MarcoBorsato schreef:mvdende schreef:Ik verwacht eigenlijk wel dezelfde òf andere uiterlijk de volgende dag verzenden.
Het is hoogst irritant om dagen lang op je pakketje te moeten wachten.
En het is vaak maar 10-20 minuten werk, inpakken, langs de Coop/Jumbo/ Gamma/.... en klaar.
De meeste pakketpunten in een supermarkt/ bouwmarkt zijn van 08:00-20:00 open. Je kan mij niet wijs maken dat er in die 12 uur, geen 10 minuten tijd is om even een pakje op de bus te doen.
Of in de lunchpauze ofzo...
Na 3 dagen wachten, ben ik er dan ook echt klaar mee en kan je een slechte beoordeling krijgen.
Maar sommige mensen hebben een leven hé? Werk, gezin, vrienden.
Werk snap ik. Maar tussen 08:00 En 20:00 is er toch wel íets te regelen?
Als een pakketpunt uitsluitend tussen 09:00 En 18:00 open is, snap ik dat het lastig is met werk. Maar vermeld het dan òf in de advertentie òf vóór ik betaal dat er enkele dagen tussen zit voor het verzonden gaat worden... dan kan ik er rekening mee houden en eventueel van de koop afzien als ik het sneller nodig heb dan dat het verzonden kan worden.
Maar niets vermelden en ná betaling ineens aankomen met: wordt over 3,4,5 dagen verzonden vind ik niet netjes! In vele gevallen had ik het dan niet bij jouw gekocht, maar van iemand anders op marktplaats òf in de winkel.
En ik lees hier op Bokt ook behoorlijk veel reacties als in: ik moet er voor omrijden, dús verzend ik alleen in het weekend. Of "Ik kan nooit tijdens werk verzenden, dus ik verzend alléén op mijn vrije dag"
Dat zijn best dingen die je als verkoper van te voren kunt weten, het in de advertentie zetten / tijdens de conversatie laten weten is dan toch een kleine moeite?
Laat jij als verkoper van te voren niets weten, dan ga ik ervan uit dat je dezelfde (bij deals vóór 12 uur) of uiterlijk de volgende dag gaat verzenden.
Óf als je weet dat je bepaalde dagen niet kunt verzenden, de advertentie offline halen. Bijvoorbeeld als je op vakantie gaat... niets irritanter dan met iemand een deal gesloten denken te hebben en diegene is lekker op vakantie en kan het 2 weken later pas verzenden.