Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:40

djinnie schreef:
Ik zou het wellicht wel aangeven. Zeker als dat haar vakgebied is en ze teveel in haar vak-rol gaat zitten, kan dat absoluut een blinde vlek zijn. Ze moet zeker zichzelf zijn, maar van een date een eerstegraads verhoor maken lijkt me voor geen enkele date aangenaam.

Inderdaad, zou er ook zeker wat van zeggen!

Leuk capopjekop :D Heb je al reactie?

Ik heb morgen mijn date. Aan de ene kant gewoon heel veel zin in omdat ik denk dat het echt wel een gezellige kletser in het echt is. Op de app is het niet echt een hele grote prater though :') Hij reageert wel vrij snel maar niet echt uitgebreide verhalen of reacties. Oh well, we gaan het zien! Heb gewoon zin in een gezellige avond met wijntjes.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:25

Rawr schreef:
Mijn date van gisteren reageert ook nog even. En het is nog net geen exit-interview maar ze zegt wel:
"Heb je nog 'don'ts' voor mijn verdere dates? Wil niet dat ik iets uitstraalde of iets heb gedaan wat ik beter niet kan doen"

Hebben jullie dit wel eens gedaan? Ik vind het raar en weet nog even niet zo hoe te reageren. Zeggen dat ze zichzelf moet zijn en niet aanpassen aan een ander of toch iets van constructieve feedback geven voor het geval één en ander toch in haar blinde vlek zit?

Wat netjes dat ze dat zo vraagt. :(:) Ik vind de suggestie van SinneJ wel mooi.

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 05:09

Veel plezier monody!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:16

Have fun, Monody!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:12

Nou rawr, ze pakt het wel aan als een sollicitatie gesprek... In werk kan ik de vraag om feedback nog begrijpen maar in het echte leven ben je wie je bent. Ik zou de aanpak van marcob doen denk ik.

Goede instelling Djinny, heb je verder nog steeds niks gehoord?

Veel plezier monody! Ik voel mij momenteel een dateslet, vandaag en morgen een date :') En beide zijn leuk op hun eigen manier...

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:43

Thanks guys!

Herkenbaar Rytir, ik heb er woensdagavond ook nog een :') Maar jij ook heel veel plezier vandaag en morgen! *\o/*

Wellicht nog een interessant youtube kanaal voor de vrouwen onder ons :Y) Ik studeer zelf ook psychologie en vindt zulke filmpjes onwijs interessant, het verschil tussen vrouwen en mannen in denken en handelen.
https://youtu.be/p_LOXUjz5hY

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:44

Ik heb inderdaad nog niets gehoord, Rytir. Helemaal prima, ik heb morgen een gezellige avond met mijn collega. Die grapte al, we gaan ouderwets op mannenjacht, maar daar ben ik veel te verlegen voor. _O- Ik vind soms de overgang van gezellig kletsen naar radiostilte bizar, maar dat plaatje over ghosting wat net voorbij kwam is wel treffend, hahaha.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:39

Haha ja vond ik ook, is mij helaas meerdere malen overkomen.
Ook na een paar dates, zoals bij de laatste.

Veel plezier met je collega

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:34

Veel plezier vandaag Monody! :D

En stom djinnie dat hij niets heeft laten weten... maar goed, met zo'n iemand moet je al niet eens meer op date willen gaan denk ik dan. Fijn dat je iets anders leuks hebt gepland, have fun! :)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:11

Bedankt allemaal nog voor de vele reacties! Soms wel even nodig..

Even los van hem, had ik al enorme twijfels om op vakantie te gaan met die vriendin. We hebben ook nog geen plan. Ik heb tegen haar gezegd dat ik graag zou willen kiten op vakantie. Niet elke dag, maar gewoon 2/3x als er wind staat.. Daar reageerde ze not amused op... Mede hierdoor en wat andere dingen heb ik weinig zin om met haar te gaan. Maar ik zie nu even niet zo goed hoe ik dit kan doen zonder de vriendschap te verliezen. Haar laten vallen ga ik niet doen, dat is mega lomp. Ik heb haar nu gezegd dat ik erbij blijf dat ik wil kiten, het is immers ook mijn vakantie waar ik geld aan uit geef. Zij heeft aangegeven hier over na te moeten denken.

Corona technisch vind ik het ook wel spannend. En andere optie is naar een kamp in Portugal, maar daar moet je ook heen vliegen en dat staat mij een beetje tegen. En ik kan natuurlijk gewoon vrij nemen van werk en in NL gaan kiten, als er wind is dan. Ik ben er nog niet over uit.

Ik besef me ook vaak genoeg dat hij nooit verliefd op me gaat worden, en dat deze situatie een behoorlijke einddatum heeft. Ik ga sws gekwetst worden, helaas. Zit er idd al te ver in. Maar aan de andere kant, het is super gezellig en kan hem 'gebruiken' voor zn auto en kite tips haha, dus wellicht de moeite om het nog even aan te houden.

Overigens is hij helemaal in het begin niet eerlijk geweest, toen hield hij me wel aan het lijntje. Nu is hij wel duidelijk, maar ik blijf het verwarrend vinden als gedrag en wat ie zegt niet op 1 lijn zitten. Maargoed dat is wellicht mijn probleem.

