Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:04

Je kan een usa adres aanmaken en hun sturen het dan naar je door. Ik heb dus afgelopen zaterdag besteld voor een man of 8.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:06

Celestial schreef:
Dan moet je daar dus iemand kennen die het door wil sturen, als ik het goed begrijp? Ik heb helaas geen contacten daar, mocht iemand nog wat bestellen zou ik zeker interesse hebben om mee te bestellen! :)

Er zijn ook bedrijven als chipito. Usps.nl. usa2you etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:13

Stamper schreef:
Je kan een usa adres aanmaken en hun sturen het dan naar je door. Ik heb dus afgelopen zaterdag besteld voor een man of 8.

Ik had graag mee besteld maar de website liep constant vast. Heb het dan maar opgegeven.

Celestial

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:22

Oh ideaal! Bedankt! DeMolenhoek & MariekeB, als jullie ook nog willen bestellen, kunnen we misschien met zijn drieën een order plaatsen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:43

Ga zo meteen eens googlen!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:46

DeMolenhoek schreef:
Stamper schreef:

Ik had graag mee besteld maar de website liep constant vast. Heb het dan maar opgegeven.

Ah vandaar dat de pb verwijderd was dus... Geeft niet. Ga echter nog wel bestellen binnenkort.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:55

Tarts voor 1 dollar? Is dat echt goedkoop? Ik wil misschien wel dingen meebestellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:55

Ja, was van mij inderdaad. Via tablet, via pc, via gsm, constant liep hij vast en blokkeerde mijn volledige computer er op :( Wil je me even een pb doen met de verzendkosten?

Hier staat cabin in the Woods al bijna 9.5 uur op en hij ruikt nog, maar ben wel aan het twijfelen om van geurtje te wisselen...

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:56

Het is 20 dollar per verzending, plus 2 dollar per kilo geloof ik. Dus dan moet je wel met veel mensen verzenden wil het rendabel zijn, want hier in Nederland moet het weer verzonden worden.

Over Cabin in the woods lees ik heel veel positieve dingen! Ben blij dat ik die ook besteld heb :D Mijn bestelling is onderweg met de taupe brander (die was hoger) en door het prijsverschil mocht ik nog twee melts erbij kiezen. Dat zijn 'Cozy Home' en 'Winter Splendor' van Goose Creek geworden. Wat een super service bij de Duizendpoot *\o/* Snelle reactie op de mails, goede service, snelle verzending
Laatst bijgewerkt door Celestial op 21-01-16 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:58

Waar ging je bestellen??

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:01

waxmeltsenzo schreef:
Waar ging je bestellen??

Ik had Stamper gePBt, via de site van Yankee candle zelf, yankeecandle.com. Het is alleen niet echt rendabel als je dit met minder dan een man of 7/8 doet. Als de meeste hier al besteld hebben, kunnen we misschien beter wachten tot er weer veel animo voor is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:03

Was bij Yankee candle :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:05

Celestial schreef:
Het is 20 dollar per verzending, plus 2 dollar per kilo geloof ik. Dus dan moet je wel met veel mensen verzenden wil het rendabel zijn, want hier in Nederland moet het weer verzonden worden.

Over Cabin in the woods lees ik heel veel positieve dingen! Ben blij dat ik die ook besteld heb :D Mijn bestelling is onderweg met de taupe brander (die was hoger) en door het prijsverschil mocht ik nog twee melts erbij kiezen. Dat zijn 'Cozy Home' en 'Winter Splendor' van Goose Creek geworden. Wat een super service bij de Duizendpoot *\o/* Snelle reactie op de mails, goede service, snelle verzending

Hahahah ze kán het wel van de Duizendpoot, jammer dat ze het niet altijd doet, want qua assortiment is het echt een fijne winkel vind ik. Gelukkig zelf ook nog niks te klagen gehad qua bestellingen bij haar.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:09

Alwiene schreef:
Celestial schreef:

Hahahah ze kán het wel van de Duizendpoot, jammer dat ze het niet altijd doet, want qua assortiment is het echt een fijne winkel vind ik. Gelukkig zelf ook nog niks te klagen gehad qua bestellingen bij haar.

