Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:27

Daan13 schreef:
Graag laat ik ook de foto's zien van mijn pakket {:) [&]

Mijn pakket die ik als Santa verzonden heb maar waar door de omstandigheden niks van gehoord is..

Ik ben blij dat ik eerder al een oppeppend pakket had verstuurd want daar kwam geen reactie op en zo heeft het beheer op tijd nog een leuk pakket samen kunnen stellen voor die lootje. <:)

Ergens vind iedereen het natuurlijk leuk om het enthousiasme te lezen en te zien wat de hints en andere creatieve acties zijn bij de pakketten. Dus nu toch besloten om een bericht te plaatsen.

Het oppepper pakket zat oa 3 hints in van wie niet haar Santa is .
**Een buisje gevuld met zand wat verwees naar Germie ( ging naar een onbewoond eiland en vroeg of ze nog zand mee terug moest nemen)

** Een appel :') die was wel simpel hè,en mijn lootje heeft toch een paard dus dat komt wel op.

** Een tube massage gel van een 18+ merk wat een voetbal club sponsort en daarmee kon je Jolien uitsluiten als Santa.

Op dag 1 is het pakket aangekomen,en ja natuurlijk doet het ergens een beetje verdriet dat je tig keren het topic opent en niet je creaties voorbij ziet komen maar goed,think positief. Lootje zal het vast ontzettend k*t en zwaar hebben en het pakket was gewoon keileuk :D dus wederom een opkikker.

Dagenlang ben ik aan het inpakken geweest, serieus wat een prachtig rotpapier is dat glitter papier. :x

Potten verf,slowcoocker schaal erop om het toch maar plakkend te houden.
Tubes lijm gebruikt....
[ [url=m/D35ZP5.png]Afbeelding[/url] ]

Maar het resultaat mag er zijn,al zeg ik het zelf O:)

[ [url=m/CWXfun.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6wxrBO.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vJXeYQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hPk38p.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wqaYKH.png]Afbeelding[/url] ]

Helaas staan niet alle cadeautjes erop maar hier de cadeautjes die ik nog weet.

Een grote een hele grote theemok met een inhoud van 850 ml _O-

[ [url=m/Xu9EI1.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn lootje kan niet tegen cafeïne dus speciaal langs een gezondsheidswinkel gegaan en deze thee gescoord.

[ [url=m/wmcTD2.png]Afbeelding[/url] ]

Ook aan de katten werd gedacht ;

Een kattenhuisje.

[ [url=m/w4CmnT.png]Afbeelding[/url] ]

En snoepjes.

[ [url=m/weRUEI.png]Afbeelding[/url] ]

En wat ik ontzettend leuk vond was dat ik een muis had gekocht waar je de snoepjes in kon doen - voerbal idee-

Een paar cadeautjes waren ingepakt in kranten :o
Zweedse kranten want daar ligt haar interesse bij.
In de Zweedse krant had ik ook een hint gestopt, bepaalde letters waren onderstreept en als je dat terug naar het Nederlands vertaalde kreeg je het woord "vermist"

Dat sloeg op de cadeautjes die ik had gekocht maar waarvan het pakket vermist was geraakt |(

[ [url=m/93lRqh.png]Afbeelding[/url] ]

Nog een cadeautje,een boek in de Zweedse taal over buitenaards leven. Ze heeft belangstelling voor ruimtevaart etc maar in de kringloop voelde ik mij zo verloren met die boeken in mijn hand want ja,heeft ze die al? Is dit wel wat? Kortom ik kwam daar niet uit maar dit boek was een leuke combinaties van haar toplijst. :)
[ [url=m/nEkzAq.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hntp9M.png]Afbeelding[/url] ]

Nog een hint waren deze magazines want 1 gaat over soep en ik vind het leuk om soep te maken.

[ [url=m/GMpSTi.png]Afbeelding[/url] ]

Ook had ik kei leuke en zachte,warme sokken gekocht <3
[ [url=m/TXiipY.png]Afbeelding[/url] ]

Verder zat er nog wat kleine presentjes in maar ik heb helaas niet alles op de foto gezet.

