Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:51

Oh ik wil me hier ook melden! Na een hopeloze crush op een te leuke boy in Zuid- Afrika maar Tinder aangemaakt voor wat afleiding, vindt die app sowieso geweldig.. Inmiddels dus een mooie tijdsbesteding geworden :)) Ik heb mijn (nu) ex vriend via Tinder ontmoet, dus had ergens wel wat hoop alleen lijkt het nu alsof iedereen maar zo snel mogelijk met je in bed wil, zodra ik dan zeg dat ik daar niet zoveel zin in heb zijn ze meteen een stuk stiller :+

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:51

Ik blijk ineens een 'wilde' zijn interesse te hebben gewekt :') Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. Hij is nogal..onaantrekkelijk..Maar hij vraagt me nu al tijden mee om wat te gaan drinken en wat ik leuk vind om te gaan doen. En ik zie hem elke dinsdag op stal, want jawel het rijd paard. En hij heeft al eerder 'gevoelens' voor mij gehad maar ik dacht eigenlijk dat dat na 2jaar wel over zou zijn? HALLUP...Wat drinken lijkt me gezellig maar uhh wat dan? Is zo banketstaaf....

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:14

Loes1996 schreef:
Ik blijk ineens een 'wilde' zijn interesse te hebben gewekt :') Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. Hij is nogal..onaantrekkelijk..Maar hij vraagt me nu al tijden mee om wat te gaan drinken en wat ik leuk vind om te gaan doen. En ik zie hem elke dinsdag op stal, want jawel het rijd paard. En hij heeft al eerder 'gevoelens' voor mij gehad maar ik dacht eigenlijk dat dat na 2jaar wel over zou zijn? HALLUP...Wat drinken lijkt me gezellig maar uhh wat dan? Is zo banketstaaf....

Rijdt er is een keer een jongen paard..... :')
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 21-09-16 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:15

Ooooh het is Pieter :')

Zonder gekheid: Gewoon zeggen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:18

Loes1996 schreef:

Gewoon eerlijk zijn. Hard, maar wel het beste.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:22

casperzazoe schreef:
Oh ik wil me hier ook melden! Na een hopeloze crush op een te leuke boy in Zuid- Afrika maar Tinder aangemaakt voor wat afleiding, vindt die app sowieso geweldig.. Inmiddels dus een mooie tijdsbesteding geworden :)) Ik heb mijn (nu) ex vriend via Tinder ontmoet, dus had ergens wel wat hoop alleen lijkt het nu alsof iedereen maar zo snel mogelijk met je in bed wil, zodra ik dan zeg dat ik daar niet zoveel zin in heb zijn ze meteen een stuk stiller :+

Is dat laatste echt zo erg? Ik ben al blij als het gesprek lekker loopt :')

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:36

Robijntjah haha t is niet Pieter xD

Eerlijk zijn lijkt mij inderdaad het beste ja. Als hij er weer over begint zal ik t nog maar eens aangeven...arm jong, hij weet ook niet zo goed hoe hij t allemaal moet aanpakken. Ergens wel lief :(:)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:59

Loes1996 schreef:
Robijntjah haha t is niet Pieter xD

Eerlijk zijn lijkt mij inderdaad het beste ja. Als hij er weer over begint zal ik t nog maar eens aangeven...arm jong, hij weet ook niet zo goed hoe hij t allemaal moet aanpakken. Ergens wel lief :(:)

Herkenbaar! Ik vind het ook altijd lastig om zoiets te zeggen, en hoop dan vaak dat het vanzelf wel een beetje gaat doodbloeden. Maar eerlijk zijn is toch wel het beste, anders blijft hij straks hoop houden :(

casperzazoe schreef:

Precies dit! Ik blijf het lastig vinden om te filteren wie er enigszins serieus zijn en wie er allemaal op zoek zijn naar een snelle w*p. :')
Is dit iets wat jullie snel in een gesprek vragen?
Laatst bijgewerkt door babli op 22-09-16 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:01

Het is ook moeilijk om te zeggen, maar als jij er geen zin in hebt om iets met hem aan te gaan dan kan je daar het beste wel eerlijk over zijn denk ik. Aangeven dat je prima iets met hem wilt drinken maar dat het echt niet meer is dan vriendschappelijk, en dat dat het ook niet gaat worden. Succes ermee in ieder geval :(:)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 14:09

Ja dat is ook t plan, dankjewel meiden!

En dat van Tinder en die snelle w*ips had ik het toevallig laatst nog over haha. Soms lijken ze zo lief en normaal haha := en dan hebben ze je nummer en draait t hele gesprek ineens naar 'zo snel mogelijk ontmoeten'...yeah right...

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:42

Ik heb op dit moment ook een jongen leren kennen die mij erg leuk lijkt. Nu komt het moment dat daten toch wel aan de orde komt. Ik heb dit met andere jongens wel eens gedaan maar ik blijf daten gewoon eng vinden!

Meer mensen met datevrees en wat doe je eraan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:44

Iets laagdrempeligs doen wat je leuk vindt en waar je je op je gemak voelt? Bij mij gaat het na 2 wijntjes altijd prima, maar als jij je het meest op je gemak voelt tijdens het minigolfen moet je vooral dat doen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:50

Petrichor schreef:
Ik heb op dit moment ook een jongen leren kennen die mij erg leuk lijkt. Nu komt het moment dat daten toch wel aan de orde komt. Ik heb dit met andere jongens wel eens gedaan maar ik blijf daten gewoon eng vinden!

Wat Emma zegt. Ga iets doen waar jij je lekker op je gemak voelt en voor die jongen kan het ook kei spannend zijn. zo denk ik altijd (meid dan) probeer vooral niet dicht te klappen B-)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:14

Petrichor schreef:

Ik stress hem ook altijd. :') Ik vind het fijnst om wat te gaan doen, poolen, midgetgolf of iets dergelijks. Vind ik fijner dan een terrasje pakken. :)

Ik meld mij ook hier. :wave:
2 verschillende dates gehad maar het is het net niet. Geef ze nog wel een kans met een 2e date denk ik.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:21

HELP!!!... Meid wat bij ons doet paardrijden, heeft zichzelf op Tinder aangemeld :):) Ik heb zolang ze bij ons doet rijden een oogje op haar. Ik heb 3 jaar geleden een poging gedaan, maar werd teruggestuurd naar de friendzone -O- . Ze heeft de afgelopen jaren flink gereisd, wellicht speelde dat mee of ze vindt me niet leuk, ken ook he :') . Geef ik ze gewoon een like of een super like :x
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 22-09-16 21:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:23

Superlike!!!!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:25

Super like duh!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:49

Gewone like!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:07

Gewone like! Ik vind de superlike altijd een beetje desperate :=

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:07

Hahahaha hier hetzelfde Berdien

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:12

Laatste wat ik wil, is dat ik desperate overkom en dat het weer *kuch* awkward wordt. maar fiets ze is zn leuke penny <3 :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:39

Ik voel me vereerd door een superlike alleen dan ga ik swipen en zijn het altijd de allerstomsten die het geven. :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:59

Jildau schreef:
Ik voel me vereerd door een superlike alleen dan ga ik swipen en zijn het altijd de allerstomsten die het geven. :')

Dit dus! :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:46

Jildau schreef:

Die hebben ook liefde nodig :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:56

Hier weer even een goed bericht van mijn kant: tussen mij en tinderman gaat het nog immer supergoed, heeft hier vanaf Vrijdag elke avond geslapen! Morgen gaat ie zelfs helpen met verhuizen van mijn zus ( ziet ie dan voor het eerste evenals broer)
:D