[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AilillJarig

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:34

Meestal ging de blinddoek af als ze 'bezig' waren, daarna ging de blinddoek weer op en zo'n bal in hun mond, hup vast aan een stellage en ze werden weer onder de vloer geschoven. Tot de volgende sessie. Meermaals per dag. Maandenlang.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:42

Tjees, zelfs zijn dochter heeft nog geholpen, bizar verhaal dit toch. En dat hij gewoon nog door had kunnen gaan als die ene vrouw niet ontsnapt was.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 15:06

Ailill schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik zou denk ik mezelf ook van kant proberen te maken...
Maarja hoe dan als je niets kunt..

Begrijo dat slachtoffers in een kist in de woestijn lagen met die tape op??
Niet zozeer een kist, al gebruikte hij ook een deel onder de vloer om zijn slachtoffers middels een metalen stellage in 'op te kunnen bergen'.

Meestal lagen ze echter op een tafel die een gynaecoloog ook gebruikt. Uiteraard vast gebonden, (geblindoekt) en iets in hun mond. Overal hangen spiegels dus alles zichtbaar, wegkijken is geen optie. Dan krijg je eerst die tape te horen, dan een paar maanden pure hel op aarde om vervolgens gedrogeerd te worden gedumpt in een woestijn.

'Gelukkig' kreeg David vrij snel na zijn arrestatie een hartaanval , had wat mij betreft 20 jaar eerder al gemogen :o

"Gelukkig" had voor mij vervangen mogen worden door "jammergenoeg"..

Die hadden ze gewoon tussen andere gedetineerden neer moeten zetten nadat ze iedereen zijn verhaal hadden verteld.. Dat was echt 100x beter..

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 15:36

Ik lees net dat die vrouw van hem, Cindy, afgelopen zomer is vrijgekomen. Het zal je buuf maar wezen 8)7

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:09

Ailill schreef:
Ik lees net dat die vrouw van hem, Cindy, afgelopen zomer is vrijgekomen. Het zal je buuf maar wezen 8)7

Zag het ook, zij heeft gewoon meegedaan. Echt erg.

Weet nog iemand zo’n moordzaak als dit?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:29

sureido schreef:
Ailill schreef:

Goh buuf, wat zijn jouw hobby's?

Zo'n zaak als deze is erg schaars, gelukkig...
Maar Jeffrey Dahmer is ook wel interessant en de BTK killer bijvoorbeeld

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:38

Niobe schreef:
sureido schreef:

Goh buuf, wat zijn jouw hobby's?

Zo'n zaak als deze is erg schaars, gelukkig...
Maar Jeffrey Dahmer is ook wel interessant en de BTK killer bijvoorbeeld
"Buuf, heeft u een kopje suiker?" "Nee, maar wel een genotsknots" _O-

Just kidding, maar wel serieus bizar dat zo'n mens na krap 20 jaar vrijkomt, wegens goed gedrag |o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:43

Ailill schreef:
"Buuf, heeft u een kopje suiker?" "Nee, maar wel een genotsknots" _O-

Just kidding, maar wel serieus bizar dat zo'n mens na krap 20 jaar vrijkomt, wegens goed gedrag |o

_O-

Maar ja, echt ongelofelijk

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:07

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:53

Pff, alles gelezen van die man en vrouw. Wat heftig. En dat die vrouw nu vrij rond loopt. Ff serieus .....

Wat een zieke geesten zijn er toch. Brrr

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 23:05

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 09:44

wendy1987 schreef:
Pff, alles gelezen van die man en vrouw. Wat heftig. En dat die vrouw nu vrij rond loopt. Ff serieus .....

Wat een zieke geesten zijn er toch. Brrr

Echt vreselijk. Ik heb gister 3 kwartier naar die tape geluisterd. Laatste kwartier doe ik denk ik niet meer.

Ik heb er namelijk serieus over gedroomd vannacht!! :')
Ik werd echt angstig en zwetend wakker omdat ik mezelf zag zitten in het verhaal van deze 2 gruwels. Echt vreselijk, hoe kun je tot zoiets in staat zijn.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 09:54

Ja ik heb vannacht ook niet zo fijn gedroomd :')
Idd, hoe kan je zoiets bedenken, uitvoeren en blijven doen...