Ik heb ontzettend genoten van de voorpret ,ook dat mensen dachten dat ik hun Santa was deed mij ontzettend goed en nu ook de laatste berichtjes van mensen geeft toch een glimlach.

Daarvoor mijn dank.

Fijne dagen iedereen. Ik ga nu ff de hond uitlaten en stallen uitmesten. Kerstgedachte hè :')

Heel mooi pakket! Jammer dat je lootje het zelf niet heeft kunnen plaatsen, maar laten we hopen dat die snel fit genoeg is om alsnog een berichtje te plaatsen!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:30

Wat lief van jullie allemaal, wordt er stiekem wel een beetje emotioneel van :o

Jullie maken veel goed.

Ik snap die hint niet van die 80 landen... Maar nu ben ik ook blond hoor.
Roodvos,jij bent echt een BSI hoor :wow:
Chapeau!

Wat zuur om op kerstavond positief getest te zijn -O-
Sterkte!

Ik breng ook de avond iets anders door dan wat ik mij ooit had kunnen voorstellen.. :=

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:37

Wat een gaaf pakket Daan! Mag je echt wel heel trots op zijn.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:42

Banyu schreef:
StonedRomy schreef:
Banyu Ben jij mijn santa?

JAAAAA !!!! *\o/*
Jeetje, ik dacht echt oprecht dat mijn hint nog gewoon makkelijk was eerlijk gezegd.
Daarbij, helemaal vergeten wbt je geur, dus mijn excuses hiervoor!

Ik poste in sommige topics nog bewust iets voor je, in de hoop dat je misschien berichten ging doorzoeken, haha!

Ik hoop oprecht dat je het pakket leuk vond! Hoewel ik heel het pakket beetje om moest gooien, vanwege vegan. Maar dat gaf niet, het was even moeilijk, maar hoop dat je wel er blij mee bent!

Daarbij, wat ik eerder in het topic aan gaf, er is nog iets onderweg, dus dat stuur ik dan nog naar je op. Het stond al in mijn postnl app, voordat je pakketje wegging voor verzending, maar helaas tot heden niet binnen gekomen, dus opnieuw maar besteld.

Zodra het binnen is, en naar jou verzend, geef ik je in dit topic, of PB eventjes een seintje!

Ik had qua cadeautjes ook wel andere dingen in mijn hoofd, maar uiteindelijk maar besloten, om de gok niet te nemen, aangezien je niet echt reageerde op vragen, die ik stelde in dit topic, wat achteraf een reden was waarom je niet zo vaak online was, maar dat wist ik toen op dat moment nog niet natuurlijk! :)

Ik wilde net al naar MDH een berichtje sturen, dat je in de goede richting zocht. :P

Zo achteraf was hij makkelijk, mijn hersenen bleven alleen steken op ‘ hoe kom ik in Gods naam achter deze geur!’

Dus mijn excuses dat ik niet zo snel was met die link. Daarom dit jaar speciaal iemand gevraagd om me te helpen, mijn hersenen zijn in zaagsel veranderd. :')

En ja ik probeerde toch iets actief te zijn, maar is niet altijd gelukt helaas. Had mijn november december maand heel anders ingepland zullen we maar zeggen.

Ik ben heel erg blij met de cadeaus. Muts is heerlijk om op te hebben nu mijn oren altijd pijn doen. Hondjes hebben de snacks al op en de chocolade is op gegaan tijdens de reis.

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen!

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:45

Daan wat heb je dat prachtig ingepakt en wat een moeite heb je er in gestoken <3
Yinthee klopt ik ben jou Santa :wave: {:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:46

Mijn lootje van dit jaar heeft zo te zien veel betere inpakskills dan haar santa. :D :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:58

Roosch schreef:
Mijn lootje van dit jaar heeft zo te zien veel betere inpakskills dan haar santa. :D :D

_O- _O- ben dagen bezig geweest.

