Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Stamper schreef:Je kan een usa adres aanmaken en hun sturen het dan naar je door. Ik heb dus afgelopen zaterdag besteld voor een man of 8.
Ik had graag mee besteld maar de website liep constant vast. Heb het dan maar opgegeven.
waxmeltsenzo schreef:Waar ging je bestellen??
Celestial schreef:Het is 20 dollar per verzending, plus 2 dollar per kilo geloof ik. Dus dan moet je wel met veel mensen verzenden wil het rendabel zijn, want hier in Nederland moet het weer verzonden worden.
Over Cabin in the woods lees ik heel veel positieve dingen! Ben blij dat ik die ook besteld hebMijn bestelling is onderweg met de taupe brander (die was hoger) en door het prijsverschil mocht ik nog twee melts erbij kiezen. Dat zijn 'Cozy Home' en 'Winter Splendor' van Goose Creek geworden. Wat een super service bij de Duizendpoot
Snelle reactie op de mails, goede service, snelle verzending
Alwiene schreef:Celestial schreef:Het is 20 dollar per verzending, plus 2 dollar per kilo geloof ik. Dus dan moet je wel met veel mensen verzenden wil het rendabel zijn, want hier in Nederland moet het weer verzonden worden.
Over Cabin in the woods lees ik heel veel positieve dingen! Ben blij dat ik die ook besteld hebMijn bestelling is onderweg met de taupe brander (die was hoger) en door het prijsverschil mocht ik nog twee melts erbij kiezen. Dat zijn 'Cozy Home' en 'Winter Splendor' van Goose Creek geworden. Wat een super service bij de Duizendpoot
Snelle reactie op de mails, goede service, snelle verzending
Hahahah ze kán het wel van de Duizendpoot, jammer dat ze het niet altijd doet, want qua assortiment is het echt een fijne winkel vind ik. Gelukkig zelf ook nog niks te klagen gehad qua bestellingen bij haar.
Alwiene schreef:Ze is naar de verhalen van mensen hier uit het topic niet altijd zo goed met communiceren, en heeft het ook al een paar keer 'geflikt' om als iets op was zonder overleg bv een andere geur tart op te sturen. Tja daar ben je als ontvanger natuurlijk niet altijd even blij mee. Of er ontbreekt wat en dan krijg je geen reactie op je mail maar ligt het ontbrekende een paar dagen later opeens in de bus. Dat soort dingen. Maar het assortiment is dusdanig uniek dat ik toch maar het risico weer genomen had, en bij mij nu dus al 2 keer gewoon goed gegaan gelukkigJe bestelling komt ook altijd leuk ingepakt en voor wat ik gezien heb en ervaren zit er altijd een kadootje bij je bestelling, dat is ook super leuk
Stamper schreef:Ja vanuit het bedrijf waar je je pakketen laat afleveren die het door wilt sturen naar NL.