Mijn paddenstoelen gaan ook goed trouwens! Als er een nieuwe vlucht staat dan zal ik een foto erbij zetten.
En inderdaad Moestuin, hoe is het met het schaap?
En met de rest, zijn jullie ook al helemaal klaar voor het groeiseizoen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:De dierenarts had het wel over verlamming. Ik weet het niet zo goed.
Had ik haar dan toch kunnen redden, als ik haar eerder naar de dierenarts had gebracht? En hadden we toch antibiotica kunnen proberen? Kan een longontsteking zo plotseling toeslaan?
Ik snap dat jullie hier het antwoord ook niet op hebben, maar dat zijn vragen die bij mij spelen.
Het was mijn eigen uitgebroede kip, de enige, Piep de Orpington, en ze was echt prachtig en lief. Ik ga haar enorm missen.
Solleke_Noah schreef:Century schreef:De dierenarts had het wel over verlamming. Ik weet het niet zo goed.
Had ik haar dan toch kunnen redden, als ik haar eerder naar de dierenarts had gebracht? En hadden we toch antibiotica kunnen proberen? Kan een longontsteking zo plotseling toeslaan?
Ik snap dat jullie hier het antwoord ook niet op hebben, maar dat zijn vragen die bij mij spelen.
Het was mijn eigen uitgebroede kip, de enige, Piep de Orpington, en ze was echt prachtig en lief. Ik ga haar enorm missen.
Sterkte![]()
Geweldig beeld die bijen! Hoop hier dit jaar of volgend jaar ook een kast te hebben staan![]()
@Moestuin: wat een leuke plaatjes met je schapen!
Wanneer beginnen jullie met (voor)zaaien? Moestuin is net helemaal gemulchd en heeft nog een laag paardenmest gehad, dus wij zijn er weer klaar voor