Oh ik was ervan uit gegaan dat het standaard was? Misschien te vroeg gejuicht. Ik heb gisteren om half 10 s avonds besteld, een kwartier laten had ik al een mail met antwoord op al mijn vragen die ik bij de bestelling bij had gevoegd. Vandaag een mail over de brander en over wat ik wilde qua geurtjes. Ze stuurt met vanavond de T&T code :)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:12

Omdat ik toch al veel reacties heb gehad over mee bestellen uit Amerika; zou iedereen die mee een bestelling zou willen plaatsen, mij willen PB'en? Dan weet ik hoeveel animo er is en op hoeveel verzendkosten we dan per persoon uitkomen. Ik heb studentenOV, dus ik kan de tarts eventueel naar grote steden brengen om ze op te komen pikken. Scheelt weer verzendkosten in Nederland!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:12

Ze is naar de verhalen van mensen hier uit het topic niet altijd zo goed met communiceren, en heeft het ook al een paar keer 'geflikt' om als iets op was zonder overleg bv een andere geur tart op te sturen. Tja daar ben je als ontvanger natuurlijk niet altijd even blij mee. Of er ontbreekt wat en dan krijg je geen reactie op je mail maar ligt het ontbrekende een paar dagen later opeens in de bus. Dat soort dingen. Maar het assortiment is dusdanig uniek dat ik toch maar het risico weer genomen had, en bij mij nu dus al 2 keer gewoon goed gegaan gelukkig :) Je bestelling komt ook altijd leuk ingepakt en voor wat ik gezien heb en ervaren zit er altijd een kadootje bij je bestelling, dat is ook super leuk :D

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:15

Alwiene schreef:
Ze is naar de verhalen van mensen hier uit het topic niet altijd zo goed met communiceren, en heeft het ook al een paar keer 'geflikt' om als iets op was zonder overleg bv een andere geur tart op te sturen. Tja daar ben je als ontvanger natuurlijk niet altijd even blij mee. Of er ontbreekt wat en dan krijg je geen reactie op je mail maar ligt het ontbrekende een paar dagen later opeens in de bus. Dat soort dingen. Maar het assortiment is dusdanig uniek dat ik toch maar het risico weer genomen had, en bij mij nu dus al 2 keer gewoon goed gegaan gelukkig :) Je bestelling komt ook altijd leuk ingepakt en voor wat ik gezien heb en ervaren zit er altijd een kadootje bij je bestelling, dat is ook super leuk :D

Oh oke, toch goed om te weten. Inderdaad hebben het assortiment en de duidelijke, gestructureerde site me over de streep getrokken :j Hopen dat morgen of overmorgen alles aankomt zoals besteld.

Tot nu toe heb ik al drie reacties gehad voor een evt. bestelling vanuit Amerika. Dus we zijn al met 4 *\o/*

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:20

Poeh, ik vind de site van de Duizendpoot juist absoluut niet duidelijk of gestructureerd. Maar dat ligt misschien aan mij. Omdat ze zo'n goed aanbod heeft en wel goed op mail reageert bestel ik wel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:21

Opzich zit je al snel boven de 100$ voor gratis verzenden. Ik bestelde dan gelijk voor 7 a 8 mensen. Maar zit natuurlijk ook een grote bestelling van mezelf bij!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:23

Stamper schreef:
Opzich zit je al snel boven de 100$ voor gratis verzenden. Ik bestelde dan gelijk voor 7 a 8 mensen. Maar zit natuurlijk ook een grote bestelling van mezelf bij!

Maar de verzending naar Nederland moet je dan nog steeds wel betalen toch? Dan is alleen de verzending van Yankee gratis :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:25

Ja vanuit het bedrijf waar je je pakketen laat afleveren die het door wilt sturen naar NL.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:27

Hou ook rekening met de fee voor het bedrijf die doorstuurt (ebe bedrijf rekent vast bedrag, andere percentage over het bestelbedrag) en absoluut de kosten hier in Nederland (douane, import) niet.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:29

Stamper schreef:
Ja vanuit het bedrijf waar je je pakketen laat afleveren die het door wilt sturen naar NL.

Weet jij hoe zwaar jou bestelling was? Je moet om uit te kunnen rekenen wat het kost, een formaat en gewicht doorgeven bij Shipito, maar vind het erg lastig in te schatten. Met een pakketje van 2 kilo en een doos van 20 x 20 x 20 kom ik bij de goedkoopste optie uit op 70 dollar... En dit is dan nog exclusief de douane en importkosten. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zoiets rendabel wordt?

Edit, inderdaad Yv!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:36

Ik heb al eens gekeken op B&BW door te laten sturen.
Wordt je echt niet vrolijk van :n
Dus ik heb het opgegeven...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:37

Yv,
heb je trouwens al meer info over de usa shop bestelling??