En ik vind je schoenen ontzettend tof Flying Angel!!
Ik heb vandaag echt niks interessants te posten, heb mijn favo gele vest weer aan en zit te gapen achter mijn laptop op het werk, wachtend op een berg nakijkwerk
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 21-06-18 09:53
Anoniem schreef:
Today [ [url=m/bKnMKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De broek is een soort suède [ [url=m/jexrcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toffe outfits hierboven! Net als San vooral fan van het jasje en de laarsjes
Over hakken: in het alledaagse leven draag ik meestal sneakers. 's Winters ook wel vaak enkellaarsjes met een lekkere bokhok. Als ik een bruiloft/gala/special occasion draag ik wel graag echt een flinke hak. Vind lage hakjes al snel tuttig ogen, dus daar ben ik niet zo van. Stiletto's begin ik nooit aan, dat gun ik m'n enkels niet .
Ik kreeg gister m'n asos bestelling binnen! Zitten leuke dingen tussen zal zo op werk even een foto van de flare jeans maken die ik vandaag gelijk aangetrokken heb!
_Nancy_
Geplaatst: 21-06-18 11:55
Eleionomae gefeliciteerd met de kleine!
Flying_angel leuke laarsjes! Van welk merk?
_Dreamer hele mooie outfit! Wel gewaagd ook met die broek, maar staat je erg goed!!
Mijn laatste outfitfoto's van Griekenland, vanavond weer naar huis.
Even mijn hoofd eraf gehaald want ik kijk nogal suf. Met nieuwe schoenen van vriendje. Heeft hij wel leuk uitgekozen vind ik, hou wel van dat kleurtje.
En ik draag altijd graag lange jurken, maar als ik deze foto zie begin ik ineens een beetje te twijfelen?? Krijg net zo'n lantaarnpaal idee ofzo.... Of misschien ligt het aan mijn houding / de foto?
Had er gisteren Dr. Martens onder, en dat ging opzich net, maar denk dat echt platte All Stars oid wel struikelgevaar geven ja!
Anoniem
Geplaatst: 21-06-18 14:29
Letterlijk alles is van de webshop uwantisell.nl Ik hou echt van die shop! Veel vind ik ook te "trashy" maar er zijn echt leuke items voor een leuke prijs
Doubtless
Geplaatst: 22-06-18 07:25
Anoniem schreef:
Today [ [url=m/bKnMKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf!! En wat een prachtig figuur heb jij
jahoorisgoed
Geplaatst: 22-06-18 09:12
Stille meelezer meldt zich Ik heb helemaal in het begin volgens mij nog een paar outfits gepost, maar omdat ik het vrij druk had dit jaar, is het er een beetje bij ingeschoten. Maar ik lees nu al weer zo lang mee, dat het tijd is om zelf te gaan posten Vind de sfeer in dit topic geweldig en ik vind iedereen zo mooi en jullie kleden je allemaal zo goed! Ik heb al veel inspiratie uit jullie outfits kunnen halen.
Ik zal mij ook meteen even voorstellen: ik ben Marinde en ik studeer SPH. Op stage maakt het niet uit wat ik draag, als het maar niet te bloot is (niet boven de knie, geen diepe decolleté, etc). Op m’n werk moet ik een blouse aan van Jumbo zelf, een dichte, lange broek die geen opvallende kleur is en dichte schoenen. Mijn eigen stijl is zwart Ik denk ook wat alternatiever dan de meeste mensen, maar dat vind ik moeilijk te zeggen over mijzelf.
Ik merk dat ik, doordat ik het afgelopen jaar zo druk had, weinig tijd aan m’n outfits besteedde, ik ging gewoon voor makkelijk en comfortabel. Niets mis mee natuurlijk! Maar als ik dan gave outfits voorbij zag komen op straat of hier in het topic, baalde ik wel dat ik niet wat meer m’n best deed. Verder heb ik niet normaal veel kleding en schoenen maar grijp ik altijd naar dezelfde items, ik moet alles sowieso een keertje goed uitzoeken maar ik wil ook wat meer gaan spelen met de kleding die ik amper draag.
Maar goed, outfits
Blouse van aliexpress, broek van h&m en schoenen zijn dr Martens.
Shirt en broek h&m, sokken en schoenen van Nike.
Trui en choker ketting aliexpress, broek h&m, schoenen Nike air max.