Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en zijn gebit was niet mooi.. ik voel dan gewoon geen aantrekkingskracht.

Ailill schreef:Mochten jullie nou op Tinder niet slagen, probeer het eens op Martkplaats
Ben voor iemand op zoek naar een huis, kom ik onderstaand tegen. Kort, helder en het matrasje ligt al klaar:
https://www.marktplaats.nl/a/huizen-en-kamers/kamers-te-huur/m1300345427-een-kamer-te-huur-voor-het-meisje.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

dank je. Ik denk alleen wel dat beiden te combineren is. Als je tenminste het snel weglaat. Ook online kun je mensen leren kennen
maar trap dan niet in de valkuil waar je eerder al vaker in bent gekukelt
belangrijkste is volg je hart, denk niet teveel en vooral geniet. Maak het niet te beladen of leg druk op jezelf of anderen. En verwacht en eis al helemaal geen perfectie van wie dan ook. Dat werkt ook in het "echte" leven niet.
als je van jezelf houd en klaar bent je leven te leven. Op festivals, terrasjes, in de supermarkt, garage, file waar ook. Of gewoon bij je buren op een verjaardag desnoods. Of online
doet me veel. Juist met mijn "verleden"
.
, hotel erbij peperduur, maar wat voor plek ook uitzicht op de rijn in een kasteel hoog boven de rivier). Daar gegrapt, we gaan hier slapen bij het vieren van 12,5 jaar naamloos
. https://www.schloss-rheinfels.de o ja beiden gaan we gillen van de term romantisch
Storm schreef:Klopt, diep van binnen schuilt er toch een soort van romanticus in mij, soort vanNiet leuk Darah.
Ailill, mooi gedacht. Ik wil dat ook, maar waar kom je ze tegen? Ik sta regelmatig in de supermarkt bij de magnetronmaaltijden, maar de mannen die dat eten, zijn mijn types al helemaal niet...

2 jaar vriendschap weet ik wel. We zaten te grappen gewoon over dingen. Dan vieren we 12,5 jaar naamloos over heel veel jaren of 25 of 10
Afgelopen week geen internet heerlijk gewoon, op park was het gewoon dood en anders waren we of in pretpark of op motor. Zie linkje. We zaten in cochem overigens roompot park. Vrijdag geboekt last minute voor erg weinig.