Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:De winter maakt me niet uit, ik functioneer dan toch al minimaal ... maar wat komt er na de winter.. wordt t ooit weer een leuk voorjaar ...
purny schreef:Het koningshuis is gezellig op vakantie naar Griekenland... prachtig voorbeeld....
bigone schreef:Dat is het, in de zomer wandel ik veel en ver met de hond en kom je, op afstand , nog wat mensen tegen voor een praatje . In de winter is dat toch een ander verhaal.
mvdende schreef:Wat ik gewoon irritant vind is dat ze in februari heel hard roepen: in september hebben we een vaccin.
Halverwege de zomer werd dat: tja, vaccin pas eind november, december.
Toen werd het januari
En nu hoor ik dat er waarschijnlijk pas volgend jaar winter (oktober, november 2021) een vaccin verwacht wordt.
Mijn hoop op max 2 maanden (in februari) en vervolgens: "zomer 2021 is alles weer normaal" is wel vervlogen.
Ik ben echt heel bang dat dit nog minimaal 2 jaar gaat duren en grote kans op 5-10 jaar voordat alles van vóór 31-12-19 weer mogelijk is zonder enkele beperking.
De winter gaat niet de leukste worden dit jaar.
Janinevv schreef:Ik vind het triest al die mensen met mondkapjes in de winkels, vroeger maakte je nog wel eens een praatje en nu loopt iedereen als zombies snel z’n boodschappen te pakken.
Janinevv schreef:Ik vind het triest al die mensen met mondkapjes in de winkels, vroeger maakte je nog wel eens een praatje en nu loopt iedereen als zombies snel z’n boodschappen te pakken.
Janinevv schreef:mvdende schreef:Wat ik gewoon irritant vind is dat ze in februari heel hard roepen: in september hebben we een vaccin.
Toen werd het januari
En nu hoor ik dat er waarschijnlijk pas volgend jaar winter (oktober, november 2021) een vaccin verwacht wordt.
Mijn hoop op max 2 maanden (in februari) en vervolgens: "zomer 2021 is alles weer normaal" is wel vervlogen.
Ik ben echt heel bang dat dit nog minimaal 2 jaar gaat duren en grote kans op 5-10 jaar voordat alles van vóór 31-12-19 weer mogelijk is zonder enkele beperking.
Vaccin wat dit moet helpen ? Dan zou griep / Rhino of wat dan ook allang weg moeten wezen dus snap niet dat daar nog zo de hoop op is.
lenaa_tje schreef:Janinevv schreef:Ik vind het triest al die mensen met mondkapjes in de winkels, vroeger maakte je nog wel eens een praatje en nu loopt iedereen als zombies snel z’n boodschappen te pakken.
Dat is wat je er zelf van maakt. Met mondkapje kan je prima even snel een praatje maken.
Ik vond dat stukje erger in maart dan nu. Ik zag oudere mensen daar best mee worstelen.
Pabie schreef:Janinevv schreef:Wat ik gewoon irritant vind is dat ze in februari heel hard roepen: in september hebben we een vaccin.
Toen werd het januari
Vaccin wat dit moet helpen ? Dan zou griep / Rhino of wat dan ook allang weg moeten wezen dus snap niet dat daar nog zo de hoop op is.