Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:03

SGP die pleit voor abortusverbod :r

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:07

Oh is het weer die week van het jaar? Zag laatst al iets voorbijkomen op FB van een vriendin 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:07

MarlindeRooz schreef:
Haha naja echt naamvallen zitten er niet in. Maar je hoort nog wel naamvallen terug in het Twents. Helaas spreek ik het niet echt. -O- Alleen luisteren / lezen lukt.
Dat is jammer, maar wel tof dat je iig passieve kennis hebt! :D

Mand schreef:
SGP moet gewoon terug naar de 16de eeuw en daar lekker blijven. :x (En of ze Slob dan ook meteen even mee willen nemen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:17

Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:42

Dat ik niet goed weet waar ik mijn grens moet trekken. Sinds juni een leuke halve stal na verkoop eigen paard. Ging er mee op jumping, neem elke week les en momenteel betaal ik alles want eigenaar zegt: “ik doe er toch niets mee nu”. Elke maand begint ze ook meer te vragen.
Maar ik krijg vaak steken onder water sowieso op paardenvlak en nu zelfs op persoonlijk vlak (over mijn huwelijk en mijn kind was ook niet welkom gisteren).
Ze weet dat ik haar paard beter maak (door de lessen grotendeels) en dat is volgens mij de enige reden dat ik haar momenteel nog rij, plus dat ik alles betaal natuurlijk, easy peasy voor haar hè...
Ik trek dit niet meer maar ik wil dat paard ook niet kwijt, waar vind ik nog zo’n kans en zeker nu in tijden van Corona. :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 16:13

Steffi4 schreef:
Dat ik niet goed weet waar ik mijn grens moet trekken. Sinds juni een leuke halve stal na verkoop eigen paard. Ging er mee op jumping, neem elke week les en momenteel betaal ik alles want eigenaar zegt: “ik doe er toch niets mee nu”. Elke maand begint ze ook meer te vragen.
Maar ik krijg vaak steken onder water sowieso op paardenvlak en nu zelfs op persoonlijk vlak (over mijn huwelijk en mijn kind was ook niet welkom gisteren).
Ze weet dat ik haar paard beter maak (door de lessen grotendeels) en dat is volgens mij de enige reden dat ik haar momenteel nog rij, plus dat ik alles betaal natuurlijk, easy peasy voor haar hè...
Ik trek dit niet meer maar ik wil dat paard ook niet kwijt, waar vind ik nog zo’n kans en zeker nu in tijden van Corona. :(

Als jij er voor betaald, heel veel plekken. Misschien even zoeken, maar stress moet je paardenhobby niet kostten... :(:)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 17:45

Keel onsteking. Negatieve corona uitslag, maar mag niet werken, want kan collega's aansteken. Als die ziek worden door mij, moeten die weer getest en kunnen ze een paar dagen niet werken. Zeer begrijpelijk, maar niet minder stom

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:49

Mand schreef:

Maar wel extra 1000 euro voor elk 4de kind. _O-

Nee sorry maar dit is totaal niet van deze tijd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:50

Ik wil een vriendin bellen, maar ik weet niet of ze erop zit te wachten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:54

Mkango schreef:

Is het dan een vriendin?

Ik kan mijn vrienden altijd bellen als het nodig is :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:02

Fading schreef:
Mkango schreef:

Is het dan een vriendin?

Ik kan mijn vrienden altijd bellen als het nodig is :9
O, dit heb ik bij al mijn vriend(inn)en hoor. :D Ik bel niemand "zomaar" zonder toestemming. :') Als het écht nodig zou zijn, zou ik gewoon kunnen bellen, maar het is niet echt nodig, en ze heeft niet altijd de headspace voor sociale interactie en small talk (wat ik heel goed begrijp, want ik ben precies zo).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:03

Op die fiets haha :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:04

Marije_1997 schreef:
Bedrijf wat me contract had toegewezen heeft me nog niet gebeld. Voordeel concurrent van hen (en het bedrijf waar een maatje werkt) heeft me voor morgen uitgenodigd.

Als je er graag wilt werken, bel je zelf toch elke dag even op? Dan maar irritant zijn. Snap dat je dan minder zin hebt in een baan maar dan heb je wel iets.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:31

Nyaleti schreef:
Marije_1997 schreef:

Als je er graag wilt werken, bel je zelf toch elke dag even op? Dan maar irritant zijn. Snap dat je dan minder zin hebt in een baan maar dan heb je wel iets.

