Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:37

Ja, levering gaat snel en retouren is gratis :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:21

Hoe snel Emma? Heb die Asos app, super makkelijk maar gezien ze buitenlands zijn ben ik altijd bang dat het sowieso 1 week duurt. Daar heb ik geen geduld voor

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 18:40

Bij mij was het er toen in 3 werkdagen, de maximale tijd die ze erover (mogen) doen is 5 werkdagen. Evt. kun je bijbetalen voor express delivery. Het is er vaak sneller dan de H&M in ieder geval :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 18:50

Kleding! :D Ik kom ook even gedag zeggen.

Ik heb mij altijd al wel goed gekleed, maar sinds ik heel Gossip Girl in twee maanden tijd heb gekeken, is het modegevoel bij mij toch wat verder aangewakkerd. :+ Kleding, schoenen, sieraden... steeds meer alsjeblieft. :D

Ze hebben nu bij H&M een heel basic jurkje in verschillende prints en kleuren. Echt ontzettend leuk, ik heb er al 2 van. Graag wil ik er nog drie bij. Ook bij de forever 21 heb ik wat leuke dingen gezien. Even op mijn salaris wachten en dan maar weer op kooptocht gaan. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 18:58

elkee schreef:
Hoe snel [naam]? Heb die Asos app, super makkelijk maar gezien ze buitenlands zijn ben ik altijd bang dat het sowieso 1 week duurt. Daar heb ik geen geduld voor

Ik heb het zaterdag besteld en krijg het morgen binnen, 2 werkdagen dus. Vind Asos echt een van de weinige sites die enorm goed zijn met verzenden, is ook nog eens gratis en de kwaliteit van de kleding is doorgaans echt heel erg goed.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:21

Asos is ook mijn favoriete kledingsite. Ze hebben echt heel veel en ook hun eigen lijnen zijn van goede kwaliteit.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:36

Oke top! Nog sneller dan h&m dus haha.
Asos heeft leuke spullen, leuker dan h&m etc etc. Dus ga daar zeker mijn slag slaan zodra ik ga shoppen.

Edit: hoe vallen de maten over het algemeen daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:44

Idd sneller dan H&M :j Maten verschillen per merk, maar er staat meestal in de beschrijving bij hoe iets valt. Vooral als het echt groter of kleiner valt

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:48

Soms staan de maten van het model erbij! Ze hebben ook een maattabel van hun eigen merk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:53

Ik bestel gewoon mijn eigen maat, tenzij erbij staat valt heel groot uit of heel klein uit. Dan een maatje kleiner of groter. :P

Vind het ook super fijn dat het gratis levering is en retour is!

Resistance, heb je toevallig een linkje naar het jurkje? Ben nog op zoek naar leuke jurkjes voor de zomer. En inderdaad, GG geeft een hoop inspiratie. Moet ook wel zeggen dat ik sinds dit jaar er ook wat meer mee bezig ben met wat ik draag.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 22:15

Vraagje aan alle asos experts, kun je daar inmiddels al met ideal betalen?

Morgen wil ik graag m'n zwarte cirkelrokje aan maar wil er nog even last minute een nieuw shirtje bij shoppen. Het is voor tijdens het stappen dus hoeft niet netjes maar geen hemdje, moet een mouwtje aan zitten. Iemand nog ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 23:52

Bij Asos kan je inderdaad betalen met ideal.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:09

Ik dacht dat ik een paar dagen geleden nog op de homepage van H&M een kortingscode zag staan, maar ik kan het niet meer vinden.. Of heb ik zo verkeerd gekeken?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:54

Er zijn wel een aantal kortingscodes van H&M nu :j
Vanaf 50 euro 10% korting (3344), vanaf 70 euro 15% (3345) en vanaf 90 euro 20% (3346).

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:58

Dankjewel! Helaas heb ik minder dan 50 euro :')
Maar ik meende echt dat ik ergens iets zag staan met gratis verzend kosten, misschien verkeerd gekeken..

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 16:24

Even binnenvallen hoor :D
@_classic: als je als H&M Club-member 200 punten inwisselt, 'krijg' je inderdaad gratis verzendkosten. Moet je even naar Mijn H&M gaan :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 16:27

_classic schreef:
Ik dacht dat ik een paar dagen geleden nog op de homepage van H&M een kortingscode zag staan, maar ik kan het niet meer vinden.. Of heb ik zo verkeerd gekeken?

Vorige week, of jig laatst was het idd gratis verzenden, maar dat is al verlopen. Wil je nu gratis verzenden dan zul je het op de manier moeten doen zoals Quanneh zegt.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 18:26

Stille meelezer hier, weet hier toevallig iemand of er ergens bekend is welke kleding ze dragen in GTST? Of dat er een site is waar je kan zien van welk merk het is? Zag vrijdag iets super leuks bij Nina

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:44

Mailtje sturen? :+

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 13:11

Voor Amerikaanse tv-series hebben ze inderdaad wel looklive.com om kleding terug te vinden, maar volgens mij is dit soort app er niet voor Nederlandse series. Misschien kun je het kledingstuk omschrijven en dan intypen op google.

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:46

Hoi allemaal! Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen.

Ik heb van de week in de stad Sperry bootschoentjes gekocht, maar ik twijfel nog een beetje over de maat. Maat 40 zit in de lengte goed, alleen wel wat te smal. Maat 41 heb ik aangehad, maar slipte ik echt uit met m'n voet.
Weten jullie of ze nog een beetje uitlopen in de breedte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 17:37

Hangt van het materiaal af, maar ik denk dat je dan voor de 40 moet gaan. Die kunnen alleen maar beter gaan zitten, 41 zit nu al niet goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:44

Je hebt ook halve maten bij sperry!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:34

Hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Volgende week vrijdag heb ik een bruiloft, we zijn de hele dag gast, maar ik heb echt totaal geen idee meer wat ik aan moet... Mijn vriend heeft tot nu toe wat ik heb gekocht afgekeurd. :')
Ik kan dus wel wat hulp gebruiken. :D

Mijn voorkeur gaat uit naar een rok met een mooi truitje/blouse/etc er boven of een mooi jurkje, maar een mooie broek met iets moois er boven is ook goed. Het liefst blauw of met een blauwe tint er in.

Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn wanneer jullie iets voor mij kunnen vinden. :D