Nogmaals bedankt voor jullie schoppen onder mn reet om dit even in te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:16

Goed excuus, hem gebruiken :') je houdt jezelf echt enorm voor de gek..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:31

Relaxed schreef:
Goed excuus, hem gebruiken :') je houdt jezelf echt enorm voor de gek..

Dit.
Ik zei ook dat ik hem zou gebruiken. Maar wie is hier degene met een enorm gebroken hart? Ik. Ik had 2,5 jaar geleden al weg moeten gaan, toen hij aangaf geen relatie te willen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:33

Maar dat kunnen we heel goed, onszelf voor de gek houden, als je verliefd bent.
Die bekende roze bril en het is verdomd lastig die af te zetten en naar je verstand te luisteren.
Sterkte daarmee Margo :(:)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:37

Precies. Het is allemaal niet zo makkelijk. Sterkte, Marjoooo.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:55

djinnie schreef:

Dat is het zeker niet. Maar wel mensen hier die het meegemaakt hebben en waarschuwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:58

Idd, makkelijk is het niet en uiteindelijk moet je het zelf doen.. Been there done that :+

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:03

Zertab schreef:
djinnie schreef:

Dat is het zeker niet. Maar wel mensen hier die het meegemaakt hebben en waarschuwen.

En die waarschuwing is zeker terecht, ik ben het ook eens met de waarschuwing, maar als je er nog niet aan toe bent... Marjoooo moet het toch echt zelf doen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:25

Eens! Je moet fouten toch zelf maken. Dan leer je er het meest van. En het duurt soms een poos voordat je de kracht hebt om te breken met iets wat niet goed voor je is.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:03

Absoluut waar!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:02

Veel plezier monody!

En wat betreft margooo, ja, ik weet hoe dat is. In mijn geval maakte hij er (gelukkig) een einde aan. En gelukkig al veel eerder.

Maar ik herken die "ontkenning" zeker wel. Wat ik heel moeilijk vind is dat..(ik heb voor mijn leeftijd weinig ervaring in de liefde) ik altijd dacht van mezelf dat ik een redelijk nuchter persoon was die wist wat ze wilde, emotioneel stabiel, zelfstandig, onafhankelijk, alles voor elkaar met baan en huis..etc.
Maar in de liefde ben ik echt hopeloos. Ik geef mezelf teveel of te weinig, weet niet of ik teveel eisen stel of te snel genoegen neem.. Ik ben echt zo vreselijk aan het twijfelen en in de war, ik voel mezelf echt een puber. Ik herken mezelf gewoon niet meer. En dat is echt niet leuk.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:17

Martine, dat is herkenbaar. Maar uit eigen ervaring durf ik te zeggen leer daarvan en blijf vooral in alle situaties vooral jezelf! Als iemand je echt leuk en fantastisch vindt komt dat echt goed. Het lastige is wel dat je je bij jezelf blijft en dat uitspreekt, moeilijkste ooit! Geef jezelf niet over aan de eerste beste die je een goed gevoel 'aanpraat', maar die dat echt geeft.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:01

Olaaa! Gister was erg gezellig maar hij was ook erg extravert en direct, een beetje overweldigend soms waardoor ik dichtklapte. We hebben het uiteindelijk nog best laat gemaakt maar niet direct die klik. Ik wilde eventueel nog wel een keer afspreken om het verder uit te zoeken maar hij heeft net laten weten dat het alleen vriendschappelijk voelde. Ook helemaal prima! En doooorrrr :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:12

Jammer Monody! Maar inderdaad, op naar de volgende, volgende keer beter :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 15:20

capopjekop schreef:
Dat is idd wel een nette reactie. Ik zou zeker eerlijk zijn als ze het zo specifiek vraagt.

Ik heb op happn een match met een graffiti artiest. Hopelijk praat hij straks terug en schrik ik hem niet af met mijn enthousiaste gebabbel. Stiekem zou een grafittidate perfect zijn. Voor wie mijn grafitti topic gezien heeft weet dat ik wel wat hulp kan gebruiken :')

Hahahaha dat zou leuk zijn!

@Monody: Hmm jammer, maar als hij je al behoorlijk overweldigde is het misschien ook niets voor jou.

Ik heb maandagmiddag een date. Heb hem via Instagram gevraagd en we hebben al een week lang dagelijks contact via spraakberichten en bellen ook regelmatig. Het voelt al onwijs goed, dus ik ben heel benieuwd, maar ook een beetje bang dat onze klik toch in het echt minder is of zo.

We zijn van plan om een stuk te gaan wandelen door het bos en daarna wat te gaan drinken. Ik hoop dat het droog is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 16:14

@Monody: jammer, maar volgende keer beter :)

@Maanlicht: klink goed, alvast veel plezier! :D

Ik had een leuke match, als in, lekker casual kletsen over van alles en nog wat en in hoeverre ik dat op foto kan inschatten, ook mijn type. Maar helaas...vandaag is het akelig stil. Ach, had het kunnen verwachten. Zo gaat het over het algemeen altijd bij mij :')

Niet dat ik snap waarom hij mij geliket heeft...