Wou net zeggen, als je op zoek bent naar een baan moet je ook zelf initiatief tonen door zelf erachteraan te bellen als een bedrijf vergeet terug te bellen.
Gewoon iets van “goedemiddag met ... ik zou die en die dag teruggebeld worden voor deze vacature/dit contract maar ik heb nog niets gehoord”

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:42

Marije_1997 schreef:

Hee wat goed dat je toch wed op meerdere paarden. Maar kap die eerste niet af, mochten e toch contact opnemen.

Ergens uit kunnen kiezen is voor jou zelf altijd beter!

En dat eerste bedrijf zelf nabellen kan ook altijd nog, los van of je bij een concurrent nog een gesprek hebt lopen!! Dus ik ga mee met de bovenstaanders.

Succes in ieder geval
Laatst bijgewerkt door Anomien op 12-11-20 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:43

Nyaleti schreef:
Marije_1997 schreef:

Wellicht niet iedere dag, maar ik zou inderdaad wel wat meer initiatief tonen en zelf de telefoon pakken. :j Beetje druk op de ketel houden kan geen kwaad.

In het verlengde daarvan: ik wacht op antwoord van een sollicitatie, maar het is een grote multinational en er zijn dus geen contactgegevens van de HR-afdeling te vinden. Anders had ik ze al lang gebeld, want ik wil die baan. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:50

Dat je op de klok kijkt, en dat het dan 10 voor 8 in de avond is, en je je dan bedenkt oh laat ik eens wat gaan eten. En misschien ook eens de lichten in de woonkamer aan doen.
Ik ben zo'n chaotische kip zonder kop af en toe, sjonge.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:27

Dat ik al de hele dag denk dat het woensdag is! :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:34

ZoeyDercks schreef:

Gelukkig niet! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:35

Dat ik uitjes en augurken wilde kopen en thuiskom met twee potten uitjes :\

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 20:39

De wereld, echt, het lijkt alsof we achteruit evolueren. Alles is gewoon teveel, corona, complotdenkers, de schaapbeschuldigers, online roeptoeters, middeleeuws gedachtegoed. Echt, wist niet dat ik de wereld nog stommer kon vinden dan mezelf :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:24

Panel evaluatie op school:
1. Feedback werd constant verworpen en goed gepraat. Uh sorry, volgens mij is mij geleerd dankjewel te zeggen en verder zelf te bepalen wat en of je iets met de feedback doet.
2. Aangekaart dat het panel van de dragon's den wel diverser had gemogen (4/5 mannen en 1 vrouw, allemaal blank). Werd lacherig over gedaan, werd gezegd dat het maar in de notulen opgenomen moest worden, maar kwam erop neer dat ze er niets mee zouden doen. Kwam overigens van een vrouwelijke docente. Ik wil zo niet in de agrarische wereld werken, ben het homophobische, racistische, seksistische gezeik helemaal zat -:(-

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:36

Steeph schreef:
ZoeyDercks schreef:

Gelukkig niet! :+

Precies!
Ik heb voor het eerst in een half jaar weekend dus het kan niet snel genoeg morgen zijn. En morgen is VRIJDAG!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:44

Nyaleti schreef:
Marije_1997 schreef:

Het is in de transport sector, corona verneukt alles. Kan elke dag wel bellen, maar dat word ik niet wijzer van. Heb vandaag gemaild, dat bedrijf belt me morgen. Maar heb dan ook een sollicitatie. En als ik daar per direct word aangenomen, dan weet ik het wel. Irritant zijn levert je geen baan op. Zo werkt dat helaas niet. Ik gun ze met deze tijden echt wel de tijd, maar ik moet ook door. Heb er wel eerst al constant achter aan gezeten. Laatste keer toen ik ze gesproken heb, zouden ze mij terug bellen omdat alles nog niet duidelijk is.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:11

Mijn haantje is na een kort ziekbed vanmorgen overleden. Hij werd maar 4 maanden oud maar wat was ik aan dat kleine bolletje gehecht -O-
Hij is achteraf zwaar onderontwikkeld geweest en had hem nooit kunnen redden -O- maar ik ben er echt ziek van .
En dan die mensen, oh genoeg kippen hoor..ja daar gaat het mij niet om _-:( _-:(