Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik ga ook weer wat meer consequent bezig met insta. Ik vind het wel erg leuk maar verwaarloos het regelmatig. Nu hele leuke foto's door een stalgenootje dus wil er wel wat mee doen. Doorgaans gewoon mobiel of gopro-foto's maar die zijn maar simpel. Doen het nooit slecht maar om echt te groeien toch ook niet. Maar probeer niet te klagen, haha.
Probeer wel altijd iets te vertellen maar vind het wel moeilijk. Vragen stellen al helemaal, zou niet weten watVerder vraag ik me altijd af of de dingen die we doen wel interessant genoeg zijn.. moet ik niet doen maar is toch een dingetje.
Weten jullie trouwens hoe het met taggen/vermelden zit? De stalgenoot heeft nu een account voor haar fotografie dus wil haar wat helpen (voorlopig heb ik nog meer volgers dan haar, hahaha) maar ik kan haar niet terugvinden? Heel raar.. Misschien omdat het een nieuw account is? Iemand die dit weet?
PRD schreef:@Caitlin: Nice! Ik heb je ook gevolgd op beide accounts, mooie foto’s plaats je!
@Granoek: Hoe heet jouw account? Ben wel benieuwd nu naar die rennende idioten whaha! Neem aan dat het om paarden gaat?
Mijn nieuwe account is al een stuk actiever dan mijn vorige, terwijl ik daar toch zo’n 1500 volgers meer had. Gek eigenlijk. Denk dat het heel veel spam- en inactieve accounts waren, en oude bekenden die het maar weinig boeit wat ik post haha.
Granoek schreef:Ik heb trouwens net het idee dat foto's die ik 's avonds plaats beter gaan dan wat ik 's morgens plaats.
Merk daar echt best veel verschil in, ik heb 3 foto's van eenzelfde reeks geplaats waarvan 2 's morgens (ja sorry soms ben ik gewoon ongeduldig haha) en die gaan richting 800 likes en 1 's avond die naar 1100 gaat.
Ik heb in mijn hoofd een soort telsysteem, ik weet niet of het klopt maar bij mij komt het vaak uit haha.
Van het moment dat ik foto's plaats en de likes gaan ongeveer aan 100 likes per uur, dan stopt hij meestal bij 800-900. Als ik na de eerste 3uur al ver boven 300 zit dan gaat hij meestal over de 1000.
Waar een mens zich toch al mee bezig kan houden hé
PRD schreef:@Caitlin: Nice! Ik heb je ook gevolgd op beide accounts, mooie foto’s plaats je!
@Granoek: Hoe heet jouw account? Ben wel benieuwd nu naar die rennende idioten whaha! Neem aan dat het om paarden gaat?
Mijn nieuwe account is al een stuk actiever dan mijn vorige, terwijl ik daar toch zo’n 1500 volgers meer had. Gek eigenlijk. Denk dat het heel veel spam- en inactieve accounts waren, en oude bekenden die het maar weinig boeit wat ik post haha.