Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoonWencke

Berichten: 5461
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 07:53

Marleen_L schreef:
Bokt vindt altijd alles, dus misschien dit ook?

Voor vrienden maak ik een gepersionaliseerd Monopolyspel. Het bord wordt van hout en komt los, maar we willen graag de kaarten/huisjes/dobbelstenen/het geld in een houten doos. We hebben een normaal spel gekocht en willen de plastic insert die hierbij zit graag in een houten doos met houten deksel doen. De deksel laten we nog graveren.
De insert is 26x26cm, dat moet dus de binnenmaat zijn. Ik had al gekeken naar theedozen, maar nog geen geschikte gevonden.

Complicerende factor is dat we natuurlijk weer te laat zijn begonnen en hem zaterdag al nodig hebben....



Bijna...
https://www.ruan.nl/handenarbeid/basism ... e-deksel-1

https://www.ruan.nl/handenarbeid/basism ... %2012-vaks

Misschien daar een berichtje heensturen of ze zoiets hebben/kunnen fabriceren?

Myfairytale
Berichten: 5425
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:36

Marleen_L schreef:
Bokt vindt altijd alles, dus misschien dit ook?

Voor vrienden maak ik een gepersionaliseerd Monopolyspel. Het bord wordt van hout en komt los, maar we willen graag de kaarten/huisjes/dobbelstenen/het geld in een houten doos. We hebben een normaal spel gekocht en willen de plastic insert die hierbij zit graag in een houten doos met houten deksel doen. De deksel laten we nog graveren.
De insert is 26x26cm, dat moet dus de binnenmaat zijn. Ik had al gekeken naar theedozen, maar nog geen geschikte gevonden.

Complicerende factor is dat we natuurlijk weer te laat zijn begonnen en hem zaterdag al nodig hebben....


En ik ben nu ook op zoek naar zoiets... bij mij mag het een paar cm breder zijn, maar ook wel laag.
Is toch nog lastiger dan gedacht.

Marleen_L

Berichten: 188
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:00

Bedankt voor het meedenken allemaal! We hebben de hoge van het linkje hierboven maar besteld en zagen daar een stuk af.

Alja

Berichten: 25696
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 10:53

Afbeelding
Ik zoek zoiets maar dan niet van riet
Het wordt nat aan de onderkant en heel goor

Roodvos

Berichten: 6769
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 11:59

Alja, wat jij zoekt heb ik ooit gekocht bij de Action. Ongeveer dat model en dan van het materiaal waar die flexi emmers van zijn.
Ik kan het nu niet meer vinden op de website, dus denk dat ze er niet meer zijn. Maar moet vandaag of morgen heen, dus ik kijk wel even.

Is het anders een idee om de mand op/in een kunststof dienblad te zetten? Bijvoorbeeld:
https://www.action.com/nl-nl/p/dienblad-1f82d181/
Of gaat daar dan water bij in lopen?

prompter

Berichten: 11498
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 13:14

Het merk Handed by Grand heeft veel manden van gevlochten kunststof

Laurora

Berichten: 2661
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:23

Ik zoek een adapter voor mijn terrarium ledbalkje.
Ruim 6 jaar geleden gekocht, geen duidelijk merk te vinden.
Heb al contact gehad met de winkel waar ik hem heb gekocht (blue-lagoon) en die kan me ook niet verder helpen.
Ik heb ook geen flauw benul van stroom, dus weet niet of een willekeurige 12V 2AMP adapter zou werken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

APCIII

Berichten: 2670
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:31

Laurora schreef:
Ik zoek een adapter voor mijn terrarium ledbalkje.
Ruim 6 jaar geleden gekocht, geen duidelijk merk te vinden.
Heb al contact gehad met de winkel waar ik hem heb gekocht (blue-lagoon) en die kan me ook niet verder helpen.
Ik heb ook geen flauw benul van stroom, dus weet niet of een willekeurige 12V 2AMP adapter zou werken.