Je wilt niet weten hoe erg ik op het papier heb zitten te mopperen. :x

Onlangs heb ik een hele lieve bokker een mini pakketje gestuurd en - schijnbaar hou ik van uitdagingen- want weer dat glitterzooipapier maar nu had ik de oplossing!

De nietmachine }:) }:)

Afbeelding

Ontzettend lief van jullie.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:03

Jeetje Daan wat zuur zeg!
Jij bent zo actief en je hebt zo je best gedaan...
Niet alleen dit jaar maar ook vorig jaar als bonus santa...
Jammer hoor want je verwacht toch een reactie in dit topic :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:17

Daan, prachtig pakket heb je samengesteld zeg!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:23

Ik heb de oplossing voor glitter papier dit jaar ontdekt! Dat plakband look a like tape (gewoon doorschijnend dus)
Ik weken netjes blijven plakken onder de boom waar ook katten tussendoor spelen :j

Prachtig pakket Daan! <3

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:35

miccamaaike schreef:
Ach wat balen Daan als je dan niks hoort. Super leuk pakket heb je gemaakt! Vervelend dat iemand dan niks laat horen.

Blinnii heb jij je pakket al gekregen?

Ik snap big brother ook niet als hint voor Donna. :+

:n , maar ben dus nog niet de enige.. Hopen dat de laatste pakketten dan maandag binnenkomen.

Donna heeft overigens een paar keer die opmerking geplaatst over 'Big Brotger is watching you', maar buiten dat kan ik die hint ook niet aan haar koppelen.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:43

Net toen ik er niet meer op rekende kreeg ik (terwijl ik in de stromende regen op puppycursus stond -O- ) een appje dat er een kerstpakket voor mij was bezorgd :)

Dus snel opgehaald :j

Afbeelding

Afbeelding

Cadeautjes :Y)
Afbeelding

Uitgepakt:
Afbeelding

Het zijn:
- 2 geurkaarsen
- Roze chocolade, ik ben benieuwd!
- Leuke oorbellen
- Hondenkoekjes
- Blik Nivea
- Douchegel
- DE panterprint handoek/ theedoekset van Patty Brard _/-\o_ Hiervoor ben ik laatst nog 3x naar de Kruidvat geweest maar ze hadden hem hier niet binnen gekregen >;)

De hondenkoekjes vallen wel heeeel erg in de smaak.. Ik betrapte Bowie net zo.. Dat heeft ze echt nog nooit gedaan!!!

Afbeelding

En de hints!

Afbeelding

Ik zag de Euromast (Oke ik heb eerst even Gegoogled op Sky Tower Seatle :o), dus toen kwam ik uit op Rotterdam en medailles van de Marathon van Rotterdam! En daar heb ik in dit topic over gesproken met Lous! En aangezien zij ook actief is geweest in het Krachttraining topic kan het volgens mij niet missen!

Lous, ben jij mijn SS?

Bedankt voor het leuke pakket :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:02

Jaaaa ik ben je SS. Mijn pakket heeft er gewoon 8 dagen over gedaan -O-
Maar ik ben blij dat hij toch nog voor de kerst binnen is gekomen. *\o/*

Over de PB set, ik wilde zelf ook nog een extra setje en de eerste de beste Kruidvat was meteen raak. Iets met het had zo moeten zijn :D

Heel veel plezier met je cadeautjes en ik hoop dat de hondensnacks Bowie mogen smaken. Y)(^)
Laatst bijgewerkt door Lous op 24-12-21 20:08, in het totaal 2 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:07

Mooi pakket heb je gemaakt Daan, spijtig dat jouw lootje niets heeft kunnen posten. (Tenminste daar ga ik vanuit.)

Gelukkig Fohadie haar pakket voor kerst. En is een ander ook nog optijd bezorgd!

En nog iemand met corona: beterschap. :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:08

Wie mist haar pakket nu nog?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:20

Daan prachtig pakket.
Wat een pech. Want jouw lootjes hebben altijd zo geluk met jou !

