Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:59

Nou idd voor je het weet mag je geen seks voor het huwelijk hebben :roll:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:02

En ze mogen ook niet voor de verkeerde club zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:05

Liever iemand die weinig tot niks met voetbal heeft :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:52

Iemand die heel fanatiek gelooft en meerdere keren per week in de kerk zit zou bij mij ook niet werken. Ik respecteer geloven en gelovigen, maar ben zelf verre van gelovig en wil het ook niet opgedrongen krijgen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:46

Voor wie in het vorige deel niet heeft gelezen hoe mijn relatie van bijna 10 jaar is geëindigd; voor mij hoeft geloof ook niet meer zo O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:19

Ok, 2.08m is toch echt te lang.. van die lange zwabberende benen.. :+ en zijn gebit was niet mooi.. ik voel dan gewoon geen aantrekkingskracht.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:25

Oohh wacht. Hij woonde toch niet in Emmen? Heb namelijk ook eens met iemand die zo lang was en een echt gebit had gedate. Dat was rugzakman :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:28

Nee Friesland..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:02

Iemand die heel sterk geloofd zou ik ook niks mee hebben :n
Gelukkig is mijn date niet gelovig én houdt ook niet van voetbal :D
Hij heeft vanmiddag mijn ouders ontmoet en we hebben gepicknickt, was weer erg gezellig :)

Snap ik Relaxed! Lang is mooi, maar is wel oppassen dat ze niet zo'n slungel zijn.. Dan beter iets kleiner en meer in verhouding.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:35

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:40

Omg :')

Ik ben even helemaal klaar met daten. Zoveelste man die me aan het lijntje houdt en niet eerlijk is.
I'm done..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:27

Aah nee..klote Darah. Wat is dat toch he?
Toevallig gisteravond met een vriendin erover gehad om maar over te gaan op de vrouwen en mannen af te schaffen _O-

Die advertentie! :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:40

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 17:14

Darah3 schreef:

Ik ben even helemaal klaar met daten. Zoveelste man die me aan het lijntje houdt en niet eerlijk is.
I'm done..

Oh nee -O- Niet eerlijk zijn is ook gewoon zo’n enorme naaistreek...

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:53

Ja hoe fiets moeilijk is het hè?

Nou ik wens jullie veel dateplezier!
Ik ga me de komende maanden storten op mijn werk :wave:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:55

Darah3 schreef:

I'm done..
Snap ik, althans, het klaar zijn met daten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:24

Wat jammer darah! :(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:39

Ik ben eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen. De meesten van jullie daten veel, vaak en frequent. Wat echt top is, ergens wil ik het ook.

Maar ook weer niet. Altans, ik wil het wel, echter niet meer online. Tuurlijk, je kunt snel afspreken. Dat doet ik alleen dus niet. Het blijft vaak bij hoi en wat oppervlakkig gelul en Karuna heeft me aan het denken gezet.

Ik wil 2 dingen, meer in het echt mensen ontmoeten en minder online potentieel interessante mensen 'ontmoeten'. Het een staat het ander, nu, wat in de weg :+
Laatst bijgewerkt door Ailill op 08-07-18 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:53

Niet leuk Darah. :n

Ailill, mooi gedacht. Ik wil dat ook, maar waar kom je ze tegen? Ik sta regelmatig in de supermarkt bij de magnetronmaaltijden, maar de mannen die dat eten, zijn mijn types al helemaal niet...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:56

Aillil :(:) :o dank je. Ik denk alleen wel dat beiden te combineren is. Als je tenminste het snel weglaat. Ook online kun je mensen leren kennen :j maar trap dan niet in de valkuil waar je eerder al vaker in bent gekukelt -O- belangrijkste is volg je hart, denk niet teveel en vooral geniet. Maak het niet te beladen of leg druk op jezelf of anderen. En verwacht en eis al helemaal geen perfectie van wie dan ook. Dat werkt ook in het "echte" leven niet.

Is overigens een tip aan iedereen bij wie het moeizaam gaat. Storm waar kom je ze tegen, op de meest rare plekken wanneer je niks zoekt en het niet verwacht. :j als je van jezelf houd en klaar bent je leven te leven. Op festivals, terrasjes, in de supermarkt, garage, file waar ook. Of gewoon bij je buren op een verjaardag desnoods. Of online :P

Kleine noot dat iemand me nog eens een dergelijk compliment geeft, is iets dat ik nooit had verwacht en raakt me erg. :j doet me veel. Juist met mijn "verleden" :o .