[ [url=m/njwx4y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Db6Vzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3QSDty.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bj0tI2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3BXRLo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja, een willekeurige 12V 2A DC adapter (met 't juiste formaat plugje) gaat werken.
Maar let op, het moet wel een "output DC"-versie zijn! (geen AC!)
Het hoeft niet precies 2Amp te zijn, het mag ook wat meer zijn, dat is niet erg.

Het moeilijkste gaat zijn om een passende stekker te vinden. Er zijn ook universele adapters, met een setje verschillende stekkers erbij die je zelf kunt wisselen.

Weet je wel zeker dat de adapter stuk is, en dat 't niet aan de Led-strip zelf ligt?

Laurora

Berichten: 2661
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:38

APCIII schreef:
Laurora schreef:
Ik zoek een adapter voor mijn terrarium ledbalkje.
Ruim 6 jaar geleden gekocht, geen duidelijk merk te vinden.
Heb al contact gehad met de winkel waar ik hem heb gekocht (blue-lagoon) en die kan me ook niet verder helpen.
Ik heb ook geen flauw benul van stroom, dus weet niet of een willekeurige 12V 2AMP adapter zou werken.

[ [url=m/njwx4y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Db6Vzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3QSDty.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bj0tI2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3BXRLo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja, een willekeurige 12V 2A DC adapter (met 't juiste formaat plugje) gaat werken.
Maar let op, het moet wel een "output DC"-versie zijn! (geen AC!)
Het hoeft niet precies 2Amp te zijn, het mag ook wat meer zijn, dat is niet erg.

Het moeilijkste gaat zijn om een passende stekker te vinden. Er zijn ook universele adapters, met een setje verschillende stekkers erbij die je zelf kunt wisselen.

Weet je wel zeker dat de adapter stuk is, en dat 't niet aan de Led-strip zelf ligt?


Ja, het plastic om de stekker is gescheurd. De hele handel doet het verder nog wel, maar na plakken met isolatietape blijft hij niet goed in het stopcontact zitten.
Dankje verder voor de info!

ikke

Berichten: 37735
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:45

APCIII schreef:
Laurora schreef:
Ik zoek een adapter voor mijn terrarium ledbalkje.
Ruim 6 jaar geleden gekocht, geen duidelijk merk te vinden.
Heb al contact gehad met de winkel waar ik hem heb gekocht (blue-lagoon) en die kan me ook niet verder helpen.
Ik heb ook geen flauw benul van stroom, dus weet niet of een willekeurige 12V 2AMP adapter zou werken.

[ [url=m/njwx4y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Db6Vzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3QSDty.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bj0tI2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3BXRLo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja, een willekeurige 12V 2A DC adapter (met 't juiste formaat plugje) gaat werken.
Maar let op, het moet wel een "output DC"-versie zijn! (geen AC!)
Het hoeft niet precies 2Amp te zijn, het mag ook wat meer zijn, dat is niet erg.

Het moeilijkste gaat zijn om een passende stekker te vinden. Er zijn ook universele adapters, met een setje verschillende stekkers erbij die je zelf kunt wisselen.

Weet je wel zeker dat de adapter stuk is, en dat 't niet aan de Led-strip zelf ligt?

Sorry, dat is regelrechte onzin. Dit is de standaard onder de standaard stekervoedingen. Op elke hoek van de straat te koop!

Je hebt wel een punt dat de kans groter is dat de LED-strip overleden is dan dat de voeding stuk is.
Die voedingen kunnen er niet tegen als je ze 10-hoog van een flat gooit maar voor de rest zijn ze hufterproof.

APCIII

Berichten: 2670
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:51

Ehm, onzin?
Ik heb hier in de loop der jaren diverse adapters in huis verzameld, en dat is echt niet allemaal met dezelfde plug-dikte...

