Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Genoeg variatie aan musea in ons land hoor, voor ieder wat wils.
Niet alle musea hangen vol met onbegrijpelijke schilderijen. Ik kan enorm tot rust komen in het Militair Museum bij Soesterberg en ik vind het Watersnoodmuseum in Zeeland ook erg interessant.
net terug van een nacht duitsland ivm een noodzakelijke afspraak. Als alles goed gaat pas over drie weken weg kunnen met de camper die nu bij de garage staat. Als covid en andere omstandigheden het toelaten tenminste. We hebben plan a tot en met z zo ongeveer. Alle papieren qr codes en dingen zowel digitaal als op papier. Ffp2 maskers extra aangeschaft in duitsland gister samen met nog extra zelftesten. Scheelt weer flink in geld.
) of gewoon ergens in nederland als het te gek wordt.
maar we proberen als 4 jaar ergens heen te gaan en dat is steeds niet gelukt.
Morgen gaan we poetsen en 's middags verhuizen naar de Fermette toe want ons huis is verkocht en passeert in september.
Misschien het verschil tussen platteland en meer de bewoonde wereld. Ik zag ook gisteren een rijtje voor de winkelwagentjes schoonmaken/ ontsmetten → doe ik ook altijd en de eigen handen ontsmetten stond ook een rijtje voor. Dus hier is men nog steeds zeer voorzichtig iets dat ik ook terug kreeg van mijn toeristen.