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:11

Ik wil het filmpje niet beluisteren := maar wil wel weten wat we gezegd word. Weet iemand waar je de geschreven versie vind? Onder beide videos die hier geplaatst zijn vind ik niet de geschreven versie namelijk :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:23

Kirrietje schreef:
Ik wil het filmpje niet beluisteren := maar wil wel weten wat we gezegd word. Weet iemand waar je de geschreven versie vind? Onder beide videos die hier geplaatst zijn vind ik niet de geschreven versie namelijk :+

In het tweede filmpje zie je fotos van het hokje en helemaal op het einde fotos van de geschreven tekst.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:43

Gestoord dat die vrouw alweer vrij loopt.. En ook gewoon mee deed.

Hoe is er dan een kunnen ontsnappen.. vraag je je af naar zo'n tijd. Bah al die slachtoffers

Heeft die ontsnapte slachtoffer ooit weer normaal kunnen leven na dat trauma

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:06

Kirrietje schreef:

Zo te zien is dit een transcript. Filmpje niet gekeken/geluisterd dus geen idee of het echt is:

http://thinkingaboutphilosophy.blogspot ... t.html?m=1

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:11

Ja, dat is exact dat wat in het filmpje gezegd wordt.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:18

Juut/GA, wat doen jullie hier :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 11:49

Ik vraag me af hoe iemand uiteindelijk ontsnapt is. Heb de tekst gelezen in het filmpje maar ik vind hem vooral langdradig, hij valt continue in herhaling. Zieke gast.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:05

Suzanne F. schreef:
Ik vraag me af hoe iemand uiteindelijk ontsnapt is. Heb de tekst gelezen in het filmpje maar ik vind hem vooral langdradig, hij valt continue in herhaling. Zieke gast.
Dat is ook een beetje het idee d'r achter, zaken blijven herhalen zodat de ander het voor waar aan gaat zien. Doen ze bij de FBI ook.

Een van vrouwen wist te ontsnappen toen David naar zijn werk was, Cindy had de sleutels op de tafel laten liggen en zat in de kamer daarnaast te bellen. Een vrouw wist toen haarzelf los te maken, net toen Cindy terug kwam. Ze wist Cindy met een ijspriem op afstand te houden, stak Cindy daarna in haar hals en de mevrouw heeft het op een rennen gezet. Naakt, enkel een halsband en ketting en zo wist ze een van de buren te bereiken. Die heeft vervolgens 911 gebeld (oproep staat ook online). Ook daar heeft die mevrouw geluk mee gehad, was ze naar andere buren gevlucht dan had ze waarschijnlijk heel snel weer op die tafel gelegen.

Er staat van haar een interview online, ook van een vriendin van de dochter van David, die een paar dagen werd vast gehouden. Het erge is, dat zowel de echtgenoot van het slachtoffer alsmede de politie haar niet geloofden, die man is zelfs van haar gescheiden omdat hij dacht dat ze vreemd ging. Later kwam de FBI nog een mevrouw op het spoor, zij had vreselijke nachtmerries en kon deze niet plaatsen. Na gesprekken met de FBI kon zij dit, helaas, wel.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:42

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:
Dat is ook een beetje het idee d'r achter, zaken blijven herhalen zodat de ander het voor waar aan gaat zien. Doen ze bij de FBI ook.

Een van vrouwen wist te ontsnappen toen David naar zijn werk was, Cindy had de sleutels op de tafel laten liggen en zat in de kamer daarnaast te bellen. Een vrouw wist toen haarzelf los te maken, net toen Cindy terug kwam. Ze wist Cindy met een ijspriem op afstand te houden, stak Cindy daarna in haar hals en de mevrouw heeft het op een rennen gezet. Naakt, enkel een halsband en ketting en zo wist ze een van de buren te bereiken. Die heeft vervolgens 911 gebeld (oproep staat ook online). Ook daar heeft die mevrouw geluk mee gehad, was ze naar andere buren gevlucht dan had ze waarschijnlijk heel snel weer op die tafel gelegen.

