Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:49

Alja schreef:
Waar kun je kinder vloerkleden / tapijten vinden?
Kan echt die categorie niet vinden

floorpassion.nl misschien?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:51

PSvanLot schreef:
Alja schreef:

floorpassion.nl misschien?

Op Vinted, gok ik, dat ze bedoelt ;)

Kaitlyn

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:55

Ik zou voor een vloerkleed ook niet zo snel op Vinted zoeken, dan eerder marktplaats. :=

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:55

Alja schreef:

Home/textiel/vloerkleden?

En onder kinderen/kindermeubelen/kindermeubelen/tapijten?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:19

Esther_ schreef:
Alja schreef:

Home/textiel/vloerkleden?

En onder kinderen/kindermeubelen/kindermeubelen/tapijten?

Precies wat ik zocht
Ik kon het maar niet vinden

Bedankt

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:32

Ik krijg af en toe ineens verzending vanuit Frankrijk met Homerr voor €0,99 maar lang niet bij alle advertenties… Is dit een actie? Heb het deze week al twee keer gehad (en gebruik van gemaakt :)) )

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:59

Waarschijnlijk is dat dan hun eerste verkoop of koop je het in een bepaalde categorie die in de aanbieding is?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:00

Waarom kan je nou niet op dit soort dingen zoeken.... lijkt me zo leuk om even een (half) uurtje dom plaatjes te kijken van dingen die voor een habbekrats verzonden kunnen worden *\o/*

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 18:03

Alja schreef:
Waarschijnlijk is dat dan hun eerste verkoop of koop je het in een bepaalde categorie die in de aanbieding is?

Even gecheckt; 97 reviews en 19 reviews. Gaat om Ralph Lauren jurken. Allebei uit Frankrijk. Eén in de categorie zomerjurken, de ander bij overige jurken. Ik vind het super, zulke lage verzendkosten. Wou net als pmarena dat je daarop kon zoeken!

Kiwi_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:02

Deze meelezer komt even binnen vallen.
Normaal gesproken laat ik door DHL verzenden, maar nu heb ik iets uit Frankrijk via UPS. Ik kan het alleen zelf niet halen, dus dat doet iemand anders voor me. Is alleen legitimeren genoeg in dat geval of is er meer nodig?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 19:28

Ligt er aan waar het opgehaald wordt. Sommigen geven het mee op naam, anderen vragen je ID. Ik heb gisteren iets van UPS opgehaald uit een kluis en dan is een QR code voldoende.

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 22:09

Iets wat ik niet zou verwachten.. 2 pakketten zoek geraakt tijdens de verzending (duurde heeel lang) nu lagen ze opeens bij het postpunt waar ik vaak kom. Terwijl bij beide pakketjes het geld al terug gestort was door Vinted.. dus nu twee gratis kledingstukken.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 22:34

Ik zit ook al hele tijd te wachten op 1 pakket, hoop echt dat het nog komt, maar denk het niet. Als het er volgende week niet is krijgen we wel geld terug, maar heb liever pakket.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:43

Ik heb nu een pakket dat 30km verderop ligt. Dat ga ik echt niet halen :n

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 21:26

Hier in het dorp vragen ze niet eens meer naam m'n naam :o

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 22:06

Hahaha, hier geloven ze het ook meestal wel ja :')

Ik wil een bod van 5 euro doen op een vraagprijs van 15 euro. Trui staat er al 4 jaar op. Maar Vinted geeft aan dat ik minimaal 9 euro moet bieden. Ik wist niet dat dat kon? Kan je dat als verkoper instellen? Ik zie het niet bij mijn eigen opties?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 22:14

Nee, dat is gewoon standaard ingesteld vanuit Vinted om complete onzinbiedingen te voorkomen. Lager bieden kan, maar dan moet je een berichtje sturen en lukt het niet via de biedknop.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 22:16

Ah oké thanks!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 01:03

Ik heb weer een knijper die een item misloopt omdat ze allereerst items probeert gratis te krijgen en er nu iemand anders het heeft gekocht voor de vraagprijs. :')

En nu vraagt ze mij of ik de verkoop aan die ander niet kan cancellen.

Eh, nee dus! :')

Maar hey, de andere items zijn nog beschikbaar. :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 10:08

Altijd grappig }:)

Ik heb iets dat er een beetje op lijkt :P
Maar hoop dat het goed komt.

Ben al tijden op zoek geweest naar een bepaald shirtje voor die kleine. Paar maanden geleden gevonden. Is een favoriet, hij wilde het aan naar kinderfeestje van klasgenootjes. Blijken ze te gaan verven (verrassing!) en nu zit het vol met verfvlekken -O-

Afijn wonderlijk genoeg heb ik nu wederom na een paar maanden ineens weer zo'n zelfde soort shirtje online zien komen! Dus ik het meteen gekocht want ik wilde niet dat een ander het zou kopen.