Laurora

Berichten: 2661
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 19:59

Zowel de adapter als led strip doen het nog hoor :D
Alleen niet 'veilig' door de scheur in de behuizing.
(niet op de foto te zien want provisorisch geplakt)

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:03

Als dat zo'n onzin is wil Ikke vast wel even een linkje droppen waar Laurora de stekker kan vinden..

Ik vind dat ook altijd maar ondingen, je hebt veel te veel soorten en maten wat mij betreft.

Jespri

Berichten: 9671
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:13

Oh wat een handig topic!!

Ik zoek al een tijdje deze:

Afbeelding

Vorig jaar zelf gekocht in Duitsland. Kan helaas geen webwinkel vinden die ze verkoopt in Nederland of naar Nederland verstuurt.

Misschien weet bokt nog een webwinkel of is er een bokker die in Duitsland woont en ze zou willen opsturen?

Alja

Berichten: 25696
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:21

Rossman verkoopt ze.
Ik denk dat ik er volgende week nog wel kom.

MoonWencke

Berichten: 5461
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:46

Ja, Isana is een huismerk van Rossmann, dus die zul je (nieuw) waarschijnlijk alleen daar vinden. Maar... Het staat er ook al op: "limited edition". Ik vrees dat ie alleen afgelopen jaar werd verkocht en ik hem hier in de winkel ook niet ga vinden.

ikke

Berichten: 37735
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 23:29


Suzanne F.

Berichten: 49659
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 07:21

ikke schreef:
Froukje schreef:
Als dat zo'n onzin is wil Ikke vast wel even een linkje droppen waar Laurora de stekker kan vinden..

Ik vind dat ook altijd maar ondingen, je hebt veel te veel soorten en maten wat mij betreft.

https://www.conrad.nl/nl/search.html?se ... 4%20V%2FAC


Geeft geen resultaten Ikke.

prompter

Berichten: 11498
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 08:03

Jespri schreef:
Oh wat een handig topic!!

Ik zoek al een tijdje deze:

[ [url=m/Z4yE0y.webp]Afbeelding[/url] ]

Vorig jaar zelf gekocht in Duitsland. Kan helaas geen webwinkel vinden die ze verkoopt in Nederland of naar Nederland verstuurt.

Misschien weet bokt nog een webwinkel of is er een bokker die in Duitsland woont en ze zou willen opsturen?


Hier wel andere soorten van Isana: https://www.duitsevoordeeldrogist.nl/se ... page2.html

Deze is wel flink duurder dan in Duitsland zelf.

rien10
Berichten: 14964
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 08:09

Afbeelding
Ik zoek een speld in een hooiberg.
Deze deken van Harry’s horse. Was een limited edition van pakweg 8 jaar terug. Maat 175.

Jespri

Berichten: 9671
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 09:43

Moonwenck, oh wat stom heb daar helemaal overheen gekeken! Balen. -O-

Mocht iemand er nog tegen aanlopen hou ik me aanbevolen. Hij ruikt zo lekker naar zonnebrand. :')

Amber_anne

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 13:45

Ik zoek een account op Instagram van een vrouw die zelf hoofdstellen maakt. Ze had echt ontzettend mooie en bijzondere creaties er tussen. Ik heb het ook een paar keer op voor voorbij zien komen dus ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel

rien10
Berichten: 14964
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 13:47

Leer of kunststof?

Amber_anne

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 14:14

Leer

Uit mijn hoofd komt ze ergens uit Scandinavië maar dat kan ik ook fout hebben

Nyaleti

Berichten: 6386
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:03

Ik zoek ik zoek.. ijsklontstaafjes.
Of wel zo'n plastic zakje waar je zelf water in doet of zo'n vormpje waar al water in zit en je zo in de vriezer gooit.

Lidl schijnt ze te hebben maar die in mijn omgeving niet helaas. Ik heb flessen met een smalle tuit dus normale ijsklontjes of plastic blokjes passen er allemaal niet in