Er staat van haar een interview online, ook van een vriendin van de dochter van David, die een paar dagen werd vast gehouden. Het erge is, dat zowel de echtgenoot van het slachtoffer alsmede de politie haar niet geloofden, die man is zelfs van haar gescheiden omdat hij dacht dat ze vreemd ging. Later kwam de FBI nog een mevrouw op het spoor, zij had vreselijke nachtmerries en kon deze niet plaatsen. Na gesprekken met de FBI kon zij dit, helaas, wel.

Stille meelezer hier, ik heb me de afgelopen dagen ook ingelezen in de zaak en dit blijft me bij. Is een stukje van de wikipedia pagina: "Ray took her to his trailer and attached a dog collar and leash to her neck. Garrett awoke, but blacked out several times during 2 days of torture and drugging. During this time, Ray noticed that she was breathing and slashed her throat open. Thinking that he had killed her, Ray dumped her beside a road near Caballo. She was later treated for her injuries at a local clinic. Neither her husband nor the police believed her story. Her husband believed she had been cheating on him the night she was attacked."
Wat ik me dan afvraag, sporen van (extreme) verkrachting kunnen ze in het ziekenhuis toch zien?

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:23

Wat ik mij nu afvraag he
Hij dumpt dus die vrouwen gedrogeerd en al als hij klaar is met ze. Ondanks dat ze dan geheugenverlies hebben volgens hem, hoe kan het dat hij nooit eerder gepakt is? Of iniedergeval een onderzoek is geweest?
Of dat die vrouwen aan de bel hebben getrokken. De dingen die hij beschrijft dat ie met ze gaat doen dat laat toch sporen achter? Zoals boeien om je ledematen etc.

De spoiler bevat een stuk tekst uit de link van de tape
Spoiler:
Mostly what we do to a captive is stick needles in her breasts and through her nipples, through her cunt lips, through her clit, and I’m into stretching certain things. Clamps, with long nylon cords on each one, will occasionally be put on your cunt lips so your pussy can be kept pulled open, and they’re also going to be attached to your nipples. The nylon cords will be put through ceiling rings, or rings on each side of the table, and pulled very tight to stretch your tits.

Maar ook dit dan, dit laat toch ook littekens achter?

Zoals die vrouw die beweerde nachtmerries te hebben die ze niet kon plaatsen, had zij geen littekens die vragen opleverde?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:27

Kirrietje schreef:
Wat ik mij nu afvraag he
Hij dumpt dus die vrouwen gedrogeerd en al als hij klaar is met ze. Ondanks dat ze dan geheugenverlies hebben volgens hem, hoe kan het dat hij nooit eerder gepakt is? Of iniedergeval een onderzoek is geweest?
Of dat die vrouwen aan de bel hebben getrokken. De dingen die hij beschrijft dat ie met ze gaat doen dat laat toch sporen achter? Zoals boeien om je ledematen etc.

De spoiler bevat een stuk tekst uit de link van de tape
Spoiler:
Mostly what we do to a captive is stick needles in her breasts and through her nipples, through her cunt lips, through her clit, and I’m into stretching certain things. Clamps, with long nylon cords on each one, will occasionally be put on your cunt lips so your pussy can be kept pulled open, and they’re also going to be attached to your nipples. The nylon cords will be put through ceiling rings, or rings on each side of the table, and pulled very tight to stretch your tits.

Maar ook dit dan, dit laat toch ook littekens achter?

Zoals die vrouw die beweerde nachtmerries te hebben die ze niet kon plaatsen, had zij geen littekens die vragen opleverde?

Yes precies dat bedoel ik inderdaad! Ik zou toch behoorlijk veel vragen hebben als ik ineens bijkom in de woestijn en me de afgelopen 2 maanden niet kan herinneren.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:36

Ja dat zou je wel zeggen.

Maar je zou maar net die idiote agent hebben die je niet geloofd... in het ziekenhuis zouden ze toch ook de politie bellen als er zo iemand verminkt binnenkomt ..