Daan13 schreef:Graag laat ik ook de foto's zien van mijn pakket![]()
![]()
Mijn pakket die ik als Santa verzonden heb maar waar door de omstandigheden niks van gehoord is..
Ik ben blij dat ik eerder al een oppeppend pakket had verstuurd want daar kwam geen reactie op en zo heeft het beheer op tijd nog een leuk pakket samen kunnen stellen voor die lootje.![]()
Ergens vind iedereen het natuurlijk leuk om het enthousiasme te lezen en te zien wat de hints en andere creatieve acties zijn bij de pakketten. Dus nu toch besloten om een bericht te plaatsen.
Het oppepper pakket zat oa 3 hints in van wie niet haar Santa is .
**Een buisje gevuld met zand wat verwees naar Germie ( ging naar een onbewoond eiland en vroeg of ze nog zand mee terug moest nemen)
** Een appeldie was wel simpel hè,en mijn lootje heeft toch een paard dus dat komt wel op.
** Een tube massage gel van een 18+ merk wat een voetbal club sponsort en daarmee kon je Jolien uitsluiten als Santa.
Op dag 1 is het pakket aangekomen,en ja natuurlijk doet het ergens een beetje verdriet dat je tig keren het topic opent en niet je creaties voorbij ziet komen maar goed,think positief. Lootje zal het vast ontzettend k*t en zwaar hebben en het pakket was gewoon keileukdus wederom een opkikker.
Dagenlang ben ik aan het inpakken geweest, serieus wat een prachtig rotpapier is dat glitter papier.![]()
Potten verf,slowcoocker schaal erop om het toch maar plakkend te houden.
Tubes lijm gebruikt....
[ [url=m/D35ZP5.png]Afbeelding[/url] ]
Maar het resultaat mag er zijn,al zeg ik het zelf![]()
[ [url=m/CWXfun.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6wxrBO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vJXeYQ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hPk38p.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wqaYKH.png]Afbeelding[/url] ]
Helaas staan niet alle cadeautjes erop maar hier de cadeautjes die ik nog weet.
Een grote een hele grote theemok met een inhoud van 850 ml![]()
[ [url=m/Xu9EI1.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn lootje kan niet tegen cafeïne dus speciaal langs een gezondsheidswinkel gegaan en deze thee gescoord.
[ [url=m/wmcTD2.png]Afbeelding[/url] ]
Ook aan de katten werd gedacht ;
Een kattenhuisje.
[ [url=m/w4CmnT.png]Afbeelding[/url] ]
En snoepjes.
[ [url=m/weRUEI.png]Afbeelding[/url] ]
En wat ik ontzettend leuk vond was dat ik een muis had gekocht waar je de snoepjes in kon doen - voerbal idee-
Een paar cadeautjes waren ingepakt in kranten![]()
Zweedse kranten want daar ligt haar interesse bij.
In de Zweedse krant had ik ook een hint gestopt, bepaalde letters waren onderstreept en als je dat terug naar het Nederlands vertaalde kreeg je het woord "vermist"
Dat sloeg op de cadeautjes die ik had gekocht maar waarvan het pakket vermist was geraakt![]()
[ [url=m/93lRqh.png]Afbeelding[/url] ]
Nog een cadeautje,een boek in de Zweedse taal over buitenaards leven. Ze heeft belangstelling voor ruimtevaart etc maar in de kringloop voelde ik mij zo verloren met die boeken in mijn hand want ja,heeft ze die al? Is dit wel wat? Kortom ik kwam daar niet uit maar dit boek was een leuke combinaties van haar toplijst.![]()
[ [url=m/nEkzAq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hntp9M.png]Afbeelding[/url] ]
Nog een hint waren deze magazines want 1 gaat over soep en ik vind het leuk om soep te maken.
[ [url=m/GMpSTi.png]Afbeelding[/url] ]
Ook had ik kei leuke en zachte,warme sokken gekocht![]()
[ [url=m/TXiipY.png]Afbeelding[/url] ]
Verder zat er nog wat kleine presentjes in maar ik heb helaas niet alles op de foto gezet.
Ik heb ontzettend genoten van de voorpret ,ook dat mensen dachten dat ik hun Santa was deed mij ontzettend goed en nu ook de laatste berichtjes van mensen geeft toch een glimlach.
Daarvoor mijn dank.
Fijne dagen iedereen. Ik ga nu ff de hond uitlaten en stallen uitmesten. Kerstgedachte hè
Heel mooi pakket! Jammer dat je lootje het zelf niet heeft kunnen plaatsen, maar laten we hopen dat die snel fit genoeg is om alsnog een berichtje te plaatsen!