Gelukkig druppelen er nog wat pakketten binnen <3

Banjer sorry ik lees het nu pas.
Maar ik ben niet jouw Santa sorry!

Ik ben al geraden.

Rink hoe gaat het nu met jou ?
Nogmaals een hele dikke knuffel.

Had je de nood hint nog open gemaakt ? :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:46

Oh wauw Daan, wat een mooi pakket en wat een attente gedachten achter de Kadootjes. Gelukkig heb jij er zelf nog foto's van gemaakt, zodat we toch mee kunnen genieten. Geniaal ook die 'die zijn niet je santa hints'. En hoe kom je aan een Zweedse krant :wow:

Een pakket pas na 8 dagen bij de ontvanger, jeetje. Ik zou peentjes hebben gezeten!! Gelukkig is hij toch aangekomen! En net voor kerst <3

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:54

Jolien87 schreef:
Wie mist haar pakket nu nog?

Ik mis hem nog helaas! Heb begrepen dat hij wel al onderweg is

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:28

Mooi pakket Debbie
Je hond haha hilarisch

Isabel fijn dat je pakket onderweg is!

Daan <3 en geniale hints :')
En wat goed dat je bedacht hebt om zelf foto's te maken.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:40

hmm jammer Saul... :+

Als ik in dit topic zoek op "corona" (een van de hints: ziek, zwak, misselijk, maar geen corona), kom ik op LWDaisy uit... en Daan13... en Rambogirl... nu nog zien uit te vinden of ze al geraden zijn of niet :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:49

Mijn pakket is wel verstuurd iig. Erg jammer dat het nog niet hier gemeld is maar wat is, is.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:04

Oh Pauline, dat is ook niet leuk.. :( Weet je wel zeker dat het bij je lootje is aangekomen? Ook jammer voor jou als Santa als er dan niets gepost wordt.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:06

Pauline schreef:
Mijn pakket is wel verstuurd iig. Erg jammer dat het nog niet hier gemeld is maar wat is, is.

Het is ook crisis bij de post nu, kan zijn dat het pakket nog niet bij je santa is aangekomen

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:10

Voor iedereen hele fijne feestdagen {:) het was weer geweldig om mee te doen, het was super leuk om alle foto’s van de pakketten voorbij te zien komen. Wil het beheer ook bedanken voor dit jaar, jullie regelen het toch maar elk jaar

Jodym schreef:
Ik heb gister een start gemaakt met m’n kleurboek! Even wat anders, superleuk!
De boekjes vallen goed in de smaak en ik ga vanavond eens lekker in bad <3
Wat leuk om te horen <3

rockwitch, heb gister de cupcakes gemaakt en ze zijn heerlijk. De roze sokken zitten trouwens heerlijk warm.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 22:12

goldenarrow schreef:
JAAAAA! *\o/* *\o/* *\o/* Ik kon je niet echt nog meer hints geven zonder het te verklappen, haha. Met het andere coördinaat moest je als het goed is in Estland uitkomen, wat zich in het Engels vertaald naar Estonia, wat dan weer de naam is van 1 van mijn andere paarden :D En als je de zoekfunctie gebruikt (zonder spelfouten) dan zijn eigenlijk alle berichten over Azerbeidzjan van mij (muv dit topic natuurlijk).

Sorry dat mijn hint zo moeilijk was _O- Ik hoop in ieder geval dat je toch een beetje lol in de speurtocht hebt gehad. En ik hoop dat je blij bent met je pakket! Ik had voor jou nog wel 3 pakketten kunnen maken, zoveel ideeën had ik _O-

Ik ben er echt heel blij mee ja!
Haha, gelukkig was ik geen lastig lootje, ik vind inderdaad bijna alles wel leuk :))

Nu ben ik wel benieuwd hoe die codering werkt :+ Zit daar nog een gedachte achter of was die code 'met de hand' te kraken? Ik kwam er uiteindelijk via een hint van een bokker en na veel googlen volledig per toeval bij uit, maar ik snap er nog steeds niks van haha :Y)