Dat gezegd hebbende ik heb een top vakantie achter de rug waarin we ook wat gedronken hebben op een peperdure plek (minihapje was goedkoop :+ , hotel erbij peperduur, maar wat voor plek ook uitzicht op de rijn in een kasteel hoog boven de rivier). Daar gegrapt, we gaan hier slapen bij het vieren van 12,5 jaar naamloos _O- . https://www.schloss-rheinfels.de o ja beiden gaan we gillen van de term romantisch :+
Wat maar duidelijk maakt geen druk geen angst geeft gelegenheid tot heel veel humor en plezier.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:28

Storm schreef:
Niet leuk Darah. :n

Ailill, mooi gedacht. Ik wil dat ook, maar waar kom je ze tegen? Ik sta regelmatig in de supermarkt bij de magnetronmaaltijden, maar de mannen die dat eten, zijn mijn types al helemaal niet...
Klopt, diep van binnen schuilt er toch een soort van romanticus in mij, soort van :P

Weet je, ik merk het zelf ook, ik werk vrijwel continue online, veel familie/vrienden in het buitenland en dus online, fin. zaken: online, schrijven gaat via de laptop/online. Alles lijkt online te verlopen en zelfs offline staat mijn hoofd nog online. Ik denk dat je juist daardoor dus niet echt offline aanwezig bent, soort van in het nu of zo, zonder te gaan zweven.

Conclusie: Ik wil wat meer offline gaan leven. Denk ik :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:35

Ik spel alleen je naam helemaal verkeerd, is aangepast, sorry!

Het zal zeker te combineren zijn hoor, absoluut! Alleen zoals ik hier boven ook al zeg, ik wil zelf wat meer offline gaan leven. Meer naar buiten, minder binnen sporten maar buiten, eens buiten lunchen i.p.v. in de auto/op kantoor, een wandeling of bbq ergens aan het water i.p.v. een restaurant in duiken.

Daarnaast 'werkt' het online niet. Ik kets een hoop af en bij de rest zorg ik dat ze mij afketsen, te vaak en te gemakkelijk. Dat gebeurt op straat/live toch minder. Ook de verwachtingen moeten worden bijgesteld, niet perse wat betreft inhoud maar wel wat betreft tijdspanne, niet alles hoeft direct, het kan ook groeien.

Inderdaad, je kunt ze overal tegen komen. Echter zit vrijwel iedereen non-stop naar zijn telefoon te loeren :')

Oooh, dat klinkt als een top vakantie! Waar was het in Duitsland? Ook zulk goed weer gehad? 12,5 jaar naamloos, een hele prestatie :D

Wat betreft het compliment, bedoel je mij? Je hebt me serieus aan het denken gezet, da's juist een fijn iets en jij zou het compliment moeten ontvangen. Dus bij deze!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:56

Nee nu 1,5/2 jaar iets naamloos geen idee eigenlijk :P 2 jaar vriendschap weet ik wel. We zaten te grappen gewoon over dingen. Dan vieren we 12,5 jaar naamloos over heel veel jaren of 25 of 10 _O-

Maar snap wel veel "jongeren" zijn vooral internet houdend. Ook ouderen telefoon starend trouwens. -O- Afgelopen week geen internet heerlijk gewoon, op park was het gewoon dood en anders waren we of in pretpark of op motor. Zie linkje. We zaten in cochem overigens roompot park. Vrijdag geboekt last minute voor erg weinig. *\o/*

Je wilt je gewone leven weer terug hebben. Dat is alleen maar fijn. Ik ben een extreem ik vermijd internet mens. Geen facebook account actief of wat ook. Bokt alleen en voor regeldingen pak ik de telefoon. Zalig gewoon.

Ik weet dat ik compliment moet aanvaarden, ben er alleen slecht in :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 21:07

Ik ben deze lente/zomer ook meer irl buiten de deur gaan doen, bevalt heel goed!
Geeft veel rust en voldoening :j

Tinder ook eraf gegooid, wat een rust!

Mijn date heb ik vandaag afgezegd, verplaatst naar woensdag... we zijn nu al 4 weken aan het kletsen. Prima zo... heb er geen haast bij.

FWB gisteren en vandaag mee afgesproken, gezellig....
Ik geniet deze zomer, zonder verwachtingen :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 21:11

Tja, ik denk dat het er helemaal aan ligt wat je verwachtingen zijn. Ik denk dat een offline leven en Tinder prima samen kunnen. Maar als je via Tinder verwacht de ware te kunnen vinden en elke keer in het rood gaat als je date niet de ware is, dan is het lastig. Of als je zelf niet de moeite doet om een gesprek enigszins gaande te houden.. dan wordt het ook lastig. Tinder en een 'gewoon leven' passen imo prima naast en bij elkaar.