Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Dat is jammer, maar wel tof dat je iig passieve kennis hebt!Haha naja echt naamvallen zitten er niet in. Maar je hoort nog wel naamvallen terug in het Twents. Helaas spreek ik het niet echt.Alleen luisteren / lezen lukt.

Mand schreef:SGP moet gewoon terug naar de 16de eeuw en daar lekker blijven.SGP die pleit voor abortusverbod
(En of ze Slob dan ook meteen even mee willen nemen.)
Steffi4 schreef:Dat ik niet goed weet waar ik mijn grens moet trekken. Sinds juni een leuke halve stal na verkoop eigen paard. Ging er mee op jumping, neem elke week les en momenteel betaal ik alles want eigenaar zegt: “ik doe er toch niets mee nu”. Elke maand begint ze ook meer te vragen.
Maar ik krijg vaak steken onder water sowieso op paardenvlak en nu zelfs op persoonlijk vlak (over mijn huwelijk en mijn kind was ook niet welkom gisteren).
Ze weet dat ik haar paard beter maak (door de lessen grotendeels) en dat is volgens mij de enige reden dat ik haar momenteel nog rij, plus dat ik alles betaal natuurlijk, easy peasy voor haar hè...
Ik trek dit niet meer maar ik wil dat paard ook niet kwijt, waar vind ik nog zo’n kans en zeker nu in tijden van Corona.
Fading schreef:O, dit heb ik bij al mijn vriend(inn)en hoor.Mkango schreef:Ik wil een vriendin bellen, maar ik weet niet of ze erop zit te wachten.
Is het dan een vriendin?
Ik kan mijn vrienden altijd bellen als het nodig is
Ik bel niemand "zomaar" zonder toestemming.
Als het écht nodig zou zijn, zou ik gewoon kunnen bellen, maar het is niet echt nodig, en ze heeft niet altijd de headspace voor sociale interactie en small talk (wat ik heel goed begrijp, want ik ben precies zo).
Marije_1997 schreef:Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.
Nyaleti schreef:Marije_1997 schreef:Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.
Als je er graag wilt werken, bel je zelf toch elke dag even op? Dan maar irritant zijn. Snap dat je dan minder zin hebt in een baan maar dan heb je wel iets.
Marije_1997 schreef:Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.
Nyaleti schreef:Wellicht niet iedere dag, maar ik zou inderdaad wel wat meer initiatief tonen en zelf de telefoon pakken.Marije_1997 schreef:Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.
Als je er graag wilt werken, bel je zelf toch elke dag even op? Dan maar irritant zijn. Snap dat je dan minder zin hebt in een baan maar dan heb je wel iets.
Beetje druk op de ketel houden kan geen kwaad.
Nyaleti schreef:Marije_1997 schreef:Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.
maar ik ben er echt ziek van .