Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Roosch schreef:Krijg je ervan, Appeltje. Veel kattenliefhebbers hier. Vogels zijn dan eh.. De kat op het spek binden?
Helpt ook niet mee dat de vogelgriep net nu is uitgebroken![]()
(hoewel ik mij zo voorstel dat de wederhelft ergens wel blij is met deze uitkomst, die zat al een volle dag met licht gefronste wenkbrauwen naar 43 vogels te kijken)
Ashleytjuhh schreef:Rebecca moet gewoon even mannen billen gaan kijen dan is rebecca weer leuk en lief en chill
Niene87 schreef:Sorry lief lootje ik ben laat met het versturen...... maar het heeft een goede redendus lief lootje geduld nog even, wachten wordt beloond!
Overigens m'n hint ik kom er echt niet uit (bedoel in het ontvangen pakket)
Apple schreef:Het pakket wat ik had samengesteld had uiteindelijk Action, Xenos, Kringloop, Dirk en InternetVan alles wat dus
![]()
Overigens is het voor vooral mijzelf en Leo redelijk ongevaarlijk om mee te doen met SSWij krijgen bij definitie al een leuk pakket anders wordt de maker zo zonder pardon met een ban van minstens 1 week opgezadeld
![]()
Leo schreef:Apple schreef:Het pakket wat ik had samengesteld had uiteindelijk Action, Xenos, Kringloop, Dirk en InternetVan alles wat dus
![]()
Overigens is het voor vooral mijzelf en Leo redelijk ongevaarlijk om mee te doen met SSWij krijgen bij definitie al een leuk pakket anders wordt de maker zo zonder pardon met een ban van minstens 1 week opgezadeld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()