Daarna even gekeken of de verkoper nog andere interessante dingen had voor erbij. En daar een bundel voor aangevraagd. Aangegeven dat ik dat graag samen met het al gekochte shirtje wil, en of het okee is dat ik dan het aankoopbedrag van dat shirtje bij het bedrag van de bundel op tel, en dat ik dat hogere bedrag bied op de bundel, zodat het shirtje met deze "bestelling" mee kan.

Dat was prima. Dus gezegd dat ik de aankoop van het shirtje dan annuleer natuurlijk omdat we nu afgesproken hebben dat die bij die bundel erbij verpakt wordt. Ook OK.

Vervolgens zie ik uren later dat het shirtje weer aangeboden wordt op Vinted -O-
Daar gaat dus iets niet goed...

Berichtje gestuurd met joh dit shirtje heb ik dus erbij gekocht hè in de bundel....?
De rest is maar voor erbij, zonder het shirtje wil ik de rest niet.

Nou dat was gisteravond. Nu zie ik dat het shirtje verwijderd of verkocht is.
Er staat groot VERKOCHT bovenaan de advertentie. Ik hoop maar dat ze het zelf verwijderd heeft en het shirtje er straks bij zit en ik niet alleen die andere dingen binnenkrijg.... -O-

Zat gisteravond al te denken van zal ik dat shirtje maar opnieuw kopen en de rest annuleren want dit wordt niks zo. Maar dat vond ik ook lüllig :=

Ja ik snap dat het warrig is om het zo te doen zoals het gegaan is.
Maar dat shirtje wilde ik niet mislopen en an sich is het fijner toch als je als verkoper meerdere dingen kan verkopen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 12:25

Nou, de rest van de bundel wil ze nou niet omdat het item wat verkocht is aan een ander niet meer beschikbaar is :))

Ze had voor €47,50 in de bundel en zat af te dingen naar €37,50. Het item is nu gewoon verkocht voor de volle prijs (€20)

Maar ook het gemak waarop ze mij vroeg om te annuleren vond ik wel apart. “Kan je niet zeggen dat het beschadigd is?”

Ik heb haar erop gewezen dat ik dan ook automatisch een slechte review te pakken heb. Voor iemand die ook nog af zit te dingen. :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 12:48

Hier is een verzonden winterjas nog steeds niet opgehaald. Ligt al een week op het ophaalpunt....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:01

Ik had 9-9 een tas gekocht en die raakte zoek na verzenden. 2-10 uiteindelijk terug betaling gekregen en verkoper ook. Pakket tracking is nooit bijgewerkt geweest dus het was echt zoek. Was gebracht bij het afhaalpunt en daar stopte de tracking. Afhaalpunt had het pakketje niet meer liggen dus hoe en wat, nobody knew.

Nu ging ik net een pakketje verzenden en lag daar schijnbaar iets voor mij klaar (echt pas sinds een week want was hier nog een week eerder geweest ) en bleek dus die tas te zijn :Y) 1,5 maand later. Wat moet ik nu doen? Melden dat ik het alsnog heb ontvangen?

Ik kijk nu naar de tracking informatie en dit is het.
Afbeelding

Doordat de tas zo lang opgevouwen is geweest is die wel duidelijk vervormd helaas.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:16

Gewoon zo laten
Niemand wordt er minder van toch ?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:44

Rennie89 schreef:
Ik had 9-9 een tas gekocht en die raakte zoek na verzenden. 2-10 uiteindelijk terug betaling gekregen en verkoper ook. Pakket tracking is nooit bijgewerkt geweest dus het was echt zoek. Was gebracht bij het afhaalpunt en daar stopte de tracking. Afhaalpunt had het pakketje niet meer liggen dus hoe en wat, nobody knew.

Nu ging ik net een pakketje verzenden en lag daar schijnbaar iets voor mij klaar (echt pas sinds een week want was hier nog een week eerder geweest ) en bleek dus die tas te zijn :Y) 1,5 maand later. Wat moet ik nu doen? Melden dat ik het alsnog heb ontvangen?

Ik kijk nu naar de tracking informatie en dit is het.
[ [url=m/Kr2ton.png]Afbeelding[/url] ]

Doordat de tas zo lang opgevouwen is geweest is die wel duidelijk vervormd helaas.

Ik heb dat eens gemeld en Vinted gaf aan dat de transactie afgerond was, dus gratis item. Ik had het tegen de verkoper gezegd. Die probeerde toen dubbel geld op te strijken. Wilde nog een tikkie na sturen :wave:.

Ik heb weer een paar items die sterk ruiken naar wasmiddel. Ik krijg dat met azijn nooit 100% weg en ben er heel gevoelig voor (gebruiken altijd Neutral). Dus gaat weer online.