt goed onderhouden, dat huis mankeert een hoop en de verhuurder doet er bar weinig aan.
Xandyandme schreef:En is die sociale huur zoals in België geregeld? Dus huur gebaseerd op inkomen?
TessaxQuincy schreef:Ik ben vrijdag naar de action geweest, nu zie ik net pas op het bonnetje dat het duurste product dubbel is gescanned. Kan ik nu met het bonnetje gewoon terug gaan en zeggen dat ik het geld terug wil van het dubbel gescande product? En moet ik dan het product meenemen of dat niet?
(weet trouwens niet of dit een goed topic is hiervoor, maar ik vraag me het wel af en wist geen ander topic)